Miten juhlit kolmekymppisiäsi aikoinaan?
Kommentit (36)
Kotona ystävien ja sukulaisten kanssa.
En mitenkään. Jäi juhlimiset juhlimatta koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään.
Koronan takia vai?
En mitenkään. Olisinkohan yksin juonut asunnossani kaljaa.
Kolme päivää ryyppäsin kavereiden kanssa. Nelikymppiset meni lapsihumussa eikä viiskymppisiä enää jaksanut viittä päivää juhlia.
En mitenkään. Olin töissä ja syötiin kakkua.
En mitenkään. Oltiin jossain päin Kaakkois-Aasiaa ja istuttiin miehen kanssa bussissa koko päivä, siirtymäpäivä paikasta toiseen.
En mitenkään. Vain äiti onnitteli.
Yksin kotona =/. Sain sentään perheeltä onnittelusoiton. Kaverit ei muistaneet.
Vein töihin kakun ja siellä laulettiin minulle, koska sattui olemaan kokouspäivä. Sitten en kai muuta kovin ihmeellistä tehnyt, nautin päivästä. Korona nosteli päätään, joten ei suurempia juhlia.
Kevyt purskahdus oletukselle että olisin jo täyttänyt kolmekymmentä.
Olen 21. Minulla on kolme lasta, kolmen eri miehen kanssa. Olen Porvoosta.
Kun sain lapset nukkumaan, join pienen pullon keskiolutta ja luin päivällä ostamaani lehteä.
Kakkua ja kahvia lapsen ja vanhempieni kanssa. Laitoin oikean määrän kakkukynttilöitä, palovaroitin hälytti kun puhalsin ne.
Tyttöystävän kanssa laulettiin laivan karaokessa Frederikkiä ja juhlittiin pikkutunneille. Välillä käytiin hytissä naimassa. Hauskaa oli molemmilla, ja mukava muisto kaikesta koetusta. Sittemmin tyttöystävästä tuli vaimo ja lapsia syntyi =)
Kaksi koulukaveria kävi vaimoineen kylässä. Kaverit eivät saaneet ottaa mitään, koska naisväki veti hernettä nenuun. Itse vedin lärvit ja soitin repeatillä Frederikin Kolmekymppistä, koska tiesin että tyhmäakat ei voineet sietää minua eikä Reetua. Viimein sammuin sohvalle ja siitä herätessäni olin varsin tyytyväinen lopputulokseen.
M 47
En mitenkään, kuten en ole juhlinut muitakaan syntymäpäiviäni 20 vuoteen. En edes kerro kavereilleni syntymäpäivääni kun en halua mitään onnitteluja, samoin pyrin salaamaan syntymäpäiväni myös kumppaniltani niin pitkään kuin mahdollista. En ymmärrä miksi syntymäpäiviä juhlitaan.
En juhlinut. Kävin töissä ja hammaslääkärissä, 0 reikää, paras lahja.
Lähimpien ystävieni kanssa vuokraamallani mökillä.
Ensin päivällä olivat kahvikutsut ja illalla sitten oli boolia yms. tarjolla . Oli kiva ilta ja jäi monta mukavaa muistoa mm. ystäväkirjaan tallennettuna.