Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Lyön silti vetoa että todennäköisesti kuulemme jatkossa Elisestä ja Millasta
Jee! Sekä Kallesta että Elise-Juliettesta plus mahdollisesti myös Millasta tullaan kuulemaan vielä. Harvinaisen kovatasoinen finaali. Joskus aiemmin en ole osannut nimetä ketään voittajaksi. Nyt oli lahjakkuuksia ja persoonallisuuksia vaikka muille jakaa.
Sanoin jo viikko sitten, että Juha Tapiolta harkittu veto ottaa tuollainen iskelmä-tasoinen tyyppi finaaliin. Varma voitto itselle. Tietää hyvin että tähän aikaan perjantai-illasta vanhemmat rouvat äänestävät. Ei nuoret.
No onneksi ykköset jäävät "No name"-sarjaan ja esim. kakkoseksi jääneet nousevat esiin!
Kajjaanilainen kirjoitti:
Vääryys on tapahtunut! Elise- Julietin olisi pitänyt voittaa!
Näin siinä käy kun annetaan kansan päättää. Kateus on niin voimakas taitavia ihmisiä kohtaan, ettei niillä ole mitään saumaa tällaisissa kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä HUUMEveikko se teille on. Ihme vinkumista. Suomen kansa vetää viinalla aivonsa mössöksi joka päivä mutta joku huumeiden viihdekäyttö on kauhistus. Huudelkaa vain jos olette raittiita.
No minäpä huutelen!
Oosoolemiiiooooo. (Syvältä kurkusta punkien.)
Mitähän tuo Kalle aikoo jatkossa laulaa ja levyttää? Taas yksi unholaan vaipuva voittaja ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pitää Kallen ääntä loistavana oopperaäänenä ei ymmärrä musiikista mitään.
Mutta tokihan siitä voi pitää, pitäähän joku M.A. Nummisestakin.
Mulle sanottiin teininä että mun ääni on M.A. Nummisen tasoa. Vuosikymmen myöhemmin Numminen tuli esiintymään työpaikan pikkujouluihin. Olin shokissa ja tuntui jotenkin nöyryytetyltä. Se ääni ollut mikään 5/5.
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi ever!
Räppärit, hevarit ja rokkimimmit loisti poissaolollaan :(
Vierailija kirjoitti:
Oopperan kummitus voitti
:D
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo viikko sitten, että Juha Tapiolta harkittu veto ottaa tuollainen iskelmä-tasoinen tyyppi finaaliin. Varma voitto itselle. Tietää hyvin että tähän aikaan perjantai-illasta vanhemmat rouvat äänestävät. Ei nuoret.
No onneksi ykköset jäävät "No name"-sarjaan ja esim. kakkoseksi jääneet nousevat esiin!
Mä olen 47 vuotias ja jotenkin veikkaan että olen katsojista nuorimpia☺ Mulla ei ole näin korona-vuotena muuta elämää kuin työ. Huono show mutta katsoin kuitenkin.
Onnea Kalle. Oikein meni voitto.
Tai ainahan se menee oikein, kun on vapaa äänestys, kansa on puhunut.
Kallen molemmat esitykset tänään olivat minusta ihania.
Kallelle Onnea ja menestystä jatkoon, tulen keikalle, kunhan niitä saa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo Kalle aikoo jatkossa laulaa ja levyttää? Taas yksi unholaan vaipuva voittaja ilmeisesti.
Hissi-musiikkia.
Voicessa laulanut ei takaa menestystä. Kyse on onnesta ja halusta tehdä työtä.
Keikkoja ei tehdä ihan lähiaikoina, joten menee levymyyntiin.
Kalle vaikuttaa jotenkin erityiseltä kun tuolla on niin harvoin klassisia laulajia. Kuulisitte eron, jos oikea kaunisääninen tenori olisi laulanut nuo. Olisi herkkyyttä ja syvyyttä, ja kireys puuttuisi.
Ja on heviaulajia, jotka hallitsevat käytännössä klassisen laulutekniikan, vaikkapa Jarkko Ahola, joka on (klassisesti) kouluttamaton mutta äänessä on hyvä vapaa ja vahva tenorisointi.
Miksi Haloo Helsinki ei esintynyt???????? Ehkä Elli Halloo sai kor*navirustartunnan
Täytyy toivoa että Marzi Nyman jatkaa yhteistyötä Millan kanssa ja Elise on tähti parin vuoden päästä. Hän on kumminkin vasta 16v. Kallea ei muista enää kukaan.
Vääryys on tapahtunut! Elise- Julietin olisi pitänyt voittaa!