Koulukiusaaja yläasteelta vastailee hetken kysymyksiinne!
Kommentit (37)
Hei!
Sä olet aiheuttanut paljon kärsimystä ja toivon, että saat sitä myös kokea.
Eipä muuta, ei mulla ole sulta mitään kysyttävää eikä sulla näköjään kenellekään mitään sanottavaa.
Kiusaajakusipäällä tais mennä paskat housuun :D
Ap on trolli. Huomasi jo vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kysymyksiä, olisitte voineet kysellä vähän kauniimmin. Minun osaltani oli tässä. Nähdään.. luuserit!
ap.
Ai et muka kiusaa enää, ei kyllä vaikuta siltä. Mainitsit kaksi lasta, taisi parisuhdekin kariutua tai ei ainakaan ole mainitsemisen arvoinen. Syy vaikuttaa aika ilmeiseltä. Kannattaisi mennä terapiaan puimaan omia käyttäytymismalleja.
No toivotaan että karma kostaa ja aloittajan oma lapsi joutuu koulussa kiusatuksi!
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kysymyksiä, olisitte voineet kysellä vähän kauniimmin. Minun osaltani oli tässä. Nähdään.. luuserit!
ap.
Todellakin nähdään. Ja sitte katotaan!
Ei sua ole unohdettu.
Miksi et koe ansaitsevasi kostoa? Olet tehnyt väärin ja ansaitset tietysti koston. Itse pyrin aina kostamaan minua kohtaan kokemani vääryydet. Sinun pitää nimenomaan ottaa kostot vastaan hyväksyen. Kostaminen "tasaa tilit" ja tuo hyvän olon. Sen jälkeen molemmat osapuolet voivat jatkaa elämäänsä.
Vastaa kysymyksiin mutta ei onnistukaan pönkittämään itseään joten alkaa haistatella ja poistuu paikalta.
Mielestäni ei kuitenkaan ole oikein toivoa sitä että kiusaajan lapsi joutuisi kiusatuksi. Eiköhän mahdollisesti persoonallisuushäiriöisessä vanhemmassa ole harmia jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
No toivotaan että karma kostaa ja aloittajan oma lapsi joutuu koulussa kiusatuksi!
Lapsi on viaton eikä hänen kuuluisi kärsiä vanhempansa synneistä. Tosin usein käy näin ainakin välillisesti, koska vanhemmat siirtävät omat käyttäytymismallinsa, kaunansa ja traumansa lapsille.
Tuntuuko susta hyvältä se tieto,että kiusasit mahdollisesti mua koulussa ja kun menin kotiin siellä odotti toinen helvetti alkoholistivanhempineen.En saanut olla rauhassa koskaan.Koulussa kiusasit sinä ja kotona vanhempi.Yölläkään ei saanut rauhaa nukkua. Olin kiltti ja hiljainen tyttö.Kiusaus jatkui ala-asteen toiselta aina ammattikoulun ekalle asti..Toivon sulle kaikkea pahaa elämääsi,kusipää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi et koe ansaitsevasi kostoa? Olet tehnyt väärin ja ansaitset tietysti koston. Itse pyrin aina kostamaan minua kohtaan kokemani vääryydet. Sinun pitää nimenomaan ottaa kostot vastaan hyväksyen. Kostaminen "tasaa tilit" ja tuo hyvän olon. Sen jälkeen molemmat osapuolet voivat jatkaa elämäänsä.
Voi myös antaa anteeksi, niin minä tein entiselle kiusaajalleni. Olimme kuitenkin silloin molemmat lapsia ja hänestä on kasvanut ihan järkevä aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on viaton eikä hänen kuuluisi kärsiä vanhempansa synneistä. Tosin usein käy näin ainakin välillisesti, koska vanhemmat siirtävät omat käyttäytymismallinsa, kaunansa ja traumansa lapsille.
No tuo kommentti oli tarkoitettu vitsiksi, koska uskon että Ap oli trolli.
Tosin jos lapsi on samanlainen kiusaaja kuin vanhempansa, niin toivottavasti joku antaa sille samalla tavalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa se lapsi on tehnyt? Ei ole lapsen vika, jos on sattunut syntymään ää-liön lapseksi.
Parempi ois vaikka, että ap saisi syövän ja syöpälääkäriksi paljastuisi entinen kiusattunsa. Voisi saada vähän nöyryyttä.
Mutta trollihan tämä oli, näki jo ekoista vastauksista. Ja jopa 9 minuuttia jaksoi vastailla ennenkuin meni rustaamaan uutta keksittyä ketjua.
Ime per.settä mul.kku!