Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Onko Redin joukkuelainen jollain kaudella voittanut?
On
Vierailija kirjoitti:
No just mikä humppa-Haber! Ira oli paras näistä, joten hänelle toivon voittoa. Tekee sellaista musaa jolle on aina kuulijakunta olemassa.
Mitäs musaa se on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas Samu on sitten siirtynyt iskelmäcountry-linjalle.
Olikohan uusi tyyli pitkänkin harkinnan tulos?
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatteko väittää ettei Kalle koskettanut? Kylmät väreet ja kyyneleet. Todellakin voittaja minun silmissäni.
Mua ei valitettavasti koskettanut yhtään. Oon kuullut biisin Freddien ja Adamin vetoina, ja tää jäi tosiaan kauas taakse.
Tänään jaksoin kiinnostua kolme kertaa. Millan eka veto, Iran ja Elise-Julietin tokat vedot. Kyllä sä Millan toinenkin sai hereille.
Äänestin Elise-Juliettea.
Vierailija kirjoitti:
Olisi Juffi saanut vetää sen uuden biisinsä tuon humppaveikoksi ryhtyneen huumerikollisen sijaan!
Et sitten ole itse koskaan mokaillut, vaan ollut noin täydellinen syntymästäsi saakka, vitunrunkku.
Mulla melkein tuli Siretiä ja Indraa ikävä, ja sitä erästä hevaria jonka nimeä en nyt muista.
Niitä ei kyllä Samu täytä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Samu! Lisää kantria suomeen, Kari Tapion saappaat olisi täytettävänä.
Ohjelma niin pitkä, ettei jaksaisi enää yhtään keskittyä. Ei mitään tajua voittajasta, ei edes suosikkia.
4. Ira
3. Milla
2. Kalle
1. Elise
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viimeisenä huumetuomittu.
Luin että huumetonttu. :D
:D
Jos klassista laulajaa haluaa kuunnella niin löytyy niin paljon taitavampia ja sielukkaampia vaihtoehtoja. Mutta on kai tuo Kalle sellainen köyhän miehen klassinen laulaja.
Elise-Juliette oli paras, Kalle huonoin, ei koskettanut millään tasolla ja ohjelma ihan väärä hänen genrelleen.
Se on outoa ettei valmentajat pistä vastaan, ettei esimerkiksi Queen, Whitney Houston niin niitä ei kannata laulaa, koska kukaan ei pysty niihin äänialoihin. Hyvin harva maailmassa pystyy..
Mikä HUUMEveikko se teille on. Ihme vinkumista. Suomen kansa vetää viinalla aivonsa mössöksi joka päivä mutta joku huumeiden viihdekäyttö on kauhistus. Huudelkaa vain jos olette raittiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas Samu on sitten siirtynyt iskelmäcountry-linjalle.
Olikohan uusi tyyli pitkänkin harkinnan tulos?
Anna halusi tehdä jotain hullunhauskaa postiviista musaa. Hastag #annahymysiloistaa #grazystupidlove
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just mikä humppa-Haber! Ira oli paras näistä, joten hänelle toivon voittoa. Tekee sellaista musaa jolle on aina kuulijakunta olemassa.
Mitäs musaa se on tehnyt?
Jos hänen musiikkityyli ei ole vieläkään auennut niin suosittelen katsomaan kauden uusintana.
Jänskättääkö teitä se et kuka voittaa??
Vierailija kirjoitti:
Jänskättääkö teitä se et kuka voittaa??
Ei. Kaksi parasta jo tippui.
Olisi Juffi saanut vetää sen uuden biisinsä tuon humppaveikoksi ryhtyneen huumerikollisen sijaan!