Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ehdotti räkälää tapaamispaikaksi ensimmäisille treffeille

Vierailija
23.01.2021 |

Tekisi mieli perua koko homma, paikka ei ole sellainen, mihin haluaisin ylipäätäänkään mennä yksin, yhdessä tai kavereiden kanssa. Hälytyskellot soivat myös siitä että ensitapaamisella haluaa juoda kaljaa. Ei ole yhtään oma juttu, todellakaan. Tämäkin ehdotus tuli pitkällisen "mitä nyt tehtäisiin" väännön jälkeen. Itse olin ehdottanut että mentäisiin kävelylle, ja mies suostui ensin mutta sitten sanoi että haluaa sisätiloihin. Ei huvittaisi tavata miestä enää ollenkaan, mutta miten sanon että sori, sun pisteet laski miinukselle siitä että et oikeasti keksi mitään muuta kun paikallisen räkälän tapaamispaikaksi.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsi sanoo ei, niin se on ei.

Mitä järkeä muutenkaan on heti alkajaisiksi jutella pikku pöhnässä?

Niin, ei mitään.

Jos ei vesi tai limu ja puiston penkki, tai koti-illan rento elokuva kiinnosta niin anti olla. Miehen oma valinta sitten onko tosiaan se kalja parempi deitti.

Vierailija
42/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku kantis ja halusi näyttää sua tutuilleen ja exälle, että on löytänyt jonkun. Hyvä ettet mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäpaikka on metafora sun toosallesi eri asia jaksaako sitä sun loosteriasi jos sitä nyt olet jo jakanut tovin joka ehdokkaalle ja siinä sivussa vielä yökerhosta aina lähenyt jonkun komean irakikomistuksen atkaan joukkopanoille

Vierailija
44/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että hänen pisteensä laskivat pakkasen puolelle kaljoitteluehdotuksen takia. Mitä tuota kiertelemään. Sehän se oikea syy on ja ainakin tällä palstalla miehet aina sanovat toivovansa, että naiset kertoisivat rehellisesti mikseivät kiinnostu miehestä. Tuo on lisäksi sellainen asia, josta ko. mies voi ottaa halutessaan opikseen, ja älyää ehkä seuraavalle naiselle ehdottaa jotain muuta tapaamispaikkaa kuin kaljakuppila.

Hyvä vaan että ehdottaa niin muutkin osaa kiertää tyypin.

Vierailija
45/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko keskustelu kuulostaa oudolta. Miehen tehtävä on päättää/ehdottaa treffipaikkaa, ei voi treffata baarissa, ei voi treffata huoltiksen kahvilassa. Kyllä on vaikeeta, rentoutukaa ny vähän.

N51

Vierailija
46/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenkö ainoana tässä että oletteko kuulleet lähikontaktien vähentämisestä? Oikeastiko meette tapaamaan livenä tuntemattomia ja huutamaan niiden naamalle jossain kaljabaareissa nousuhumalassa?

Ei ihme että koronaa ei saada laskuun jos näin on.

Vierailija
47/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti näyttää siltä, että ei kannata mennä treffeille ollenkaan. Itselläni oli ensi treffit räkälässä 10v sitten. Siitä alkoi avioliitto kivan, komean, varakkaan, akateemisen kanssa. Ei juurikaan edes juo.

Sulla kävi säkä kun selvästi itse et ole akateeminen kun et osaa yhdys sanoja.

Vierailija
48/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu kuulostaa oudolta. Miehen tehtävä on päättää/ehdottaa treffipaikkaa, ei voi treffata baarissa, ei voi treffata huoltiksen kahvilassa. Kyllä on vaikeeta, rentoutukaa ny vähän.

N51

Voi treffata, mutta sitten myös ymmärtää sen että sellaisen kanssa mennään muutenkin minimillä. Minimi huomiolla, välittämisellä, osallistumisella, panoksella jne. Jos alusta asti olet ihmisen päiväohjelmassa et oikein mitään niin tottumuksen myötä välinpitämättömyys vain pahenee.

Vierailija
49/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Ihan yhtä helppoa on ehdottaa treffipaikaksi jotain keskitason paikkaa eli viihtyisää kahvilaa. Jos nainen asuu keskustassa, niin hänen pitää erikseen lähteä jonnekin huoltoasemalle. Huoltoasema käy, jos kumpikin tulee autolla kauempaa.

Vierailija
50/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vainoharhainen, mutta tulee mieleen varattu mies. Ei pysty näyttäytymään missään sellaisessa paikassa missä saattaisi törmätä tuttuihin ja siksi ehdotti tuollaista paikkaa.

Vierailija
51/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos sopisitte tapaamisen raittiuskerhoon

🤨

Vierailija
52/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä ei voi muuttaa muuta kuin itseään. Loppujen lopuksi sellainen ihminen elää yksin joka koittaa toista kahlita tai muuttaa. Yksin eläjä on narsistinen eikä taivu kumppaninsa harrastuksiin ollenkaan. Kun kerroin mieheni ajoittaisista baari harrastuksista niin kukaan muu nainen ei olisi niitä sietänyt ja onneksi ei niin sain sain pitää mieheni itselläni. Taloudellisia vaikeuksia niistä ei ole tullut niin että aina ruokaan on ollut rahaa. Matkustelemiseen ei ole ollut kiinnostusta eikä kiinnostustusta hotellielämään. Asumme isossa itse tehdyssä omakotitalossa jossa on puutarha töitä, kasvihuone, iso tontti ja kuntosali. Kotona riittää paljon tekemistä. 

Vierailija
53/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppari pökke kirjoitti:

entäs jos sopisitte tapaamisen raittiuskerhoon

🤨

Räkälän ja raittiuskerhon lisäksi on muitakin vaihtoehtoja. Huolestuttavaa jos ihmiseen tutustuminen ei onnistu selvinpäin.

Vierailija
54/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun kannattaa ehkä miettiä, että millainen itse olet, jos kohtaat tuon kaltaisia miehiä.

Vierailija
55/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitsi 😒 , mies viihtyy siis räkälöissä ! Se kuvaa jo sen verran ihmisestä, että anna hänen olla ja MENNÄ !

Vierailija
56/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Voi treffata, mutta sitten myös ymmärtää sen että sellaisen kanssa mennään muutenkin minimillä. Minimi huomiolla, välittämisellä, osallistumisella, panoksella jne. Jos alusta asti olet ihmisen päiväohjelmassa et oikein mitään niin tottumuksen myötä välinpitämättömyys vain pahenee.

Mitä ihmettä? Miksi menisit yhtään mitenkään sellaisen kanssa, joka ei sinua selvästikään kiinnosta?

Ja ihmettelen tätä arvottamista tapaamispaikan mukaan. Itse tunnen monia, ja kuulun näihin minäkin mieheni kanssa, ketkä ovat tavanneet tai treffanneet ns. räkälässä ja ovat erittäin onnellisesti olleet yhdessä vuosikausia. Itse nyt ollut mieheni kanssa 16 vuotta ja ei todellakaan mennä millään ihme minimillä.

Vierailija
57/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51

Tämä on niin tyypillinen vastaus mieheltä jonka ehdotus ei naisesta ole hyvä. Heti ollaan leimaamassa että nainen on jotenkin vaikea eikä osaa ottaa rennosti. Sama jos mies ehdottaa jotain seksiin liittyvää ja nainen ei halua kokeilla niin heti mies leimaa estoiseksi. Eikö miehillä riitä aivokapasiteetti ymmärtämään että erilaiset ihmiset tykkäävät erilaisista asioista eikä sillä ole mitään tekemistä rentouden tai estojen kanssa?

Vierailija
58/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Mitä ihmettä? Miksi menisit yhtään mitenkään sellaisen kanssa, joka ei sinua selvästikään kiinnosta?

Ja ihmettelen tätä arvottamista tapaamispaikan mukaan. Itse tunnen monia, ja kuulun näihin minäkin mieheni kanssa, ketkä ovat tavanneet tai treffanneet ns. räkälässä ja ovat erittäin onnellisesti olleet yhdessä vuosikausia. Itse nyt ollut mieheni kanssa 16 vuotta ja ei todellakaan mennä millään ihme minimillä.

No sinä olet löytänyt. Minä olen löytänyt juuri sen mitä tuollaisista paikoista löytää. Juopon.

Vierailija
59/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun kannattaa ehkä miettiä, että millainen itse olet, jos kohtaat tuon kaltaisia miehiä.

Ennustajako pitäisi olla? Joskus ihan normaalin ja mukavan oloisista ihmisistä paljastuu ikäviä piirteitä, joskus nämä piirteet tulevat esiin nopeasti, toisinaan vasta myöhemmin.

Vierailija
60/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tapauksessa tarkoittaa räkälä?

Jos tarkoitetaan tavallista pubia, niin voisin mennä. Itse pidän tuollaisista kuppiloista joista saa hanasta ihan tavallista bissea ja siideriä. Noissa mestoissa on usein rento meininki ja sisään voi talsia vaikka monoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän