Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2021 OFFICIAL

Vierailija
22.01.2021 |

Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?

Kommentit (4229)

Vierailija
4041/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos pitää tulevaisuutta veikata niin kolmen vuoden päästä voittaja on Oopperan kuorossa.

Haloo, Oopperan kuorossa on oikeasti hyviä(kin) laulajia.

Vierailija
4042/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voitti ♥️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin teininä että mun ääni on M.A. Nummisen tasoa. Vuosikymmen myöhemmin Numminen tuli esiintymään työpaikan pikkujouluihin. Olin shokissa ja tuntui jotenkin nöyryytetyltä. Se ääni ollut mikään 5/5.

Kyllä M.A. on silti viihdyttävä esiintyjä. Menisin ennemmin katsomaan livenä MAta kuin Voice-finaalinelikkoa.

Vierailija
4044/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras voitti ♥️

Eipäs vaan Kalle.

Vierailija
4045/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo viikko sitten, että Juha Tapiolta harkittu veto ottaa tuollainen iskelmä-tasoinen tyyppi finaaliin. Varma voitto itselle. Tietää hyvin että tähän aikaan perjantai-illasta vanhemmat rouvat äänestävät. Ei nuoret.

No onneksi ykköset jäävät "No name"-sarjaan ja esim. kakkoseksi jääneet nousevat esiin!

Mä olen 47 vuotias ja jotenkin veikkaan että olen katsojista nuorimpia☺ Mulla ei ole näin korona-vuotena muuta elämää kuin työ. Huono show mutta katsoin kuitenkin.

Jaa, minä olen 32v. enkä tosiaan ole ajatellut, että olisin nuorimpia katsojia. Eiköhän tätä katso kaikenikäiset ja kilpailijoissakin todella nuoria.

Vierailija
4046/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi ever!

Räppärit, hevarit ja rokkimimmit loisti poissaolollaan :(

Ihanaa kun oli kerrankin _jotain muuta_.

Vierailija
4047/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitää Kallen ääntä loistavana oopperaäänenä ei ymmärrä musiikista mitään.

Mutta tokihan siitä voi pitää, pitäähän joku M.A. Nummisestakin.

Mulle sanottiin teininä että mun ääni on M.A. Nummisen tasoa. Vuosikymmen myöhemmin Numminen tuli esiintymään työpaikan pikkujouluihin. Olin shokissa ja tuntui jotenkin nöyryytetyltä. Se ääni ollut mikään 5/5.

uh, rofl

Vierailija
4048/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te valitatte tuloksesta ja demokratiasta? Olisitte laittaneet sormet sauhuamaan ja ääniä menemään, niin olisi oma suosikki voittanut.

Vierailija
4049/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Haloo Helsinki ei esintynyt???????? Ehkä Elli Halloo sai kor*navirustartunnan

Esiintyi ekana.

Vierailija
4050/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas Samu on sitten siirtynyt iskelmäcountry-linjalle.

Olikohan uusi tyyli pitkänkin harkinnan tulos?

Just sopiva iloittelu näiden aikojen keskelle. Ei kaiken tarvitse aina olla niiiiiin vakavaa.

Vierailija
4051/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrytäänkö jo keskustelemaan Euroviisuista ja Blind Channelista. 4 vk viisuihin.

Vierailija
4052/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä HUUMEveikko se teille on. Ihme vinkumista. Suomen kansa vetää viinalla aivonsa mössöksi joka päivä mutta joku huumeiden viihdekäyttö on kauhistus. Huudelkaa vain jos olette raittiita.

No minäpä huutelen!

Maija Vilkkumaakin huutaa, merelle päin!

Vierailija
4053/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein nää Kallea sellaisena levyjä myyvänä, radiosoittoa saavana ja esiintyvänä artistina (tai no miten se nyt nykyisin ilmaistaan, spotifyssa kuuntelukertoja saavana). Puuttuu jokin sellainen mikä vetoaisi artistina tai persoonana, verrattuna muihin kilpailijoihin. Sinänsä hyvä laulaja ja hienoja vetoja yms. Toivotaan että jonkinlaista menestystä poikisi.

Vierailija
4054/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlakaudella oli hyvät finalistit,äänestin kallea.kilpailijat, valmentajat ja juontajat oli puvustettu persoona huomioiden,siksi kokonaisuus toimi.ei häirinnyt yhtään liveyleisön puuttuminen.redi ei saa lopettaa,mieluusti kuka tahansa muu.

Vierailija
4055/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle oli sellainen köyhän miehen Jarkko Ahola vähemmän nätti ja paljon huonompi laulamaan.

Vierailija
4056/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle oli sellainen köyhän miehen Jarkko Ahola vähemmän nätti ja paljon huonompi laulamaan.

Jarkko Ahola on kyllä ihan eri sfääreissä.

Vierailija
4057/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä M.A. on silti viihdyttävä esiintyjä. Menisin ennemmin katsomaan livenä MAta kuin Voice-finaalinelikkoa.

Mä olen lapsesta asti inhonnut yli kaiken M.A.Nummista ja mielummin menisin vaikka huonon Millan keikalle kuin kuuntelemaan Nummisen ulinaa.

Vierailija
4058/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomatonta huttua.

Vierailija
4059/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Queenista vielä, Adam Lambert on kyllä ollut yllättävän hyvä solisti! Ei tarvitse tietenkään Mercuryyn verrata, mutta on upea laulaja, harvinainen.

Vierailija
4060/4229 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaimakkaran veroinen nautinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän