Mitä asioita sinulle on tapahtunut, joita luulit tapahtuvan vain elokuvissa?
Itselle tulee mieleen tyttöystävän psyykeharhat ja erilaiset ihmissuhdedraamat.
Kommentit (395)
Silloisella kotipaikkakunnallani oli joku EU-kokous ja vieraita majoitettiin kartanossa, joka sijaitsee noin puolen kilometrin päässä kotoani. Istuin keittiössä aamukahvilla, kun huomasin että kerrostalon piha-alueen läpi painelee ilmeisesti poliiseja mustissa asuissa kypärät päässä ja konepistoolit tanassa. Poliisit pyrähtivät lasten kiipeilytelineen taakse, kurkkivat hetken ja pyrähtivät naapurin lauta-aidan taakse ja hetken päästä jatkoivat siitä eteenpäin. Mietin hetken, että onkohan ihan viisasta roikkua ikkunassa seuraamassa homma jos ne poliisit oikeasti jahtaavat jotain jolla on ase, mutta mitään ei tapahtunut eikä uutisissa ollut mitään.
Toisen kerran samalla paikkakunnalla vieraili Putin ja yllättäen kännykät eivät toimineet sinä päivänä hetkittäin.
Vierailija kirjoitti:
Antonio Banderas tuli mökilleni yllättäen yksi kesä. Antoniolla oli mustat nahkahousut, musta takki ja kitara. Hän hyppäsi pitkälle pirtin pöydälle ja soitti ja lauloi minulle Cancion del Mariashin.
Oliko sinä kesänä hyvä sienisato?
Tässä listataan hyvin mahdollisia tapahtumia, mutta Ap pyysi epätodellisia tilanteita.
Tämä ketju on jotenkin vituralleen mennyt.
Onhan näitä:
- kaupunginjohtaja esitti minulle tappouhkauksen
- sain jääkiekon naamaani
- työmatkan illallisella Italiassa istuin arvovaltaisen markiisin vieressä ja hän kohteli minua kuin kuninkaallista (en olisi asemani puolesta ollut siihen oikeutettu)
- toisella työmatkalla sain Firenzessä upean kattohuoneiston isolla kattoterassilla, ja siellä ihmettelin kaupungin menoa
- Venäjällä työmatkalla luottokuljettajani ei tullutkaan hakemaan, vaan joku täysin outo, joka vei minut jonkun kerrostaloalueen takapihalle, eikä tiennyt ollenkaan mihin olisi pitänyt mennä. Sain soitettua tulkille, joka opasti perille (no ihan normaalia, mutta silti jotenkin kammottavaa)
- Latviassa työmatkalla taksinkuljettaja hipelöi toisella kädellä asetta, ja kärsi ilmeisesti jostain vieroituoireista, koska hikoili, tärisi, huusi, roikkui ulkona ikkunasta, raivosi koko ajan. Pelottavaa.
Onneksi en enää ole reissuhommissa.
-
Tyttöystäväni toi minulle paljon lupiineja.
Rakastuin ukkomieheen ja hän minuun. Olen siis rakastajatar
Lähdin töistä kotiin normaalista poikkeavaa reittiä. Edellä menevä autojono pysähtyi ja pysähdyin viimeisen auton taakse. Ko pakun takalasin pölyyn oli kirjoitettu teksti terve ja etunimeni joka on aika harvinainen.
Sain Jeesuksen mun sydämeen asumaan, jonka johdosta sain mun elämälle tarkoituksen ja pääsin eroon koko elämän vaivanneista itsemurha-ajatuksista.
Valkopukuinen upporikas upseeri kiipesi partsilleni ja kosi vaikka olin koko kulmakunnan käytetyin vosu...no ei vaiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minuun mitättömän näköiseen harmaahiirulaiseen rakastui tulisesti varattu älyttömän komea mies työpaikalla, ensinäkemältä. Sen oikein näki hänen silmistään, että hän katsoi minua kuin olisin joku enkeli. Oli todella söpöä kuinka hänellä meni ihan pasmat sekaisin. Kukaan ei ollut ennen sitä eikä sen jälkeen edes huomannut minua.
En antanut mitään tapahtua, mutta se oli todella epätodellinen elokuvafiilis. Vaikken ole saanutkaan koskaan miestä elämääni ja oon jo vanha mummo, tuo muisto lämmittää, että sentään jonkun silmissä olin aivan vastustamattoman ihana.
Voi apua, miksi ihmeessä estelit? Miksi et antanut tapahtua mitään? Vuosisadan rakkaustarina jäi kehkeytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana naisena tanssiessani lähekkäin joillakin miehillä etumus alkoi pullottamaan ja oli kiihottavaa tuntea sen kovuus itseäni vasten. Myös oman aviomieheni....
Oletkohan ihan oikeassa ketjussa? Elokuvissa ei kyllä tuollaista näy, ja vaikka näkyisikin, kyseessä on irl yhtä tavanomainen ilmiö kuin se, että kaljan juonnista tulee pissahätä. Et siis ole mitenkään voinut luulla että noin käy vain elokuvissa.
Virus lähti Aasiasta ja tuli pandemia.
Tämä ei sattunut minulle, vaan kaverilleni. Asuin Genovassa, ja kaveri oli tulossa luokseni käymään. Lentokoneesta laskeutuessaan hän alkoi ihmetellä, miten lentokentällä on kaikki kyltit ranskaksi ja saksaksi.
Hän oli GENEVESSÄ.
Tuli sitten junalla loppumatkan.
En käsitä vieläkään, miten on mahdollista paitsi ostaa lippu täysin väärään kohteeseen, olla huomaamatta kentän näyttötauluista, että tämä lento tosiaan menee Geneveen, ei Genovaan. Kai ihmisen aivot sitten vaan niin lujasti näyttää sinulle mitä haluat nähdä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana naisena tanssiessani lähekkäin joillakin miehillä etumus alkoi pullottamaan ja oli kiihottavaa tuntea sen kovuus itseäni vasten. Myös oman aviomieheni....
En käsitä, mitähän alapeukutettavaa tässä jutussa on jopa toisellekymmenelle jollakin on?
Minusta itsestäni tilanne oli silloin ihan huikeen jees, ja tottakai oli ihanaa saada vastapuoli kiihottumaan tanssin pyörteissä.
Jos olette nähneet sen Holiday-leffan missäon Diaz ja Winslet, niin minulle kävi vähän leffan tapaisesti, ihastuin tosin naapuriin ja vaihdokilla oli juttua kaverini kanssa. Talot vaihtui takaisin ja jälkimmäinen suhde kariutui mutta minä ja mieheni päädyttiin kihloihin. Erottiin viitisen vuotta sitten mutta ollaan väleissä. Pidän edelleen yhteyttä vähintään viikottain tuon talonvaihtajan kanssa instassa ja ollaan vierailtu molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, mitähän alapeukutettavaa tässä jutussa on jopa toisellekymmenelle jollakin on?
Minusta itsestäni tilanne oli silloin ihan huikeen jees, ja tottakai oli ihanaa saada vastapuoli kiihottumaan tanssin pyörteissä.
Itselläni on nyt 68 dislikeä. Ihan Ap:n mukaan kirjoitin kommenttini. Totuuden-mukainen ja aivan kuin elokuvasta. Täällä on todellakin pahan-ilman lintuja.
Olen tehnyt puvun yhdelle tunnetulle amerikkalaiselle julkkikselle hänen synttäreilleen. Los Angelesissa oikeastaan perussettiä kenelle vain joka osaa asiansa, minulle se oli senhetkisen uran huipentuma. Pukua tehdessä mietin vain miten kukaan voi olla niin pieni ja stressasin jotain diivakohtauksia. Kukaan ei uskoisi!
Joulupukki lensi poroilla yö-taivaalla.
Rakastuin lapsuudenystävääni. Nykyään asutaan yhdessä.
Antonio Banderas tuli mökilleni yllättäen yksi kesä. Antoniolla oli mustat nahkahousut, musta takki ja kitara. Hän hyppäsi pitkälle pirtin pöydälle ja soitti ja lauloi minulle Cancion del Mariashin.