Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä mies, mutta syö pelkkiä ns. lasten ruokia

Vierailija
23.01.2021 |

Mikään erikoisempi tai mausteinen ei kelpaa.

Aamiaiseksi syö suklaamuroja, jacky makupaloja tai nalle-puuroa sokerilla. Päivällä ja illalla nakkeja, ranskalaisia, spagettia. Näihin lisää runsaasti ketsuppia ja sekoittaa sellaiseksi mössöksi.

En pysty kuvittelemaan että kävisimme jossain ulkona syömässä, koska närppisi kaikki "pahat" osat lautasen reunalle tai paperiin. Näitä ovat siis kaikki vihannekset ja kala, sienet, oliivit, juustot, muut kastikkeet paitsi tomaattipohjaiset...

Olisiko teille turn-off?

Kommentit (928)

Vierailija
821/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliketjuhan tämä on, mutta en ole ikinä ymmärtänyt palstamammojen tarvetta määrätä, mitä toiset ihmiset syövät.

Vierailija
822/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ronkeleita miehiä. Se on kynnyskysymys. Jos kokkaan, niin sen on kelvattava tai suhde ei etene. Tuppaa nimittäin olemaan niin, että sellaiset ihmiset ovat hankalia ja omituisia muissakin asioissa.

Tyttärelläni on autismin kirjon ongelmia ja ruokavalio on hyvin rajoittunut. On hankala tapaus muutenkin.

Näin se vaan on. Ronkelit miehet ovat itsekkäitä nirppanokkia. Tuskin kykenevät antamaan suuseksiäkään.

Autismi on asia erikseen ja sille ei ihminen voi itse mitään ja voi olla silti hyvä tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että nimenomaan naiset kääntyvät vegaaneiksi. Pitä toisten lautasiakin kärkkyä

Vierailija
824/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä ruoka-valiota, mutta ei ole todellakaan tervettä, että muiden ruoka mieltymykset ovat rasittavia ja suhteen lopettava asia.

Ei tarvitse muita paikkailla ja parannella itsensä omakuvaksi.

Vierailija
825/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi kokkaaminen vaikeaksi jos kahdenlaista ruokaa pitää kotona tehdä. Vaikka itsekkin syön joskus noita ns. lasten ruokia, en kykenisi pelkästään niitä syömään.

Vierailija
826/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisi kokkaaminen vaikeaksi jos kahdenlaista ruokaa pitää kotona tehdä. Vaikka itsekkin syön joskus noita ns. lasten ruokia, en kykenisi pelkästään niitä syömään.

Oliko sinulle vaikeaa kokata omat ruokasi, kun asuit yksin? Miksi se muuttuu vaikeammaksi, jos kämpässä asuu puoliso, joka tekee samoin?

No, vaikeaa tuntuu teidän matamien elämä olevan muutenkin, kun on niin pakottava tarve päsmäröidä sen tossukkamiehenne elämää, että ette ehdi elää omaanne.

Vierailija
827/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai aikuisen ihmisen syömiset kuulu kenellekään. Ei edes sille puolisolle. Mietipä, jos se puolisosi määrittelisi mitä sinä saat syödä. Muuten hyvä mies mutta...Joopa joo. No jotainhan sitä on keksittävä, eihän se mies ikinä voi olla täydellinen.

Vierailija
828/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä vain mutten kuolleita (tai eläviä) eläimiä, eläinten kehittymättömiä sikiöitä tai eläinvauvojen ruokia. Olenko nirso?

Vierailija
829/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä on palkka 10e tunti. Tienään kuussa karkkirahoja lähinnä. Ei nyky ostovoimalla mies voi syödä kuin aikuinen saati käydä syömässä edes. Miehistä on tehty ostovoimalla poikia.

Häh? Minulla jää käteen laskujen jälkeen 500€ ja pystyn silti syömään monipuolisesti ja isoja määriä. Ihan viitsimisestä kiinni.

Vierailija
830/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää ronkeleita miehiä. Se on kynnyskysymys. Jos kokkaan, niin sen on kelvattava tai suhde ei etene. Tuppaa nimittäin olemaan niin, että sellaiset ihmiset ovat hankalia ja omituisia muissakin asioissa.

Tyttärelläni on autismin kirjon ongelmia ja ruokavalio on hyvin rajoittunut. On hankala tapaus muutenkin.

Ja koirat on myös kivoja koska ne hyppii kun käskee.

Vierailija
831/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua haittaa  tollane kenessäkään. itekki oon "lapsellinen" koska ei masitu erikoisuudet mitä "aikuiset" syö. Antaa ihmisten syödä tottumusten mukaan.  on se jännä et perus koti ruoka on pahasta ollu. mitä teille syötetii sit? simpukoita ja etanoita jossai 6 tähde raflassa XD 

ja oletteko koskaa ajatellut esim allergioita? esim porkkana yms. 

Vierailija
832/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon tilata niitä ranskiksia ja nakkeja, tilaa itse, mitä mielesi tekee. Kummallakin on hyvä mieli! Mutta joo, en kyllä jaksaisi pitkään tuollaista vanukas-ketsuppimiestä.

Vierailija
833/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolliketjuhan tämä on, mutta en ole ikinä ymmärtänyt palstamammojen tarvetta määrätä, mitä toiset ihmiset syövät.

Harva tässä ketjussa on sanonut, että haluaisi ruokarajoitteisen miehen kumppanikseen ja sitten suhteen edetessä määräisi tälle mitä hän saisi ja ei saisi syödä. Me mammat olemme lähinnä sanoneet että haluamme lähtökohtaisesti valita sellaisen kumppanin, joka syö monipuolisimmin ihan omaehtoisesti. 

Vierailija
834/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mua haittaa  tollane kenessäkään. itekki oon "lapsellinen" koska ei masitu erikoisuudet mitä "aikuiset" syö. Antaa ihmisten syödä tottumusten mukaan.  on se jännä et perus koti ruoka on pahasta ollu. mitä teille syötetii sit? simpukoita ja etanoita jossai 6 tähde raflassa XD 

Mulle esim. intialainen, japanilainen ja vietnamilainen ruoka on myös ihan sitä peruskotiruokaa mitä ihan kotona kokkaan siinä missä suomalaistakin. 

Vierailija
835/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla mitään huippuravintolan ruokaa, mutta kun moni tuntuu nyrpistävänsä nenäänsä nimenomaan sille perusruuallekin ja etenkin kasviksille. Jos on porkkanalle allerginen, niin silloin voi vaikkapa syödä kurkkua, bataattia, kesäkurpitsaa, munakoisoa, sieniä, tomaatteja, lanttua, punakaalia, artisokkaa, pinaattia, paprikaa... Hyvin harva ihminen on oikeasti kaikille vihanneksille allerginen.

Vierailija
836/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nirsoilee ruokavaliostaan pois kaiken minkä maku ja/tai koostumus ei miellytä. Toinen nirsoilee elämästään pois muuten hyvät kumppaniehdokkaat, joiden ruokavalio ei miellytä. Peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
837/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nirsoilee ruokavaliostaan pois kaiken minkä maku ja/tai koostumus ei miellytä. Toinen nirsoilee elämästään pois muuten hyvät kumppaniehdokkaat, joiden ruokavalio ei miellytä. Peiliin katsomisen paikka?

Henkilö, joka ei välitä tippaakaan terveydestään ja syö ainoastaan epäterveellistä ruokaa ei kyllä kuulosta järjen jättiläiseltä muutenkaan ja elämä noin kaavoihin kangistuneen ja kokeilunhaluttoman kumppanin kanssa olisi varmasti varsin yksitoikkoista muutenkin. 

Vierailija
838/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, joka ei välitä tippaakaan terveydestään ja syö ainoastaan epäterveellistä ruokaa ei kyllä kuulosta järjen jättiläiseltä muutenkaan ja elämä noin kaavoihin kangistuneen ja kokeilunhaluttoman kumppanin kanssa olisi varmasti varsin yksitoikkoista muutenkin. 

Vaikka peili tuodaan eteesi, voit aina kääntää katseen muualle.

Ap kirjoittaa otsikossa, että kyseessä on muuten hyvä mies.

Vierailija
840/928 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi todellakaan hyvä kumppaniehdokas mulle, olen kulinaristi ja haluan kumppanikseni henkilön, joka jakaa intohimoni ruokaan. Miksi minun täytyy väkipakolla ryhtyä suhteeseen ruokarajoitteisen kanssa kun voi ryhtyä suhteeseen sellaisenkin miehen kanssa, joka arvostaa samoja asioita kuin minä? Kyllä maailman mahtuu vaikka millä mitalla miehiä, jotka syövät ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi