Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja toimiva iskurepliikki

Vierailija
24.01.2021 |

Yhtä toista ketjua lukiessa tuli mieleen.

Kun te naiset osaatte niin kovasti mollata meidän tyhmien miesten iskuyrityksiä ja -repliikkejä, niin voisitteko te ystävällisesti kertoa, mikä on toimiva ja hyvä iskurepliikki? Olisin oikeasti tosi kiitollinen kommenteista.

M35

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Minusta on koomista, että naiset mollaavat iskuyrityksiä ja esim. Tinderissä pitävät "moi, mitä kuuluu?"-aloitusta nolona. Nainen on aloittanut keskustelun kanssani ehkä 15 kertaa oman Tinder-urani aikana. Ainoastaan kerran (1) sieltä on tullut jokin muu repla kuin "Moi" tai "moi, mitä kuuluu?"

Samaa mieltä. Minun mielestäni naisten kanssa aloitus on juuri noin vaikeaa. Mollaavat repliikkejä huonoiksi, mutta eivät itse keksi kuitenkaan parempia.

Ei ihme, että lasikattoja on olemassa.

Mikä on se iskurepliikki joka sinuun toimii? Pakkohan sellainen on olla olemssa jos uskot että muillakin on joku.

No minun mielestä toimiva voisi olla esimerkiksi että ”Mitä Sinulle kuuluu?” Silmistä voisin sitten päätellä, kiinnostaako kysyjää oikeasti. Jos kysymys olisi aiio, syttyisin toki.

Jos palstan mammoilta kysyisin, onko tuo hyvä aloitus, niin se teilattaisiin ainakin 99-prosenttisesti.

Vierailija
22/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitihän aivan yksin, käytti aikoinaan lapista oleva opiskelukaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oletko huomannut että tomaattimurska saattaa olla kiinalaista?

Vierailija
24/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on koomista, että naiset mollaavat iskuyrityksiä ja esim. Tinderissä pitävät "moi, mitä kuuluu?"-aloitusta nolona. Nainen on aloittanut keskustelun kanssani ehkä 15 kertaa oman Tinder-urani aikana. Ainoastaan kerran (1) sieltä on tullut jokin muu repla kuin "Moi" tai "moi, mitä kuuluu?"

Samaa mieltä. Minun mielestäni naisten kanssa aloitus on juuri noin vaikeaa. Mollaavat repliikkejä huonoiksi, mutta eivät itse keksi kuitenkaan parempia.

Ei ihme, että lasikattoja on olemassa.

Mikä on se iskurepliikki joka sinuun toimii? Pakkohan sellainen on olla olemssa jos uskot että muillakin on joku.

No minun mielestä toimiva voisi olla esimerkiksi että ”Mitä Sinulle kuuluu?” Silmistä voisin sitten päätellä, kiinnostaako kysyjää oikeasti. Jos kysymys olisi aiio, syttyisin toki.

Jos palstan mammoilta kysyisin, onko tuo hyvä aloitus, niin se teilattaisiin ainakin 99-prosenttisesti.

Samaa mieltä! Mikä vika on ”Mitä kuuluu?”-aloituksessa?

Vierailija
25/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitihän aivan yksin, käytti aikoinaan lapista oleva opiskelukaveri.

Tuliko suhde, oletteko yhä yhdessä?

Vierailija
26/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muikkeli,ollaanko tavattu ennenkin?

Vierailija
27/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muikkeli,ollaanko tavattu ennenkin?

Toimiiko oikeasti?

Vierailija
28/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli, kun te naiset osaatte kollektiivisesti lytätä läjän iskurepliikkejä, niin kaiketi on olemassa myös joitakin repliikkejä, jotka kollektiivisesti voisivat sytyttää?

Ap

Miksi niin luulet?

Vierailija
29/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytsäuseintäällä

Tämän kai voi ymmärtää kahdella tavalla:

1) Taidat olla kova bailaamaan, miten pitkälle riippuvuudet ovat edenneet ?

2) Toi on käsittämättömän ihana, mitä jos mä kadotan sen..

Vierailija
30/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime mun munaa.

Vierailija
31/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritti iskeä joskus niin että tilasin mulle juoman, tarjoilija toi sen pöytään ja sano et tää on tuolta mieshenkilöltä, joka hymyili ja vilkutti omasta pöydästään.

Joo ei oikein toiminu, tosi kiusallista, join kyllä sen juoman ja lähin pois

Vierailija
32/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoks rahaa?

Vierailija
33/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi mitä kuuluu" ei ole iskurepliikki vaan keskustelun aloitus. Ymmärrätkö eron? Vai syttyykö omiin nivusiin kipinää kun joku kysyy mitä kuuluu (ilmeisesti toivotaan että riippumatta kysyjästä)?

Vierailija
34/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi mitä kuuluu" ei ole iskurepliikki vaan keskustelun aloitus. Ymmärrätkö eron? Vai syttyykö omiin nivusiin kipinää kun joku kysyy mitä kuuluu (ilmeisesti toivotaan että riippumatta kysyjästä)?

Sama asia. Kuinka monen tuntemattoman kanssa aloitat keskustelun ”Mitä kuuluu?”-kysymyksellä? Kyllä se on iskemistä.

Vierailija
35/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole oikein koskaan selvinnyt, että mitä on iskeminen. Onko se sitä, että saa toisen kanssaan sänkyhommiin mahdollisimman nopeasti? Jos on, niin en usko, että mikään iskurepliikki auttaa. itse pidän hyvästä kirjallisuudesta ja noin 50 sivun luettuani alan olla valmis vastaanottamaan lisää tekstiä. Saisit siis puhua minulle 50 sivun verran, jos haluaisit minut valloittaa repliikeilläsi.

Vierailija
36/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sul ois hei tarjota yhtä kaljaa

Vierailija
37/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repliikit eivät toimi ikinä. Kaikki on jo niin kuultu.

Oikean ihmisen sanomana lähes mikä tahansa toimii, myös kulunut iskurepliikki.

Vierailija
38/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee päevee.

Vierailija
39/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluaisitko lähteä joskus kahville, tai vedelle. Vaikutat kiinnostavalta naiselta." Sitten kerro itsestäsi vähän, jos nainen kiinnostuu eikä kauhistu tai kysy jotain häneltä. Yhteystieto vaihtoon heti. Katso ensin onko sinkku eikä varattu, kysy myös ikä aikas aluksi että tiedät onko 45v vai 30v jos näyttää nuorelta kasvoista. Esim. kaupassa joskus joku näyttää selvästi erehtyvän iästä nytkin.

Tämähän on niitä yleisimpiä mitä miehet käyttävät mutta minua se ärsyttää, varsinkin jos sen esittää tuntematon mies, joka ei tiedä minusta muuta kuin ulkonäön.

Niin ja kahvikutsut ovat tylsiä. Pisteet siitä jos joku joskus keksisi jotain omaperäisempää.

Vierailija
40/96 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia. Kuinka monen tuntemattoman kanssa aloitat keskustelun ”Mitä kuuluu?”-kysymyksellä? Kyllä se on iskemistä.

Se on small talkia, ei iskemistä. Taidat olla niitä jotka luulee että aspa flirttailee kun se hymyilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän