Miksi naiset sanovat tinder treffien jälkeen että nähdään uudestaan, mutta toisia treffejä ei ikinä tule?
Monta kertaa on jo käynyt niin, että omasta mielestäni on ollut mukavat treffit. Naiset antavat jopa puhelinnumeronsa ja sanovat että nähdään, mutta 2. treffejä ei tule eikä he enää vastaa viesteihin. Eivätkö naiset uskalla sanoa kasvotusten että ei kiinnosta? Ihmettelen.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ehdotatko niitä treffejä?
Minä sinä oikein minua pidät!? En tietenkään!
Ajattele naisen näkökulmasta. Oletko antanut uhkaavan tai muuten vaan rasittavan kuvan itsestäsi? Eivät uskalla sanoa sitä suoraan oman turvallisuuden takia, hyvä niin. Ghostaaminen on vain se turvallisin ja eettisin toiminta tässä tilanteessa.
Ihan samasta syystä kuin miehet tekevät samaa. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, joten nykyään voi vain ghostata. Miehet tekevät tätä ensi treffien jälkeen, sekä etenkin heti kun ovat saaneet seksiä. Alkaa jo kyllästyttää kun ei ikinä tapaa ketään jonka kanssa molemminpuolinen kiinnostus kestäisi.
Naisilla on nykyään niin monta vaihtoehto miestä piirissään. Harvoin katsovat vain sen ekan kortin, sen miehen joka tuntui mukavalta ja hyvältä tyypiltä vaan on pakko saada nähdä ne muutkin vaihtoehdot.
Tästä on tehty ihan testikin. Moni kerroksinen rakennus jossa oli jokaisessa kerroksessa miehiä paitsi siinä ylimmäisessä. Kaikki naiset kiipesivät sinne ylimpään kerrokseen.
Sigh... das is the life.
Samanlaisia kokemuksia.
Treffien lopussa suudellaan, halataan, viestitellään, kun ollaan päästy kotia. Jatketaan viestittelyä, ehdotellaan treffejä, kerrotaan, että tykkää. Sitten mikään aika ei käy treffeille ja yhtäkkiä ghostaus.
Varmaan tein jotain väärin, mutta kun en tiedä mitä.
Itellä samat kokemukset noin 30 miehestä että kyllä te miehetkin sitä teette.
On toki vaikeaa sanoa, että sori tää oli nyt varmaan tässä kuin jäädä vastailemaan 20 lisäkysymykseen. Jos se riittäisikin, että sanoo, että "eiköhän tämä yksi kerta riittänyt" , mutta kun ei koskaan riitä. Inttämistä, kyseenalaistamista, jopa lahjontaa, aggressiivisuutta. Helpompi siten ghostata, viesti menee perille niinkin mutta välttää ne kymmenet kysymykset ja väännön.
Joskus olen yrittänyt olla kiltti ja valehdella, että ei ole hyvä aika deittailla juuri nyt, viihdyn sinkkuna, tämä selitys on totuutta hellempi. No, sitten on tullut aggre-viestiä jos mies on nähnyt treffiprofiilini livenä pienen tauon jälkeenkin. No opi lukemaan rivien välistä, deittailu kiinnostaa mutta ei sinun kanssasi, olisiko ollut parempi että olisin sanonut suoraan noin? Ota se egoasi suojeleva hätävalhe mieluummin ja lähde.
Onneksi itse olen hyvä lukemaan ihmisiä, niin tiedän jo kehonkielestä tuleeko toisia treffejä vai ei.
Onko se sitten kiva kuulla suoraan että sori ei kiinnosta? Monet ottaa sen vielä huonommin kuin ghostaamisen.
Tinderissä kannattaa heittää kaikki ennakkokäsitykset romukoppaan. Hakkaa päälle vain. Ole itse aktiivinen, vaikka sinut ghostataan niin laita viikon päästä uudestaan jotain fiksua viestiä. Naiset saa niin paljon mätsejä ja Tinderissä on niin vaikea tehdä oikeasti vaikutusta, että jos luovuttaa niin se helposti jää siihen. Olen itse monta kertaa tehnyt niin sanotusti comebackin ghostaamisen ja peruuntuneiden treffien jälkeen.
Tuokin on tapa sanoa ei. Paljon pahempaa olisi jos ne treffit tulisivat, vaikka heitä ei oikeasti edes kiinnostaisi.
Tapailin tuollaista miestä jonkin aikaa. Annoin hänelle monta kertaa mahdollisuuden sanoa jos ei kiinnosta, kysyin ihan suoraankin, mutta aina vakuutteli että kyllä kiinnostaa. Monet treffit ehdittiin käydä ja mennä sänkyynkin asti kunnes lopulta tunnusti ettei koskaan kiinnostanut. Ei jäänyt kovin hyvät muistot.
Olen joskus antanut numeron miehelle joka ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta jo siinä vaiheessa olen tiennyt etten sen ihmisen kanssa tule treffeille menemään. En vaan ymmärrä mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu (vai liikkuuko mitään), joka todella alkaa järkkäämään treffejä mielenkiinnottoman ja pahimmassa tapauksessa jopa luotaantyöntävän ihmisen kanssa.
Ei se niinkään ole tekemisistä kiinni.
Puuttuu sitä kemiaa.
Ja sitten ei kehtaa sanoa suoraan, että ei me taideta enää tavata. Ei haluta pahoittaa mieltä, vaikka sen pahoittaa ghostaamalla paljon pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samasta syystä kuin miehet tekevät samaa. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, joten nykyään voi vain ghostata. Miehet tekevät tätä ensi treffien jälkeen, sekä etenkin heti kun ovat saaneet seksiä. Alkaa jo kyllästyttää kun ei ikinä tapaa ketään jonka kanssa molemminpuolinen kiinnostus kestäisi.
Mikä sitten on ollut vialla miehissä, jotka ovat olleet kiinnostuneet sinusta?
Siksi koska sitten sinä kysyisit että miksimiksimiksi ja alkaisit vonkaamaan tai jotain? Tai sitten ei jaksa selittää että ei tämä taida toimia..ja miksi pitäisikään toimia yhden kokemuksen perusteella. Tai sitten ei uskalla sanoa suoraan,mikä on aika yleistä ei haluta pahoittaa miehen mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on nykyään niin monta vaihtoehto miestä piirissään. Harvoin katsovat vain sen ekan kortin, sen miehen joka tuntui mukavalta ja hyvältä tyypiltä vaan on pakko saada nähdä ne muutkin vaihtoehdot.
Tästä on tehty ihan testikin. Moni kerroksinen rakennus jossa oli jokaisessa kerroksessa miehiä paitsi siinä ylimmäisessä. Kaikki naiset kiipesivät sinne ylimpään kerrokseen.
Sigh... das is the life.
Jos ensimmäinen mies todella kolahtaisi, olisi kemiaa, vetovoimaa ja ehkä jonkinlaista ihastumista, en katsoisi muita kortteja. Mutta jos hän oli vaan mukava ja hyvä tyyppi, niin silloin voin ihan hyvin katsoa ne muutkin kortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on ollut vialla miehissä, jotka ovat olleet kiinnostuneet sinusta?
No viimeksi niin oli melkein 10v sitten, ja hän olisi halunnut heti lapsia enkä ollut valmis. Sen jälkeen miehet ovat torjuneet minut. Ja kolme kertaa kumpikaan ei sit lopulta tykännyt.
sori ei kiinnosta