Miten juhlit kolmekymppisiäsi aikoinaan?
Kommentit (36)
Olin sumuisilla, sateisella kallioilla meren rannassa valokuvaamassa. Kun läksin sieltä kotiin joku jätkä tuli kännissä tai aineissa kadulla pokaamaan. Sen nimi oli muistaakseni Matti. Synttärilahja universumilta. Ja ei, meistä ei tullut paria.
Omalla mökillä sukulaisten ja perheen kanssa kahvittelun merkeissä. Illemmalla sitte ryypätessä paikallisessa kuppilassa. M37
Retkeilemässä Oulangan kansallispuistossa Kuusamo/Salla poikaystävän kanssa. Hienoa oli, nukuttiin teltassa. Kesän kauneinta aikaa, siniset vaaramaisemat ja Oulangan ihmeet tekivät reissulla vaikutuksen. 😊
Kiinnostais lähinnä naisten osalta
Tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus, 20 vuotta! Vaikka eihän siitä ole. Olin ulkona kaupungilla juhlimassa.
Ei todellakaan mikään mieleenpainuva ilta.
Lakukissa kirjoitti:
Tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus, 20 vuotta! Vaikka eihän siitä ole. Olin ulkona kaupungilla juhlimassa.
Ei todellakaan mikään mieleenpainuva ilta.
Minustakin tuntuu. Silloin lapsenikin oli vasta 10 v ja lähti kumminsa mukaan juhlista, kun me aikuiset vietimme vielä vähän kosteaa iltaa.
Nyt hänkin jo asuu oman puolisonsa kanssa.
Aika menee ihan äärettömän nopeasti.
1
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Olin töissä ja syötiin kakkua.
Eli juhlit töissä työkavereiden kanssa.
Parin kaverin kanssa jotka täyttivät suunnilleen samoihin aikoihin. Ei mitään sen räväkämpää tapahtunut kuin 27-vuotisillakaan.
Parin kuukauden ikäinen vauva ja muutto kesken. En juhlinut ja en edes näin viisi vuotta myöhemmin muista koko päivästä mitään :D
Hoilaamalla tuttavien kanssa Frederikin / Ilkan laulua oon kolmekymppinen ...takana on jotain rilluvuosista .
En kyllä muista yhtään, mutta veikkaan, että mies kokkasi jotain hyvää ruokaa. Varmaan siskoni perheineen ja vanhempani kävivät kakkukahveilla. Lapset olivat ihan pieniä silloin. Voi niitä onnellisia päiviä. Siitä on aikaa jo yli 20 v. Lapset ovat lähteneet opiskelemaan, isäni on kuollut ja äidillä o alzheimer. Olen toki ihan onnellinen nytkin, mutta toivon joskus, että voisin hetkeksi palata noihin vuosiin. Muistakaa elää jokaisena päivänänne ja olla kiitollisia kaikesta hyvästä mitä teillä on.
Käytiin miehen kanssa ravintolassa syömässä. Sisko vahti sillä aikaa muutaman kuukauden ikäistä esikoistamme.
Varmaaan kuvastaa hyvin se että pyysin jari sarasvuon kirjaa lahjaksi ja joulupukki toii anttti tuiskun kirjan. Mietiin että eiihän tässä kirjassa ole mitään luettavaa. Vaikka olenkin lukenut vain 3 kirjaa elämäni aiikana.