Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ehdotti räkälää tapaamispaikaksi ensimmäisille treffeille

Vierailija
23.01.2021 |

Tekisi mieli perua koko homma, paikka ei ole sellainen, mihin haluaisin ylipäätäänkään mennä yksin, yhdessä tai kavereiden kanssa. Hälytyskellot soivat myös siitä että ensitapaamisella haluaa juoda kaljaa. Ei ole yhtään oma juttu, todellakaan. Tämäkin ehdotus tuli pitkällisen "mitä nyt tehtäisiin" väännön jälkeen. Itse olin ehdottanut että mentäisiin kävelylle, ja mies suostui ensin mutta sitten sanoi että haluaa sisätiloihin. Ei huvittaisi tavata miestä enää ollenkaan, mutta miten sanon että sori, sun pisteet laski miinukselle siitä että et oikeasti keksi mitään muuta kun paikallisen räkälän tapaamispaikaksi.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruisin treffit. Ette selvästi liiku samanlaisissa paikoissa/ympyröissä ja luultavasti jo siksi olette liian erilaisia parisuhteeseen. Teillä on myös selvästi erilaiset arvot koskien päihteitä joten jättäisin tämän välistä. 

Itse jätin kerran välistä treffit kun oltiin sovittu että mennään kahville ja mies halusi sitten mennä huoltoasemalle. Ei selvästi meillä ajatusmaailmat kohdanneet.  Jos ei sen vertaa ole valmis treffeihin panostamaan että ehdottaa oikeaa kahvilaa niin ei olla samalla aaltopituudella. Ja ehkä olen palstamiesten mielestä sitten nirso hienostelija mutta ei kyllä miehen ehdotus antanut minulle sellaista kuvaa että olisi halunnut oikeasti tutustua ja että olisi oikeasti kiinnostunut. Ja kyllä minäkin käyn huoltoasemilla kahvilla kun olen reissussa mutta en kyllä muuten lähde keskustasta asiasta tehden huoltsikalle kahville. Ja miehen ammatin perusteella ei ollut kyse rahasta, tai jos oli niin sitten piheydestä. Olisin kyllä kahvilassa maksanut omat ostokseni.

Vierailija
22/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osannut avata suuta ja sanoa et en mä sinne halua?

Eli sulle uuden paikan ehfottaminen olisi poistanut sysipaskan ensi vaikutelman miehestä.

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on baari harrastukset ja jos itse et ole niistä paikoista kiinnostunut niin älä lähde tapaamaan. 

Vierailija
24/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti näyttää siltä, että ei kannata mennä treffeille ollenkaan. Itselläni oli ensi treffit räkälässä 10v sitten. Siitä alkoi avioliitto kivan, komean, varakkaan, akateemisen kanssa. Ei juurikaan edes juo.

Oliko se sinun kantapaikka?

Vierailija
25/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se suun avaaminen olisi auttanut. Ehkä mies olisi ehdottanut jotain uutta tapaamispaikkaa. Mutta yhä edelleen tietäisit että juoppo on kyseessä. Aittaisikobse paikka jotain. Tekisikö se uusi paikka jotenkin sädekehän ukon päälle - juopon päälle. Ja poistaisi faktan että juoppo mikä juoppo.

Nyt oli hyvä että mies paljasti Jo heti alussa karvansa niin tietää välttää koko tapauksen.

Oli juoppo tai ei niin jos pitkän miettimisenkään jälkeen ei tiedä muuta paikkaa missä tavata kuin räkälä - sietää mennä ennen kuin tulikaan.

Juuri näin. Olen aivan samaa mieltä.

Nro 11

Vierailija
26/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tai sinä ette keksi mitään muuta tapaamispaikkaa kuin räkälä tai kävely (miksei näitä voinut vaikka yhdistää kompromissina?) niin en usko että teillä on hirveästi yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
27/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle uuden paikan ehfottaminen olisi poistanut sysipaskan ensi vaikutelman miehestä.

Ok.

Sanoinko noin?

Jostain syystä täällä porukka tekee mitä ihmeellisempiä oletuksia.

Vierailija
28/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinko sattuu jo. Eikä sitä muuksi muuteta.

Ehdotti sitten vaikka 20 uuttaa mestaa missä tavata.

Vierailija
29/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että hänen pisteensä laskivat pakkasen puolelle kaljoitteluehdotuksen takia. Mitä tuota kiertelemään. Sehän se oikea syy on ja ainakin tällä palstalla miehet aina sanovat toivovansa, että naiset kertoisivat rehellisesti mikseivät kiinnostu miehestä. Tuo on lisäksi sellainen asia, josta ko. mies voi ottaa halutessaan opikseen, ja älyää ehkä seuraavalle naiselle ehdottaa jotain muuta tapaamispaikkaa kuin kaljakuppila.

Vierailija
30/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on räkälä?

Moni lähiöpubi on sellainen

Vierailija
31/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Sanoinko noin?

Sitähän sä olit vailla. Suun aukaisua että en halua sinne.

Siitä luonnollinen jatkumo olisi että mies ehdottaa uutta paikkaa.

Eli uutta paikkaa olit vailla. Ja valmis ignooraamaan sen loisteliaan räkälän.

Juo sulta menisi maku koko mieheen sanoisit suoraan ja selvästi eiköhän se ollut tässä - etkä en halua sinne, joka jättää tulkinnan varaa.

Vierailija
32/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Sanoinko noin?

Et taida olla niitä terävämpiä kyniä.

Vierailija
33/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin räkälätreffeistä, ei ole sellaista turhaa pönötystä. Mutta jos olet oikeasti noin vahvasti koko ideaa vastaan, mies tuskin on sinua varten. Sinuna siis peruisin treffit.

Vierailija
34/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tai sinä ette keksi mitään muuta tapaamispaikkaa kuin räkälä tai kävely (miksei näitä voinut vaikka yhdistää kompromissina?) niin en usko että teillä on hirveästi yhteistä tulevaisuutta.

Tätä siis ehdotin aluksi, että ensin kävelylle ja sitten siitä mahdollisesti kahville. Ja keksisin itse kyllä muitakin aktiviteetteja, mutta olen siinä mielessä perinteinen, että treffailun aivan alkumetreillä toivoisin miehen olevan aloitteellinen ja siinä määrin idearikas, että hän pystyisi ehdottamaan jotakin tekemistä. Muutakin kuin siis se paikallinen pubi :D voi olla, että olen jonkun mielestä kranttu, tai vedän liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta jos mies ei meinaa keksiä mitään tekemistä/järkevää paikkaa ensitapaamiselle, niin mielikuvissa siintää jo ihminen, jolla ei muutenkaan ole mielikuvitusta tai aloitteellisuutta siinä määrin kun kumppaniltani toivon. 

Vierailija
35/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Sanoinko noin?

Juo sulta menisi maku koko mieheen sanoisit suoraan ja selvästi eiköhän se ollut tässä - etkä en halua sinne, joka jättää tulkinnan varaa.

En ollut vaan siitä paikasta kieltäytymisestä alkanutta keskustelua, joka olisi sitten voinut johtaa siihen ettei tavata tai tavataan jossain muualla.

Teit taas oletuksia.

Vierailija
36/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat kerrat on tullut treffailtua miesten kanssa oluen äärellä eikä mulla ole tästä mitään pahaa sanottavaa. Osa paikoista ollut ihan tavallisia baareja niin en räkälöiksi niitä kyllä sanoisi. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
37/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Sanoinko noin?

En ollut vaan siitä paikasta kieltäytymisestä alkanutta keskustelua, joka olisi sitten voinut johtaa siihen ettei tavata tai tavataan jossain muualla.

Teit taas oletuksia.

Miksi sun pitäisi keskustella jos ei kiinnosta ja jättää tavallaan miehelle toive elämään että keskustellaan ja sumplitaan mitä tehdään. Jätät tavallaan oven auki. Pitkität vain väistämätöntä.

Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja sano sen suoraan ja heti. Se on siinä. Ei tarvitse viipyä pidempää jo menneessä. Se mahdollisuus meni jo.

On kuin avaisi vierasta ovea jonka mieluummin sulkisi.

Vierailija
38/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se toisinkin päin. Nainen kerran halusi ehdottomasti näyttää minulle "toisen olohuoneensa". Se oli paikallinen pubi, jolla aikaisemmin oli aika surkea maine. Nykyään paikka on kyllä siistiytynyt. En kuitenkaan ole kiinnostunut aloittamaan suhdetta ihmisen kanssa, joka mieluummin viettää iltapäivät pubissa kuin kotonaan.

Vierailija
39/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suhteen alkuaikoina bubi harrastukset mutta nyt ikääntyessä viihdytään vain kotona pääasiassa. Korona aikana se onkin turvallista viihtyä kotosalla. Rakennettiin ja mieheni juoksi viikonloppuisin baareissa ja asui oikein siellä viiskymppiseen asti kunnes tuli meno paussi ja minulle se meno paussi tuli jo paljon aikaisemmin, nelikymppisenä. En alkanut eroamaan vaikka yksin olin paljon niin että antaa ihmisen mennä niin kauan kun virtaa riittää eikä sitä samaan tahtiin tarvitse elää. Ikäkriisit ovat tulleet kummallekkin meille mutta vähän eri aikoihin. 

Vierailija
40/72 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista hienostonirppanokalle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi