Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan naapureille häädön - omistusasunnosta kyse

Vierailija
04.08.2006 |

suurin ongelma on se, etten tiedä kuka naapuri kyseessä.

Ongelma on seuraavanlainen: joku naapureistani harrastaa voihkivaa ja nautinnollista seksiä (äänistä päätellen) päivittäin, joskus jopa pari kertaa päivässä. Naisen voihkina kuuluu, mies on hiljaa.

Juuri kun ajattelen, että nyt loppui niin se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Aina uudestaan ja uudestaan. Nainen voihkii ja voihkii, sitten on hiljaista ja taas alkaa voihkiminen - ja taas ja taas.

En kestä enää, miten selvitän, kuka naapuri on kyseessä - ja ennen kaikkea: miten niistä pääsee eroon?

Terveisin puutteessa elävä kahden lapsen yh-äiti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksikään järkevä isännöitsijä ei ryhdy antamaan varoituksia normaalielämään kuuluvista äänistä - kuten seksistä.

.

Vierailija
2/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit elämän äänet saa kuulua, seksi kuuluu niihin. Se saa kuulua myös yöaikaan. Näin oli oikeus päättänyt.

Tapauksesta jokunen vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin rappukäytävän ilmoitustaululle/seinälle suuren lapun johon kirjoittaisit, että toivoisit liian äänekkään seksin harrastuksen, varsinkin yöaikaan vähenevän :)

Vierailija
4/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan useimmiten iltaisin, joskus myös päivisin.

Ei saa nauraa, tämä on oikeasti kamalaa :)

Vierailija
5/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin eläkeläismummo ei ainakaan ole - kai?

Naapurustoon ei ole viime aikoina muuttanut uusia ihmisiä (tämä ongelma on melko tuore), joten jonkun pariskunnan seksielämä on parantunut viime aikoina huomattavasti - mitä hemmettiä niille on tapahtunut?

Kukaan naapuruston miehistä ei ole minun makuuni, joten naapuriavun pyytämisen taidan jättää väliin :) Mutta ihme orhi se mies on, se nainen meinaan todellakin voihkii siihen malliin.

Naapureiden pitäisi ottaa muut naapurit huomioon, eikä aiheuttaa ikäviä tuntemuksia toisilleen ;)

Miten niin elän puutteessa......

Vierailija
6/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varsinaiseen ongelmaan. Tuollainen tuskin (?) kuuluu kauempaa kuin lähinaapureista, enkä tiedä voiko tuollaisesta saada varsinaisesti varoitustakaan - sehän kuuluu normaalielämän ääniin. Omistusasunnossa pitää saada isännöitsijän allekirjoittama varoitus ennen häätöä. Muistaakseni ensin tulee suullinen huomautus ja sitten kirjallisena enemmänkin kuin yksi jos eivät ole vaaraksi ja tuhoa asuntoa tms. Ei omistusasunnosta kovin helposti häädetä.

Vierailija
7/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin olla silloi ehkä joku 14v ja siskoni mua 3v nuorempi.

Yhtenä iltana kuului ulvontaa ja sängyn ininää ja voihkimistä yms. ääniä.

Seuraavana päivänä siskoni ja sen kaveri kirjoittivat lapun jossa pyysivät naapureilta että voisivatko he pitää vähän pienempää meteliä sekstaillessa ja laittoivat kirjeen naapureiden postilaatikkoon.

Ääntely loppui!

Olivat ne naapurit aika noloja kun tulivat vastaan ja aika pian he muuttivatkin pois ;)

Vierailija
8/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelee seksilinjoilla. Et saa ihan helpolla pois, jos ei mölyä öisin=) Muuta itse.

Vierailija
9/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään järkevä isännöitsijä ei ryhdy antamaan varoituksia normaalielämään kuuluvista äänistä - kuten seksistä.

Sinulla on muutama toimintavaihtoehto:

- Kirjoita itse naapurille, että heiltä kuuluu häiritseviä ääniä ja toivo, että he esim. rajoittaisivat yhdyselämänsä soveliaisiin kellonaikoihin. Tämä edellyttää sitä, että selvität kuka naapuri on kyseessä.

- Soita isännöitsijälle ja kerro ongelmasta - ehkä joku muukin on valittanut ja isännöitsijä jo tietää, kuka naapuri on. (Tod. näk. isännöitsijä ei ryhdy sen kummempiin toimenpiteisiin.)

- Muuta itse pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi