mies ehdotti räkälää tapaamispaikaksi ensimmäisille treffeille
Tekisi mieli perua koko homma, paikka ei ole sellainen, mihin haluaisin ylipäätäänkään mennä yksin, yhdessä tai kavereiden kanssa. Hälytyskellot soivat myös siitä että ensitapaamisella haluaa juoda kaljaa. Ei ole yhtään oma juttu, todellakaan. Tämäkin ehdotus tuli pitkällisen "mitä nyt tehtäisiin" väännön jälkeen. Itse olin ehdottanut että mentäisiin kävelylle, ja mies suostui ensin mutta sitten sanoi että haluaa sisätiloihin. Ei huvittaisi tavata miestä enää ollenkaan, mutta miten sanon että sori, sun pisteet laski miinukselle siitä että et oikeasti keksi mitään muuta kun paikallisen räkälän tapaamispaikaksi.
Kommentit (72)
kierrä kaukaa kirjoitti:
Älä deittaile persua.
Olet lapsellinen.
Et osannut avata suuta ja sanoa et en mä sinne halua?
Sinun päätettävissähän se on menetkö vai et.
Se varmaan haluaa olutta ja maksattaa se jollain toisella.
Lähtökohtaisesti näyttää siltä, että ei kannata mennä treffeille ollenkaan. Itselläni oli ensi treffit räkälässä 10v sitten. Siitä alkoi avioliitto kivan, komean, varakkaan, akateemisen kanssa. Ei juurikaan edes juo.
Ei sun ole mikään pakko tai velvollisuus mennä. Sano ettei kaljan juominen innosta yhtään ja toivottele hyvää jatkoa ja tsemppiä deittailuun (hymiö). Sit et enää vastaa vaikka laittaiskin jotain.
Ryhtiä!
Mikä sun oma ehdotus oli sisäpaikaksi?
Eikö se käynyt miehelle?
ilmeisesti akateemisellasi oli hätä pariutua ja rima alhaalla kun ei edes yhdyssanoja tarvinnut puolison osata
kierrä kaukaa kirjoitti:
Älä deittaile persua.
Pitäisikö sinun vähän perehtyä puolueiden äänestäjäkuntaan ennen kuin lauot tällaisia kommentteja? Tee vähän katugalluppia.
Ehkä sillä oli terveyssyy sisätioloissa pysymiseen eikä halunnut kalliimpaa paikkaa ehdottaa, kun arveli sinulla tekevän tiukkaa rahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
sanoin, että olen siellä kerran käynyt vuosia sitten ja että oli sen verran ikimuistoisen oloinen mesta, että en ole halunnut palata. Lisäksi kysyin että ehdottaako hän tosissaan tätä. Eli en varsinaisesti sanonut suoraan ei käy (oma moka)
Jos olisin sinä, olisin ihan reilusti kieltäytynyt. Jo tuo ehdotus olisi riittänyt kertomaan ettei hän ole minun mieheni.
Vierailija kirjoitti:
kierrä kaukaa kirjoitti:
Älä deittaile persua.
Pitäisikö sinun vähän perehtyä puolueiden äänestäjäkuntaan ennen kuin lauot tällaisia kommentteja? Tee vähän katugalluppia.
Siltä tuo kyllä vaikuttaa ainakin kun tein otantaa täällä omassa paikallisessa räkälässä. Me äänestetään persuja. Eikö sitä ihminen saa enää käydä edes paikallisessa pubissaan ylpeästi?
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti akateemisellasi oli hätä pariutua ja rima alhaalla kun ei edes yhdyssanoja tarvinnut puolison osata
Kukahan sitten taas huolisi av-mamman, joka ei osaa käyttää isoja alkukirjaimia tai edes mitään välimerkkejä? Mutta ää huoli, eiköhän joku epätoivoinen sinutkin kelpuuta :).
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä se suun avaaminen olisi auttanut. Ehkä mies olisi ehdottanut jotain uutta tapaamispaikkaa. Mutta yhä edelleen tietäisit että juoppo on kyseessä. Aittaisikobse paikka jotain. Tekisikö se uusi paikka jotenkin sädekehän ukon päälle - juopon päälle. Ja poistaisi faktan että juoppo mikä juoppo.
Nyt oli hyvä että mies paljasti Jo heti alussa karvansa niin tietää välttää koko tapauksen.
Oli juoppo tai ei niin jos pitkän miettimisenkään jälkeen ei tiedä muuta paikkaa missä tavata kuin räkälä - sietää mennä ennen kuin tulikaan.
Älä deittaile persua.