Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä mies, mutta syö pelkkiä ns. lasten ruokia

Vierailija
23.01.2021 |

Mikään erikoisempi tai mausteinen ei kelpaa.

Aamiaiseksi syö suklaamuroja, jacky makupaloja tai nalle-puuroa sokerilla. Päivällä ja illalla nakkeja, ranskalaisia, spagettia. Näihin lisää runsaasti ketsuppia ja sekoittaa sellaiseksi mössöksi.

En pysty kuvittelemaan että kävisimme jossain ulkona syömässä, koska närppisi kaikki "pahat" osat lautasen reunalle tai paperiin. Näitä ovat siis kaikki vihannekset ja kala, sienet, oliivit, juustot, muut kastikkeet paitsi tomaattipohjaiset...

Olisiko teille turn-off?

Kommentit (928)

Vierailija
621/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija77 kirjoitti:

Itsekään en syö näitä mainittuja sieniä, nilviäisiä tai oliiveja..... Perusruokia syön kyllä. En toki nyt millään lastenmenulla elä. Hyvin on mennyt 😄😂 ravintolassa syön hampurilaisen tms. (Täälläpäin on mm. Amarillo, Rosso jne.). Ei ole tullut vastaan tilannetta, että olisi ollut pakko syödä sellaista, mistä en pidä. Mm. sienikastikkeen jätän ottamatta ja oliivit jätän syömättä. Valkoviiniä juon, en esim. olutta.

Olen akateemisesti koulutettu (maisteri, pian tohtori), jos sillä on jotain merkitystä.

Ei ole merkitystä.

Pelkkä koulutus sinänsä ei vaikuta makuaistiin. Ei ole tainnut missään kirjoissa lukea?

Naurettavaa koulutuksellä ylvästelyä taas asiassa, johon se ei millään tavalla liity. Ihan kuin jossain ammatillisessa koulutuksessa neuvottaisiin, miten sinun tulee syödä, tai miten hankitaan parisuhde (koska naiset edellyttävät miehiltä koulutusta, kouluttamattomia pitävät ihan pelkkinä paskoina). Eihän se niin mene!

Vierailija
622/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yks tuttu syö pelkästään pakastepizzoja ja valmiita kolmioleipiä. Ja leipää nälkäänsä. Briteissä yks poika oli sokeutunut kun oli syönyt pelkästään ranskiksia ja vaaleata leipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ap ole mitään "lastenruokia" vaan turhaa höttöä, jonka ei soisi kuuluvan kenenkään päivittäiseen ruokavalioon, ei etenkään kehittyvän ja kasvavan lapsen.

Aikuinen tietusti valitsee itse syömisensä ja kantaa samalla vastuun mahdollisesta anemiasta, ylipainosta, diabeeteksestä jne.

624/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailemani mies suostui lähinnä syömään vain grilliltä ostettua ruokaa. Ei pystynyt ei..

Vierailija
625/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ravintolapäällikön, joka ei esim pidä kiinalaista ruokaa "kunnon" ruokana. Sitä on esim pihvi ja muusi jne.

Vierailija
626/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö. Ei yllätä yhtään, että mammojen suhtautuminen on tämä. Ei yhtään ymmärrystä, pelkkää haukkumista vain. Kyllä suomalainen nainen on paha.

Vierailija
627/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käyny mielessä että jos miehes ei halua pahoittaa sun mieltä yrjöämällä sun surkeiden kokkitaitojen tuotoksia pöydälle. Tuo on helppo tapa vihjaista loukkaamatta. Teeppä kerrankin hyvä lasagne tai makaronilaatikko niin varmasti maistuu ilman ketsuppiakin

Vierailija
628/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun yks tuttu syö pelkästään pakastepizzoja ja valmiita kolmioleipiä. Ja leipää nälkäänsä. Briteissä yks poika oli sokeutunut kun oli syönyt pelkästään ranskiksia ja vaaleata leipää.

Juu tää on ihan totta, todella surullista. Mutta joo kyllä tosiaan ei ole samantekevää syökö ne kasvikset vai jättääkö syömättä....

https://edition.cnn.com/2019/09/03/health/poor-diet-blindness-scli-intl…

Vierailija
629/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo koko elämänsä pelkkää vaaleaa leipää tai ranskiksia syövät tyypit kärsivät esim ARFIDista ja aistiyliherkkyyksistä joita ei ole vain tunnistettu.

Vierailija
630/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeata parisuhde nykyään. Täytyy syödä oikeita ruokiakin, koska muuten ero uhkaa. Jos mä olisin se mies ja saisin selville tästä marmatuksesta, niin ratkaisisin ongelman ap:n puolesta

Vierailija
631/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeata parisuhde nykyään. Täytyy syödä oikeita ruokiakin, koska muuten ero uhkaa. Jos mä olisin se mies ja saisin selville tästä marmatuksesta, niin ratkaisisin ongelman ap:n puolesta

Itse tapailin joskus miestä, jonka ruokavalio koostui mäkkäriruusta, kuorettomista nakeista, kaikkein halvimmista eines nugeteista ja lihapullista sekä rakettispagetista. Kerran oltiin ystäväni luona grillaamassa burgereita, niillekin mies nyrpisteli nenäänsä ja lähinnä närkki annosta. Todellakin hävetti ja lopetin tapailun.

Vierailija
632/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onpahan AP miehensä valinnut. Tuskin hänen ruokavalionsa tuli yllätyksenä.

Jos asia on alkanut vaivata, on siihen perus vastaus: jätä se ....

Vierailija
633/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin joskus miestä, jonka ruokavalio koostui mäkkäriruusta, kuorettomista nakeista, kaikkein halvimmista eines nugeteista ja lihapullista sekä rakettispagetista. Kerran oltiin ystäväni luona grillaamassa burgereita, niillekin mies nyrpisteli nenäänsä ja lähinnä närkki annosta. Todellakin hävetti ja lopetin tapailun.

Mulle ehdoton deal breaker on jos tyttöystävä söisi näkkileipää ja joisi rasvatonta maitoa

Vierailija
634/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta

Vierailija
635/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen nirsoilevan naisen kannattaa muistaa että parasta ennen päivä on 35-40v ja sen jälkeen yksinäisyys tulee kylään

Vierailija
636/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla syömishäiriö, Avoidant Restrictive Food Intake Disorder (ARFID). Ei välttämättä tee tuota tahallaan, ei vaan pysty toimimaan muuten. Joten ehkä kannattaa tätäkin näkökulmaa miettiä. 

Vierailija
637/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nirso nainen, joka voisi elää pelkällä makaronilla ja porkkanaraasteella, niin kuin elin opiskelijavuodet. Mutta mulla on kulinaristimies, jonka takia joskus jaksan hetken tsempata, kun hän on taas kokannut jotain ihmeellisyyksiä. Ravintoloissakin käydään, mutta aina eka pitää käydä menu läpi, että onko siellä mulle mitään. Tiedän, olen ihan perseestä, mutta olin ihan onnellinen näin, kunnes elämääni tupsahti mies joka aluksi onnellisina hyväksyi mut vikainen ja nykyään saan jatkuvasti kuulla tästä.

Joten haluaisin sanoa sun nirsolle miehelle run Forrest, run!

Vierailija
638/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ehdoton deal breaker on jos tyttöystävä söisi näkkileipää ja joisi rasvatonta maitoa

Mämmi ja suolapähkinät olisi kanssa aika paha. Ja paskat, kenkää moisille nirppanokille. Mä ainakin syön mitä itseä huvittaa enkä katsele moisia ämmiä. Ja yksin ei ole tarvinnut olla 

Vierailija
639/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin syö mitä haluaa ja onhan se totta että esim. lasten vanukkaat ovat paljon paremman makuisia kuin "aikuisten" vanukkaat ym.

Vierailija
640/928 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktat asiaan kirjoitti:

Jokaisen nirsoilevan naisen kannattaa muistaa että parasta ennen päivä on 35-40v ja sen jälkeen yksinäisyys tulee kylään

Höpö höpö. Mulla oli tollanen supernirso miesystävä ja todellakin vaihtamalla parani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme