Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ehdotti räkälää tapaamispaikaksi ensimmäisille treffeille

Vierailija
23.01.2021 |

Tekisi mieli perua koko homma, paikka ei ole sellainen, mihin haluaisin ylipäätäänkään mennä yksin, yhdessä tai kavereiden kanssa. Hälytyskellot soivat myös siitä että ensitapaamisella haluaa juoda kaljaa. Ei ole yhtään oma juttu, todellakaan. Tämäkin ehdotus tuli pitkällisen "mitä nyt tehtäisiin" väännön jälkeen. Itse olin ehdottanut että mentäisiin kävelylle, ja mies suostui ensin mutta sitten sanoi että haluaa sisätiloihin. Ei huvittaisi tavata miestä enää ollenkaan, mutta miten sanon että sori, sun pisteet laski miinukselle siitä että et oikeasti keksi mitään muuta kun paikallisen räkälän tapaamispaikaksi.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä olet korkeintaan räkälän arvoinen.

Vierailija
62/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että fiilis laski. Oliko joku syy, miksi mies ei halunnut kävelylle? Minulle on tärkeää, että kumppani on ulkoilmaihminen ja tykkää liikunnasta. En käy baareissa kuin lomareissuilla. Kävely on ekoille treffeille hyvä aktiviteetti, kun siitä voi jatkaa muualle jos synkkaa tai lähteä suoraan kotiin. Olen ollut naimisissa alkoholistin kanssa, jonka toinen koti on edelleen lähibaari. Se on oikeasti hankala yhtälö, jos ei ole saman henkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Karsii av-mammat pois heti kättelyssä.

Vierailija
64/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku kantis ja halusi näyttää sua tutuilleen ja exälle, että on löytänyt jonkun. Hyvä ettet mennyt.

Oon kahdesti suostunut räkälätreffeille ja tulos ollut tämä.

Nykyisen kanssa mentiin talvipuutarhaan.

Vierailija
65/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu kuulostaa oudolta. Miehen tehtävä on päättää/ehdottaa treffipaikkaa, ei voi treffata baarissa, ei voi treffata huoltiksen kahvilassa. Kyllä on vaikeeta, rentoutukaa ny vähän.

N51

Tämä on niin tyypillinen vastaus mieheltä jonka ehdotus ei naisesta ole hyvä. Heti ollaan leimaamassa että nainen on jotenkin vaikea eikä osaa ottaa rennosti. Sama jos mies ehdottaa jotain seksiin liittyvää ja nainen ei halua kokeilla niin heti mies leimaa estoiseksi. Eikö miehillä riitä aivokapasiteetti ymmärtämään että erilaiset ihmiset tykkäävät erilaisista asioista eikä sillä ole mitään tekemistä rentouden tai estojen kanssa?

No mä olen kyllä nainen, ja voisin mennä ensitreffeille baariin, huoltikselle, kävelylle, talvipuutarhaan, taidenäyttelyyn, torikahvilaan ja moneen muuhunkin paikkaan. Ei kai se nyt niin vakavaa ole, itse asiassa suorastaan tykkään esim. abseista. Sitä minä vaan, että kannattaa antaa ihmisille ja elämälle mahdollisuus, sitähän saattaa yllättyä vaikka positiivisesti. (Seksin suhteen en tee mitään mitä en halua, ja suosittelen samaa muille, jos se nyt jotenkin tähän liittyy.)

Vierailija
66/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu kuulostaa oudolta. Miehen tehtävä on päättää/ehdottaa treffipaikkaa, ei voi treffata baarissa, ei voi treffata huoltiksen kahvilassa. Kyllä on vaikeeta, rentoutukaa ny vähän.

N51

Tämä on niin tyypillinen vastaus mieheltä jonka ehdotus ei naisesta ole hyvä. Heti ollaan leimaamassa että nainen on jotenkin vaikea eikä osaa ottaa rennosti. Sama jos mies ehdottaa jotain seksiin liittyvää ja nainen ei halua kokeilla niin heti mies leimaa estoiseksi. Eikö miehillä riitä aivokapasiteetti ymmärtämään että erilaiset ihmiset tykkäävät erilaisista asioista eikä sillä ole mitään tekemistä rentouden tai estojen kanssa?

Siellä jo joku koira älähti :). Olet näköjään itse hankala tapaus ja saanut siitä myös kuulla. Viestistäsi kyllä välittyykin se, että pienoinen takakireys siellä hiertää ja kirraa vastaan.

Vierailija
67/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on kiva sitten pussailla tuopin ääressä. Tykkäisin, jos miehestä tykkäisin. Miten voi muuten korona-aikana tutustua fyysisesti uusiin ihmisiin?

Vierailija
68/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vääntöä teillä oli alkuun tuosta tapaamispaikasta? Ja sanoiko se että haluaa nimenomaan sitä kaljaa kitata? Tiedätkö onko hän aiemmin edes käynyt ko paikassa, jos ei tiennyt, että se on sellainen on? Ja jos se on sittenkin jokin ihan siisti paikallinen, niin en sellaista itse sanoisi räkäläksi.

Olen itse käynyt parillakin treffeille paikallisessa, oli ihan jees. Lasi viiniä auttaa hyvin rentoutumaan ja tunnelmakin on siellä mukavan rento. Kukaan ei vetänyt mitään kännejä, koska sitä alkoholia voi juoda ihan sivistyneestikin. Eikä edes ollut rahasta kiinni näillä miehillä.

Olen ollut myös huoltsikalla treffeille. Silloin oli vähän huonosti mitään paikkoja auki, mutta tästä miehestä tuli silloin myös sellainen fiilis, että ei paljoa halunnut joutua makselemaankaan (kenties sarjadeittailijan vikaa?). Tietysti olisin itse omani maksanut, mutta se ei hälle kelvannut. Tämän miehen kanssa tapaamiset ei jääneet siihen yhteen kertaan, ja myöhemmin tämä mies makseli kyllä auliisti ravintoloissa, ja osteli lahjoja ja huomioi muutenkin paljon.

Että en lähtisi minkään treffipaikan perusteella vetelemään kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä miehestä. Tai varsinkaan tuomitsemaan sillä tavoin, mitä täällä jotkut ovat tehneet.

Vierailija
69/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsi sanoo ei, niin se on ei.

Mitä järkeä muutenkaan on heti alkajaisiksi jutella pikku pöhnässä?

Niin, ei mitään.

Jos ei vesi tai limu ja puiston penkki, tai koti-illan rento elokuva kiinnosta niin anti olla. Miehen oma valinta sitten onko tosiaan se kalja parempi deitti.

Limu ja puiston penkki. Voi miten ihana idea. Ja tammikuussa.

Vierailija
70/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Voi treffata, mutta sitten myös ymmärtää sen että sellaisen kanssa mennään muutenkin minimillä. Minimi huomiolla, välittämisellä, osallistumisella, panoksella jne. Jos alusta asti olet ihmisen päiväohjelmassa et oikein mitään niin tottumuksen myötä välinpitämättömyys vain pahenee.

Mitä ihmettä? Miksi menisit yhtään mitenkään sellaisen kanssa, joka ei sinua selvästikään kiinnosta?

Ja ihmettelen tätä arvottamista tapaamispaikan mukaan. Itse tunnen monia, ja kuulun näihin minäkin mieheni kanssa, ketkä ovat tavanneet tai treffanneet ns. räkälässä ja ovat erittäin onnellisesti olleet yhdessä vuosikausia. Itse nyt ollut mieheni kanssa 16 vuotta ja ei todellakaan mennä millään ihme minimillä.

No sinä olet löytänyt. Minä olen löytänyt juuri sen mitä tuollaisista paikoista löytää. Juopon.

Kyllä sieltä löytää muutakin. Rentoja ihmisiä joiden kanssa on mukava elää.

Vierailija
71/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt viedä michelin ravintolaan ja maksaa vielä laskukin?

Vierailija
72/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamispaikaksi kannattaa ehdottaa sellaista paikkaa, jossa kokee itse olevansa itsevarmimmillaan, ja joka on itselle parhaiden liikenneyhteyksien päässä.

Tämä siksi, että mitä ikinä sitten ehdottaakaan, ei se kaikille kuitenkaan kelpaa. Kun valitsee itselleen sopivimman paikan, voi olla varma siitä, että tilanne on ainakin itselle miellyttävä.

Sama pätee naisten suhteen moneen muuhunkin asiaan, kuten pukeutumiseen sille ensitapaamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä