Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 33v deittiehdokkaasta, joka elää käytännössä pelkillä asuntonsa vieressä olevan pizza-kebabbilan ruoilla?

Vierailija
23.01.2021 |

Voiko tuollainen mies olla järkevä kandidaatti parisuhteeseen?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies ja tukee paikallisia patapäitä.

Vierailija
22/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus poikamiesmeininkiä....siihen vielä einesmakaroonilaatikkoa ja roiskeläppäpitsaa😉

Eilen kiinnitti huomiota kun joku parikymppinen mies kävi ostoksilla. Roiskeläppiä, sipsejä, jätskiä ja eineshamppareita.

Kävi tyttöystävälle kaupassa samalla kun tuli kuntosalilta 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas ihminen, joka ulkoistaa ruoanlaiton ja keskittyy itse tärkeämpiin asioihin. Jos vielä tilaa lähinnä kebabia ja kanaa salaatilla tai riisillä niin syö terveellisemmin kuin 99% suomalaisista.

Ei millään pahalla, mutta ne kebabbiloiden saalatit on keskimäärin todella ankeita ja ennen kaikkea ravintoköyhiä.

Vierailija
24/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus poikamiesmeininkiä....siihen vielä einesmakaroonilaatikkoa ja roiskeläppäpitsaa😉

Eilen kiinnitti huomiota kun joku parikymppinen mies kävi ostoksilla. Roiskeläppiä, sipsejä, jätskiä ja eineshamppareita.

Kävi tyttöystävälle kaupassa samalla kun tuli kuntosalilta 😉

Haha

Vierailija
25/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas ihminen, joka ulkoistaa ruoanlaiton ja keskittyy itse tärkeämpiin asioihin. Jos vielä tilaa lähinnä kebabia ja kanaa salaatilla tai riisillä niin syö terveellisemmin kuin 99% suomalaisista.

Ei millään pahalla, mutta ne kebabbiloiden saalatit on keskimäärin todella ankeita ja ennen kaikkea ravintoköyhiä.

Jep, ainakin niissä paikoissa, joissa olen käynyt, on salaatti ripaus salaatilehtiä tai sitten muutamia kurkkusiivuja, ehkä kaksi pikkuista tomaattia ja se on siinä. Puolta kiloa päivässä vihanneksia siinä ei ainakaan tullut, hyvä jos parikymmentä grammaakaan.

Vierailija
26/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ja säästäväinen. Rullakebab 8,50€ ja siitä riittää kolmeksi päiväksi, tietysti vähän maitoa lisäksi ja aamukahvin kanssa pari korppua. Ei läskit roiku.

Vierailija
27/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä, ettei elä pitkään.

Mikäköhän tekis pizzasta niin tappavan? Monipuolista ravitsevaa ruokaa. Luuletko että joku makaronilaatikko on paljon terveellisempää? Kaloreita voi tulla paljon mutta jos syö vain muutaman aterian päivässä sitäkään ongelmaa ei ole.

Olihan julkisuudessakin joku tyyppi joka oli syönyt vuosia vain pizzaa ja oli ihan terve.

Joo heh, keskiverto läski suomalainen syö makaronilaatikkoa tai perunamuusia lihapullilla sekä vaaleaa leipää juustolla ja luulee että pizza olisi sen epäterveellisempää.

Jep juuri näin. Tässä näkee miten nykyihmisillä ei ole yhtään normijärkeä. Kun pizza on brändätty epäterveelliseksi niin siitä leimasta ei pääse näköjään mitenkään, vaikka suht samat raaka-aineet löytyy ihan muistakin suomipöperöistä. Todella naurettavaa. Ja jokainen voi itse vaikuttaa niihin täytteisiin mitä pizzaan laittaa, jos pitää vaikka lihaa epäterveellisenä (mitä se ei ole) niin voi tehdä vegepizzan.

Vierailija
28/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ravinto on siinä lihassa ja riisissä eikä rehuissa. Ne rehut on vaan suoliston sävellahja.

Vierailija
29/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä, onko mies turkkilainen vai ei, ja onko hän mahdollisesti töissä siellä?

Vierailija
30/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä, ettei elä pitkään.

Mikäköhän tekis pizzasta niin tappavan? Monipuolista ravitsevaa ruokaa. Luuletko että joku makaronilaatikko on paljon terveellisempää? Kaloreita voi tulla paljon mutta jos syö vain muutaman aterian päivässä sitäkään ongelmaa ei ole.

Olihan julkisuudessakin joku tyyppi joka oli syönyt vuosia vain pizzaa ja oli ihan terve.

Joo heh, keskiverto läski suomalainen syö makaronilaatikkoa tai perunamuusia lihapullilla sekä vaaleaa leipää juustolla ja luulee että pizza olisi sen epäterveellisempää.

Vaalea leipä, makaronilaatikko ja lihapullat muusilla oli ihan normi ruokaa seitkytluvullakin, pizza sen sijaan ei. Silloin ihmiset oli hoikkia, nykyään ei.

Eli senkö takia keskiverto suomalainen läski luulee pizzaa makaronilaatikkoa epäterveellisemmäksi, kun jälkimmäistä oli 70-luvulla saatavilla ja ensimmäistä ei? Kannattaa tutustua ravintoarvoihin ja miettiä vähän annoskokoja.

Vierailija
31/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle mieheksi, mun miehen pitää osata nauttia hyvästä ruoasta monipuolisesti ja kokkaustaidot tai edes kiinnostus suuri +

Vierailija
32/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon tyyppi piereskelee? Ja onko paska samanlaista höttöä kuin sapuskakin? Kyllähän siinä tietenkin voi laihana pysyä, jos ruoka tulee suoraan läpi, mutta terveellisyydestä se on kaukana.

Viisaana en tyyppiä pitäisi millään tavoin, vaan laiskana ja tyhmänä. En huolisi ikinä.

Vierailija
33/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuitenkin todella hyvässä fyysisessä kunnossa ainakin ulkosesti...vartalomalli on atleettinen/lihaksikas

ap

Pizza on ravitsevaa, proteeinipitoista ruokaa joten en ihmettele. Eläinkunnan raaka-aineita pitkälti joten vitamiinit ja mineraalit tulevat varsin optimaalisessa paketissa.

Vierailija
34/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos tilaan kebabsalaatin josta noin puolet on kiinankaalia/valkokaalia, kurkkua, tomaattia, niin salaatti on todella ja ankeaa ja ravintoköyhää. Jos ostan samat ainekset kaupasta niin sitten se on ihan ok.

Vierailija
35/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ravinto on siinä lihassa ja riisissä eikä rehuissa. Ne rehut on vaan suoliston sävellahja.

Paska haisee ja balalaikka soi. Ihana deittikumppani.

Vierailija
36/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon tyyppi piereskelee? Ja onko paska samanlaista höttöä kuin sapuskakin? Kyllähän siinä tietenkin voi laihana pysyä, jos ruoka tulee suoraan läpi, mutta terveellisyydestä se on kaukana.

Viisaana en tyyppiä pitäisi millään tavoin, vaan laiskana ja tyhmänä. En huolisi ikinä.

Kyllä tyyppi joka syö vaikka paljon ruisleipää tai jotain mysliä piersekelee 100x enempi. Tietysti yksiöiden välillä on aina eroja mutta kuitupitoinen safka tuppaa pierettämään.

Vierailija
37/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä ei ainakaan voi odottaa mitään huippu kokkaustaitoja. Se olet sinä sitten joka ruuat tekee siinä suhteessa-

Vierailija
38/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ainakin niissä paikoissa, joissa olen käynyt, on salaatti ripaus salaatilehtiä tai sitten muutamia kurkkusiivuja, ehkä kaksi pikkuista tomaattia ja se on siinä. Puolta kiloa päivässä vihanneksia siinä ei ainakaan tullut, hyvä jos parikymmentä grammaakaan.

Kahdessa kebabsalaatissa on heittämällä puoli kiloa kasviksia ja yhdessäkin enemmän mitä keskivertonsuomalainen syö. Kahdessa kebabsalaatissa on tosin niin vähän kaloreita että laihtuisin, kolme voisi olla sopiva määrä.

Vierailija
39/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä näyttäs ainakin olevan suht viehättävä ja fiksu nainen. Ehkä naisia kuitenkin kiinnostaa miehet jotka ei helposti manipuloitavissa ja uskaltaa elää omalla tyylillään.

Vierailija
40/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos tilaan kebabsalaatin josta noin puolet on kiinankaalia/valkokaalia, kurkkua, tomaattia, niin salaatti on todella ja ankeaa ja ravintoköyhää. Jos ostan samat ainekset kaupasta niin sitten se on ihan ok.

Ja kuka sanoo että juuri noita aineksia pitää käyttää? Teen säännöllisesti salaatteja, mutta nuo mainitsemasi aineet skippaan yleensä kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän