Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 33v deittiehdokkaasta, joka elää käytännössä pelkillä asuntonsa vieressä olevan pizza-kebabbilan ruoilla?

Vierailija
23.01.2021 |

Voiko tuollainen mies olla järkevä kandidaatti parisuhteeseen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ja säästäväinen. Rullakebab 8,50€ ja siitä riittää kolmeksi päiväksi, tietysti vähän maitoa lisäksi ja aamukahvin kanssa pari korppua. Ei läskit roiku.

Tuollaisen kanssa seurustellessa olisi ankea sapuskat. Yhdessä asuessa jääkaapissa olisi omat hyllyt ja elintarvikkeet, kumpikin söisi omia ruokiaan. Ei kelpaisi minulle.

Vierailija
42/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas ihminen, joka ulkoistaa ruoanlaiton ja keskittyy itse tärkeämpiin asioihin. Jos vielä tilaa lähinnä kebabia ja kanaa salaatilla tai riisillä niin syö terveellisemmin kuin 99% suomalaisista.

Ei millään pahalla, mutta ne kebabbiloiden saalatit on keskimäärin todella ankeita ja ennen kaikkea ravintoköyhiä.

Joo jos tilaan kebabsalaatin josta noin puolet on kiinankaalia/valkokaalia, kurkkua, tomaattia, niin salaatti on todella ja ankeaa ja ravintoköyhää. Jos ostan samat ainekset kaupasta niin sitten se on ihan ok.

Kasviksista on hyvä muistaa se että ne usein myös imeytyvät huonosti. Jokainen on varmaan joskus elämässä nähnyt ulosteessaa sulamattomia pähkinöitä, marjoja jne. mutta oletteko nähneet sulamattomia lihan paloja? Ette tietenkään koska liha vaan imeytyy niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas ihminen, joka ulkoistaa ruoanlaiton ja keskittyy itse tärkeämpiin asioihin. Jos vielä tilaa lähinnä kebabia ja kanaa salaatilla tai riisillä niin syö terveellisemmin kuin 99% suomalaisista.

Ei millään pahalla, mutta ne kebabbiloiden saalatit on keskimäärin todella ankeita ja ennen kaikkea ravintoköyhiä.

Jep, ainakin niissä paikoissa, joissa olen käynyt, on salaatti ripaus salaatilehtiä tai sitten muutamia kurkkusiivuja, ehkä kaksi pikkuista tomaattia ja se on siinä. Puolta kiloa päivässä vihanneksia siinä ei ainakaan tullut, hyvä jos parikymmentä grammaakaan.

Kahdessa kebabsalaatissa on heittämällä puoli kiloa kasviksia ja yhdessäkin enemmän mitä keskivertonsuomalainen syö. Kahdessa kebabsalaatissa on tosin niin vähän kaloreita että laihtuisin, kolme voisi olla sopiva määrä.

Tilatkaa vaan rauhassa kebabbeja, ei noin laiskat ja avuttomat miehet naisia kiinnosta.

Vierailija
44/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ja säästäväinen. Rullakebab 8,50€ ja siitä riittää kolmeksi päiväksi, tietysti vähän maitoa lisäksi ja aamukahvin kanssa pari korppua. Ei läskit roiku.

Ennemminkin laiska ja pihi. Ei jatkoon.

Vierailija
45/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitunko väli sillä on kun tehän vasta deittailette

Vierailija
46/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan sillä väliä, ellei sitten itse omaa samanlaisia ruokatottumuksia.

Vierailija
47/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee ruoanlaittajan.

Vierailija
48/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jos tilaan kebabsalaatin josta noin puolet on kiinankaalia/valkokaalia, kurkkua, tomaattia, niin salaatti on todella ja ankeaa ja ravintoköyhää. Jos ostan samat ainekset kaupasta niin sitten se on ihan ok.

Kasviksista on hyvä muistaa se että ne usein myös imeytyvät huonosti. Jokainen on varmaan joskus elämässä nähnyt ulosteessaa sulamattomia pähkinöitä, marjoja jne. mutta oletteko nähneet sulamattomia lihan paloja? Ette tietenkään koska liha vaan imeytyy niin hyvin.

Kiitos, että toit tämän näkemyksen ruokakeskusteluun, sitä kaivattiin. Muistathan tuoda muihinkin ruokajuttuihin. Kiitos.

Vierailija
49/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sillä väliä, ellei sitten itse omaa samanlaisia ruokatottumuksia.

Kiintoisa pointti, koska en minä sinkkuna ollessani jaksanut itselleni kokata kuin ehkä kerran viikossa jos sitäkään, ravintoloissa söin melkein joka päivä. Mies, joka niin tekee, ei ole köyhistä köyhin.

Nyt kumminkin kahdelle ja kolmellekin motivoi ihan eri lailla ruokaa laittaa, ja näin varmaan loppuikäni teenkin, vaimo kun ei lähde koskaan minnekään.

Vierailija
50/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syntyy oletus, että ihminen käyttäytyisi parisuhteessa tismalleen samoin kuin sinkkuna? Kova esituominta päällä monella.

Harva sitä nyt pelkästään itselleen loihtii jotain gurmeeta, mutta ei se tarkoita että parisuhteessa jatkaisi samaa kaavaa.

Vierailija
51/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä keksitty tapailumies on taas kerran vain aloittajan omassa päässä. 

Vierailija
52/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta vai vielä miehen saada aikaiseksi. Pelottavampaa olisi jos hän olisi vegaani.

Vierailija
53/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen kanssa seurustellessa olisi ankea sapuskat. Yhdessä asuessa jääkaapissa olisi omat hyllyt ja elintarvikkeet, kumpikin söisi omia ruokiaan. Ei kelpaisi minulle.

eli miehen pitää ruokkia ja elättää sinut? 

Vierailija
54/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus poikamiesmeininkiä....siihen vielä einesmakaroonilaatikkoa ja roiskeläppäpitsaa😉

Ja näin naisten vammaiset yleistykset ja olkiukot elää taas omaa elämäänsä.

Yksikään nainen ei osaa edes kokata. 

Vierailija
55/55 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI KETJUN NAISET EI OSAA ITSE EDES KOKATA? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi