Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juhlit kolmekymppisiäsi aikoinaan?

Vierailija
22.01.2021 |

Keiden kanssa ja missä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaaan kuvastaa hyvin se että pyysin jari sarasvuon kirjaa lahjaksi ja joulupukki toii anttti tuiskun kirjan. Mietiin että eiihän tässä kirjassa ole mitään luettavaa. Vaikka olenkin lukenut vain 3 kirjaa elämäni aiikana.

Vierailija
22/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sumuisilla, sateisella kallioilla meren rannassa valokuvaamassa. Kun läksin sieltä kotiin joku jätkä tuli kännissä tai aineissa kadulla pokaamaan. Sen nimi oli muistaakseni Matti. Synttärilahja universumilta. Ja ei, meistä ei tullut paria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla mökillä sukulaisten ja perheen kanssa kahvittelun merkeissä. Illemmalla sitte ryypätessä paikallisessa kuppilassa. M37

Vierailija
24/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilemässä Oulangan kansallispuistossa Kuusamo/Salla poikaystävän kanssa. Hienoa oli, nukuttiin teltassa. Kesän kauneinta aikaa, siniset vaaramaisemat ja Oulangan ihmeet tekivät reissulla vaikutuksen. 😊

Vierailija
25/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais lähinnä naisten osalta

Vierailija
26/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus, 20 vuotta! Vaikka eihän siitä ole. Olin ulkona kaupungilla juhlimassa.

Ei todellakaan mikään mieleenpainuva ilta.

Vierailija
27/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus, 20 vuotta! Vaikka eihän siitä ole. Olin ulkona kaupungilla juhlimassa.

Ei todellakaan mikään mieleenpainuva ilta.

Minustakin tuntuu. Silloin lapsenikin oli vasta 10 v ja lähti kumminsa mukaan juhlista, kun me aikuiset vietimme vielä vähän kosteaa iltaa.

Nyt hänkin jo asuu oman puolisonsa kanssa.

Aika menee ihan äärettömän nopeasti.

1

Vierailija
28/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamhempieni kanssa.

Vierailija
29/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Olin töissä ja syötiin kakkua.

Eli juhlit töissä työkavereiden kanssa.

Vierailija
30/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kaverin kanssa jotka täyttivät suunnilleen samoihin aikoihin. Ei mitään sen räväkämpää tapahtunut kuin 27-vuotisillakaan.

Vierailija
31/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden ikäinen vauva ja muutto kesken. En juhlinut ja en edes näin viisi vuotta myöhemmin muista koko päivästä mitään :D

Vierailija
32/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoilaamalla tuttavien kanssa Frederikin / Ilkan laulua oon kolmekymppinen ...takana on jotain rilluvuosista .

Vierailija
33/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista yhtään, mutta veikkaan, että mies kokkasi jotain hyvää ruokaa. Varmaan siskoni perheineen ja vanhempani kävivät kakkukahveilla. Lapset olivat ihan pieniä silloin. Voi niitä onnellisia päiviä. Siitä on aikaa jo yli 20 v. Lapset ovat lähteneet opiskelemaan, isäni on kuollut ja äidillä o alzheimer. Olen toki ihan onnellinen nytkin, mutta toivon joskus, että voisin hetkeksi palata noihin vuosiin. Muistakaa elää jokaisena päivänänne ja olla kiitollisia kaikesta hyvästä mitä teillä on.

Vierailija
34/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa

Vierailija
35/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua.

Vierailija
36/36 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa ravintolassa syömässä. Sisko vahti sillä aikaa muutaman kuukauden ikäistä esikoistamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän