Parisuhteen ongelmat lapsi arjessa
Moi,
Nyt kaipaisin kovasti apuanne.
Olemme saaneet lapsen, ikää nyt noin 7kk.
Parisuhteemme läheisyys on hävinnyt kokonaan. Olen yrittänyt uudelleen aktivoida sitä mutta naisen vastaus on että ei tee mieli seksiä, mutta haluaisi kuitenkin läheisyyttä, mutta sitten kun läheisyyteen olisi aikaa, on tärkeämppään näprätä kännykkää tai lukea kirjaa.
Siivoan, teen ruokaa, hoidan lasta niin että naisella on omaa aikaa harrastuksiin ja muutenkin silloin kuin sitä tarvitsee, teen aamupalaa, ostan ruusuja yllätyksenä, varaan aikoja hänelle yllätyshierontoihin yms. rentoutus/hemmotteluhetkiin, yritän pyytää kainaloon tai halimaan silloin kun sopiva hetki on, vauva nukkuu.
Nyt olen myös alkanut valvoa öitä niin että nainen saisi nukuttua, tämä on kostautunut töissä virheinä ja niistä olen saanut näpeilleni. Aikaisemmin sovimme yhdessä, että yritän nukkua öisin koska työ vaatii todella paljon, todella haastava, iso vastuu ja paljon stressiä--> iso palkka ja mukava elintaso. Maksan myös ruuat, auton, asunnosta oman osuuden + suurimmat hankinnat + asumisen muut kulut. Nainen maksaa oman osuuden asuntolainasta. Rahasta ei ole koskaan kiistelty.
Jos yritän puhua asioista tulee vain hirveä riita. Naisen näkemys on että haluan vain seksiä mutta se ei pidä paikkaansa. Haluan vain läheisyyttä ja rakkautta. Toki olen myös hyvin seksuaalinen ihminen ja kaipaan seksuaalisuutta osana normaali läheisyyttä, mutta ymmärrän täysin että synnyksen jälkeen voi mennä pitkään ennen kuin halut palautuu.
Korona on myös saanut tähän vielä lisäksi sen että ystävät on etääntyneet, ei niitä hetkiä saunan lauteilla jossa asioista voisi puhua.
Mitäs tässä pitäisi tehdä? Erota, jatkaa yrittämistä, vaihtaa duunia helpompaan ja hyväksyä huonompi elintaso, mennä työterveyteen ja pyytää saikkua, alkaa etsimään läheisyyttä muualta, yrittää etsiä apua ammattilaisilta?
Alan olla fyysisesti ja henkisesti loppu. Annan itsestäni kaiken mutta mitään en saa takaisin.
Up