Motivoikaa mua menemään töihin. En voi saada muita kuin paskaduuneja, koska olen ollu yli 10v työtön, eikä koulutusta ole...ikää 33v
Tukia saan tällä hetkellä vuokran 900e + perustoimeentulotuki 500e + sähkölasku + terveyskeskusmenot
Jotenkin tuntuu turhalta mennä tekemään jotain raskasta, terveyttä kuluttavaa ja tylsää työtä mistä saisi saman tai vähemmän palkkaa kuin nyt saan tukia (ainakin työssäkäynnistä syntyvien kustannusten jälkeen)
Miten voisin motivoida itseäni menemään paskaduuneihin? Haluaisin kyllä, tavallaan, mutta jotenkin järki sanoo vastaan
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Et saa naista kun oot työtön
Eli nainen haluaisi mut vain rahan takia?
Kuulostaapa mukavalta
Ja mähän sanoin ettei mulle sen enempää käyttörahaa jäisi töissä kuin nyt työttömänänään.
Edellinen homma johon olisi ollut mahdollista hakea, oki 1370e brutto /kk
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa mukavalta
Ja mähän sanoin ettei mulle sen enempää käyttörahaa jäisi töissä kuin nyt työttömänänään.Edellinen homma johon olisi ollut mahdollista hakea, oki 1370e brutto /kk
Ap
Jätin siis hakematta, koska olisi tullut ihan
Reilusti persnettoa...."ei varaa" mennä noihin töihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sä olet luokittelemaan mitään duuneja paskaduuneiksi. Ottaa päähän tommoset vapaamatkustajat.
Mieluummin lojut himassa muiden työssä käyvien kustannuksella.
Paskaduuneiksi voi määritell työn jossa toteutuu tarpeeksi monta huonoa puolta, yleensä huonosta palkkauksesta lähtien.
Mee töihin, hanki leipä pöytään, hanki perhe ja tee lapsia.
Muuta neuvoa ei nyt tule. Mene suihkuun ja nukkumaan, aamulla töihin.
Miksi edes haluaisit töihin, joita itsekin kutsut paskaduuneiksi, ja joissa et tule tienaamaan yhtään enempää kuin tukirahoistasi nyt?
Miksi kyselet tätä samaa täällä aina uudestaan, vuodesta toiseen? Mitä oikein haet?
Mitä helv... Itse saan työmarkkinatukea ~600e ja lapsilisä ~300e. Ei paljo tarvi motivoida töihin menemään heti kun vaan joku huolii!
Sinun pitää kouluttautua. Ammattikorkeaan joku lyhyehkö koulutuskin niin saat töitä ihan eri tavoin. Suomessa ei saa töitä kouluttamattomana. Sinulla vielä 30 vuotta työelämää edessä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluaisit töihin, joita itsekin kutsut paskaduuneiksi, ja joissa et tule tienaamaan yhtään enempää kuin tukirahoistasi nyt?
Eikös täällä koko ajan hoeta ja tehdä aloituksia että kaltaiseni pitäisi "mennä töihin" motivaatiota toimia ei tuollaisesta kehoituksta saa.
Tässä nyt olen, motivoitavaksi.
Ap
Toivottavasti joudut johonkin työkokeiluun tai muuhun toimenpiteeseen, niin ehkä alkaa paskatyötkin maistua.
T. korkeakoulutettu duunari
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tätä samaa täällä aina uudestaan, vuodesta toiseen? Mitä oikein haet?
Onko käynyt mielessäsi että työttömiä palstailijoita on useampia kuin vain minä?
Hyvä yritys false flagiin kokkaritrollilta. Kukaan ei saa 900e asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys false flagiin kokkaritrollilta. Kukaan ei saa 900e asumistukea.
Asumistuen osuus noin 390e
Työmarkkinatukea noin 550e verojen jälkeen.
Loput tt-tukea
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa mukavalta
Ja mähän sanoin ettei mulle sen enempää käyttörahaa jäisi töissä kuin nyt työttömänänään.Edellinen homma johon olisi ollut mahdollista hakea, oki 1370e brutto /kk
Ap
Anna kun arvaan, ettet ole armeijaakaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa mukavalta
Ap
Anna kun arvaan, ettet ole armeijaakaan käynyt.
Olen, sotilaspoliisi
Ap
Sitä haluamaasi superkivaa helppoa pikku tössöttelyduunia monen tonnin palkalla ei ole olemassakaan. Ymmärrä ap se. Usko pois, siitä me kaikki on joskus haaveiltu, mutta sellaista ei vaan ole. Kysymys on, että haluatko tehdä elämälläsi jotain, vai kököttää kotona tukinesi. Noissa on "pieni" ero.
Töihin ei tässä maassa kannata mennä alle 3000e palkalla.
Siitä pitävät tuet huolen
Mikä sä olet luokittelemaan mitään duuneja paskaduuneiksi. Ottaa päähän tommoset vapaamatkustajat.
Mieluummin lojut himassa muiden työssä käyvien kustannuksella.