Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Tinni se vaan turpoaa kausi kaudelta. Kohta ei mahdu ruutuun.
Hassua kun itse taas tykkäsin älyttömästi valmentajien keskenäisestä kemiasta ennen Maijaa. Maijahan ei osaa itse yhtään laulaa, on ärsyttävä ja en vain voi sietää tuota hänen 'eläytymistä'. Mutta kukin tyylillään!
Redi ja Juha on parhaat ehdottomasti. Keskittyvät laulajiin eikä mihinkään typerään kisailuun.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun itse taas tykkäsin älyttömästi valmentajien keskenäisestä kemiasta ennen Maijaa. Maijahan ei osaa itse yhtään laulaa, on ärsyttävä ja en vain voi sietää tuota hänen 'eläytymistä'. Mutta kukin tyylillään!
Redi ja Juha on parhaat ehdottomasti. Keskittyvät laulajiin eikä mihinkään typerään kisailuun.
Täysin samaa mieltä. Tässä(kin) tapauksessa näkee miten feminismi pilaa lämpimän ja yhteisöllisen tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redrama puhuu ja näyttää siltä, että se ei voi olla muuta kuin hyvä tyyppi.
Minusta vähän venkulan oloinen.
Päinvastoin. Vaikuttaa ja näyttää umpirehelliseltä.
Redi ja Heikki jatkossa mukana. Muut voisi vaihtaa.
Minusta kisan parhaat on Jutta ja Oona. Molempien äänissä on sellaista tiettyä mikä minusta erottuu ja on todella kaunista.
Olin niiiiiiin iloinen kun Redi valitsi Oonan, kun sara oli niin rasittavan ylimielisen oloinen. Eikä mikään erikoinen laulaja. Ajatteli varmaan että kun hän on 'niin kaunis' kilo meikkiä naamalla ja Oona sellainen oman tyylisensä, että varmasti voittaa. Huusin ääneen jes kun oona pääsi jatkoon. Hänessä on jotakin todella ihanan omalaatuista ja rakastan hänen ääntään. On rohkeaa lähteä tällaiseen kisaan ja olla täysin oma itsensä!
Jutan ääneen rakastuin täysin ääni ratkaisee vaiheessa, ja hän ei todellakaan pettänyt kaksintaistelussa. Ihana ihana ääni ja aito persoona.
Tässä ohjelmassa puhutaan nykyisin enemmän englantia kuin suomea.
Mitä tuolle Sirjetille on tehty? Ei meinannut tunnistaa. Lurittelutkaan ei oikein sykähdyttäneet.
Kiva sovitus. Ekalla on tietty suuri riski tippua mutta katotaan kuin muut onnistuu.
Ehdin jo luulla, että Tinni olisi tiputettu kyydistä, mutta ei ;(
Tuomarit + juontajat + Pyhimys = 13 hlöä
Vilkkumaan kannattais käyttää sääret peittäviä housuja julkisilla paikoilla liikkuessaan. Näin huomaan.
Sheila oli hyvä ääni ratkaisee esityksessä. Saa nähnä sitten.
Ihan uskottava esitys Sheilalta. Tosin kuulosti aika paljon Anoukilta.
Vierailija kirjoitti:
Maijan kampaus !
Maija on nääs ROCK
En tiedä, miksi mutta tuo Siret ärsyttää. On unettava, ei mitään särmää. Sopii pankkivirkailijaksi tai hovioikeuden notaariksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolle Sirjetille on tehty? Ei meinannut tunnistaa. Lurittelutkaan ei oikein sykähdyttäneet.
Näyttää kuningatar Silvialta hymyillessään tuolilla.
Se oli se turbohuuli.