Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita, kun huomaa että omat vanhemmat alkaa näyttää oikeasti vanhuksilta?

Vierailija
23.01.2021 |

Ei tätä haluaisi hyväksyä, että ne vanhenee ja samalla itsekin vanhenee ja pitäisi olla jo niin aikuinen. Tosi outoa nähdä kun hiukset on aina harmaammat ja iho ryppyisempi ja ne alkaa näyttämään jo enemmän mummolta ja vaarilta kuin äidiltä ja isältä...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään.

Vierailija
62/65 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v tyttäreni sanoi yhtenä päivänä "minä en äiti halua kasvaa aikuiseksi enkä että siusta tulee vanha mummo,. ". Vastasin että sehän olisikin kivaa, mutta mahdotonta. Ymmärrän kuitenkin lastani. Tyttö ei halua että äiti vanhenee ja kuolee ja minä taas en halua omien vanhempieni vanhenevan ja kuolevan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8v tyttäreni sanoi yhtenä päivänä "minä en äiti halua kasvaa aikuiseksi enkä että siusta tulee vanha mummo,. ". Vastasin että sehän olisikin kivaa, mutta mahdotonta. Ymmärrän kuitenkin lastani. Tyttö ei halua että äiti vanhenee ja kuolee ja minä taas en halua omien vanhempieni vanhenevan ja kuolevan!

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/rovaniemen-geriatrian-osaamiskeskus-…

Nykyään on vähän toisenlainen systeemi...!

Vierailija
64/65 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin itse olevani nuori. Sitten kuulin harjoittelijatytön siunailevan vanhan äijän juttuja. Mies oli 42 ja mielestäni nuorekas.

Vierailija
65/65 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa! Vanheneminen on kamalaa..aika kiitää niin nopeasti ja tietää että on itse kohta yhtä rupsahtanut, olen vanhin lapsista..harmaata pukkaa jo päälaelle niinkuin äidilläkin saman ikäisenä +40 v

Ja sekin ahdistaa että kohta alkaa porukka kupsahdella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi