Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kertaa pitää sanoa että 35 vuotias ei ole enää nuori.

Vierailija
23.01.2021 |

Ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei ymmärrä mistään mitää paitsi sinä itse.

Vierailija
42/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minun mielestäni 35 on nuori. Nelikymppisetkin on monesti tosi nuorekkaita. Ja mitä tulee nuoruuden pitkittämiseen, niin mitä sitten jos joku elää niin? Jos joku nauttii rennosta nuorekkaasta elämästä niin mitä sitten? Ei kaikki haaveile omakotitaloista, perheestä ja oravanpyöräelämästä.😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Minusta 35v on kyllä ihan nuori ihminen vielä. Täynnä elämää, nuori. Olen itse 25v ja silti ajattelen näin.

Ei se vanha vielä olekaan mutta ei nuori kuten sinä, vaan alkaa keski-ikäistymään. Elämä on lyhyt a nuoruus vielä lyhyempi. Nauti omastasi, menee nopeasti ohi. Sen jokainen yli 30 v tietää, jos on rehellinen itselleen.

Vierailija
44/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja ihmetellyt jo pidempään av-mammojen huonokuntoisuutta. Hedelmällisyys on romahtanut 25v, ollaan toinen jalka haudassa 30v, mutta onneksi kuitenkin jotenkin jaksetaan olla nuoria/juuri oikean ikäisiä mummoja 40v. Av-mamma ei todellakaan ole nuori 35v, vaan lähes tulkoon vanhus.

Onneksi asiakkaani ovat parempikuntoisia!

Vierailija
45/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Minusta 35v on kyllä ihan nuori ihminen vielä. Täynnä elämää, nuori. Olen itse 25v ja silti ajattelen näin.

Ei se vanha vielä olekaan mutta ei nuori kuten sinä, vaan alkaa keski-ikäistymään. Elämä on lyhyt a nuoruus vielä lyhyempi. Nauti omastasi, menee nopeasti ohi. Sen jokainen yli 30 v tietää, jos on rehellinen itselleen.

Puhu vain omasta puolestasi :)

Vierailija
46/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa naiset on saaneet esikoisensa 35v. Kyllä pidän ihan nuorena ikänä. Moni 35v on ihan terve, nuorekas, kaunis/komea.

Vierailija
47/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minun mielestäni 35 on nuori. Nelikymppisetkin on monesti tosi nuorekkaita. Ja mitä tulee nuoruuden pitkittämiseen, niin mitä sitten jos joku elää niin? Jos joku nauttii rennosta nuorekkaasta elämästä niin mitä sitten? Ei kaikki haaveile omakotitaloista, perheestä ja oravanpyöräelämästä.😄

Vaikka eläisi ”nuorekkaasti” ei se sinusta silti nuorta tee, höpsö. Olet joka tapauksessa keski-ikäinen, kun taas perheen perustanut kaksikymppinen on nuori ihminen, vaikka hänellä olisi 5 lasta. Biologisssa on tietyt faktat, jota ei itselleen valehtelemalla saa muutettua.

Vierailija
48/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysytään. 90v mummon mielestä on kyllä nuori...

Vierailija
49/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suvussa naiset on saaneet esikoisensa 35v. Kyllä pidän ihan nuorena ikänä. Moni 35v on ihan terve, nuorekas, kaunis/komea.

Jep, totta kai. Moni keski-ikäinen on kaunis, komea, terve ja nuorekas. Ei se keski-ikäisyyden tarkoita, ettei voisi olla noita kaikkea.

Vierailija
50/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotias ei ole mikään nuori vaan keski-ikäinen käppänä.

Vierailija
51/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se haittaa jos 35-vuotias pitää itseään nuorena? Paitsi AP:n kaltaisia epävarmoja ihmisiä joita häiritsee muiden itsevarmuus? 

Vierailija
52/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle lääkäri sanoi että olen vielä nuori tekemään lapsia. N39.

No ei varmasti sanonut. Juna on jo lähellä pääteasemaa.

Vierailija
53/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se haittaa jos 35-vuotias pitää itseään nuorena? Paitsi AP:n kaltaisia epävarmoja ihmisiä joita häiritsee muiden itsevarmuus? 

Saahan sitä leikkiä nuorta vaikka 90- vuotiaana, mutta ei sitä oikeasti enää ole. Kuten ei 35- vuotiaskaan, joka on nuori keski-ikäinen.

54/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 on 38 ja on kyllä niin nuorekas että sukat pyörii jalassa! NIH!

☭ 7217 ☭

Vierailija
55/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias on lähempänä nuorta kuin vanhaa. Vanhahko? :o Tolla sanalla o sellane vähä negatiivinen sävy, ainaki miust. :/ Sit tietenki riippuu ihmisestä. Vanha nuori? :o

Vierailija
56/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35v ja opettelin tänä vuonna laskemaan lumilaudalla, revi siitä ap 😂

Vierailija
57/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 35. Karmii ajatellakin, että viiden vuoden päästä on jo 40 mittarissa! Tuntuu kuin siitä ei olisi paljon mitään aikaa, kun olin alle parikymppinen. Aika kuluu järjettömän nopeasti...

Vierailija
58/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

35-vuotias on lähempänä nuorta kuin vanhaa. Vanhahko? :o Tolla sanalla o sellane vähä negatiivinen sävy, ainaki miust. :/ Sit tietenki riippuu ihmisestä. Vanha nuori? :o

Niin, ihminen on tosiaan keski-.ikäinen kun Jon ei ole nuori eikä vanha. Erittäin yksinkertaista. 35- v on nuori keski-ikäinen.

Vierailija
59/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 35v ja opettelin tänä vuonna laskemaan lumilaudalla, revi siitä ap 😂

Jep, keski-ikäisenä voi tehdä vaikka mitä kivaa, ei olla vielä vanhoja😊

Vierailija
60/73 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 35. Karmii ajatellakin, että viiden vuoden päästä on jo 40 mittarissa! Tuntuu kuin siitä ei olisi paljon mitään aikaa, kun olin alle parikymppinen. Aika kuluu järjettömän nopeasti...

Kuuluu nimenomaan keski-ikäisyyteen tuo tunne. Mitä vanhemmaksi tulee, sen nopeammin aika kuluu.