Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Kalle vaikuttaa jotenkin erityiseltä kun tuolla on niin harvoin klassisia laulajia. Kuulisitte eron, jos oikea kaunisääninen tenori olisi laulanut nuo. Olisi herkkyyttä ja syvyyttä, ja kireys puuttuisi.
Ja on heviaulajia, jotka hallitsevat käytännössä klassisen laulutekniikan, vaikkapa Jarkko Ahola, joka on (klassisesti) kouluttamaton mutta äänessä on hyvä vapaa ja vahva tenorisointi.
No just tämä. Väkinäistä eikä niin musikaalista - huomaa siitäkin että laulaa rallienglannilla. Musikaalinen ei kestäisi noin paksua aksenttia, niin se vaan on.
Kyllästyttää nämä kisaajat, joita on koulutettu vuosikausia hyvin korkeatasoisesti. Heille olisi kyllä ammattilaisten laulukisoja. Miksi pitää tuppautua Voicen kaltaiseen kisaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Queenista vielä, Adam Lambert on kyllä ollut yllättävän hyvä solisti! Ei tarvitse tietenkään Mercuryyn verrata, mutta on upea laulaja, harvinainen.
Eikö se Lambert löytynyt Idolsista tai jostain? On vähän toinen taso maailmalla.
Tuli toiseksi Idolsissa vuonna 2009.
No mutta kiitos kaikille, hauska näitä oli kimpassa ruotia. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinnillä pöydällä vain neljä perhepizzaa ja kaksi normikokoista. Riittääkö lähetyksen loppuun?
Täysin asiatonta piilo***tuilua. Häpeä!
Sori, mutta mua kommentti huvitti. Tinnin paikka olis radio mieluummin, vähän kylmä ja epäempaattinen oli tänään haastatteluissa.
- eri
Hyvät keskustelut oli. Huikea matka teidän kanssa. Hyviä vetoja kautta linjan. Kiitos teille!
Tuo huuberi ei oikein sattunut tuonne laulajien joukkoon.
Finaalinelikko tuli ihan oikeaan järjestykseen, hyvä kalle!
Kalle oli paras. Toivottavasti saa nyt työtilaisuuksia voiton myötä.
Tänä vuonna enemmän kuin koskaan näkyi selvästi se peli ketä haluttiin levyttämään nopeammin . Voittaja joutuu tiettyyn rumbaan ja tähän Kallekin uhrattiin . Kakkonen on vapaa tekemään levyä heti. Oon varma näin kävi myös sen vanhemman naisen kanssa joka lauloi esim.Radioheadia,en muista enää nimeä mutta loistava ääni.
Vierailija kirjoitti:
Kalle oli toki hyvä, mutta aivan väärässä kisassa. Samoin ne kaikki muut, jotka ovat laulaneet ammattilaisina tai opiskelleet ja/tai opettaneet laulua vuosikaudet. Ei mitään asiaa tuohon kisaan. Moraalisen voiton vei siis ehdottomasti ihana Elise. Kalle voi hakeutua töihin oopperaan tms. Eliselle onnea ja menestystä uralla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle oli toki hyvä, mutta aivan väärässä kisassa. Samoin ne kaikki muut, jotka ovat laulaneet ammattilaisina tai opiskelleet ja/tai opettaneet laulua vuosikaudet. Ei mitään asiaa tuohon kisaan. Moraalisen voiton vei siis ehdottomasti ihana Elise. Kalle voi hakeutua töihin oopperaan tms. Eliselle onnea ja menestystä uralla!
Tää kisa on nimenomaan tarkoitettu niillekin jotka jo osaa. Tässä on kyllä mukana kohtalaisen aloittelijoitakin kuten nää nuoret.
Hauska se klippi missä näytettiin edellisten vuoden voittajien selviäminen, kaikista tunnistin vaan 2. tulleet, voittajista en ketään :) Kalle oli hyvä, muttei hänestä tulla enään kuulemaan Milla oli jännä, toivottavasti pääsee tekemään jonkun kanssa yhteistyötä ja jotain kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna enemmän kuin koskaan näkyi selvästi se peli ketä haluttiin levyttämään nopeammin . Voittaja joutuu tiettyyn rumbaan ja tähän Kallekin uhrattiin . Kakkonen on vapaa tekemään levyä heti. Oon varma näin kävi myös sen vanhemman naisen kanssa joka lauloi esim.Radioheadia,en muista enää nimeä mutta loistava ääni.
Mihin rumbaan se joutuu? Eihän voittajasta välttämättä kuulla enää koskaan mitään.
Voi apua tuon Kallen tyylittömyyttä ja erityisesti hiuksia!🤦♀️ Miksei ottanut selvääkin selvempää vinkkiä Juha Tapion tavasta hoitaa kaljuuntuminen miehekkäästi. Kalle ei moisella nolokuontalolla pääse minnekään, oopperassakin se käskettiin leikata hyvin äkkiä.
Miksi miehet kuvittelevat ettei kukaan huomaan koko etupuolelta puuttuvaa tukkaa kun kasvattaa parran ja taakse järkyttäbän liehun??? Ei, se tekee heistä vain nolouden ja myötähäpeän multihuipentumia.
Kallellakin ihan komeat kasvot ja suht hyvä ääni, mut mä nään koko ajan vaan epätoivoisen ja tuhoon tuomitun yrityksen peitellä etenevää kaljuuntumista, en edes kuule kireää laulua. Lopputulos on aivan haluttua päinvastainen: KAIKKI kiinnittää huomion ongelmaan jota koetat muka häivyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kisa on nimenomaan tarkoitettu niillekin jotka jo osaa. Tässä on kyllä mukana kohtalaisen aloittelijoitakin kuten nää nuoret.
Missä noin on sanottu? Mä olen ymmärtänyt, että kisassa haetaan (!) uusia kykyjä. Miksi ne jo ennestään esiintyneet hakeutuvat kisaan teinien (tai vaikka vanhempienkin) kanssa, jotka elämänsä ensimmäistä kertaa esiintyvät julkisesti. Kyllähän tuolloin on arvattavissa kumpi on vahvemmillla.
Upea ja ihana Kalle. Muistan tämän Who wants to live forever -esityksen vuosia. Kosketti minua syvästi. Äänestin Kallea sekä semifinaalissa että finaalissa. Näinhän tämän piti mennä!
Mitähän sulla on hampaankolossa?! En ainakaan minä kiinnittänyt edes huomiota mainitsemaasi hiusasiaan..
Kalle ei kyllä liikauttanut tipan tippaa. Mahtipontista ja monotonista. Elise-Juliettista tulee tähti, ovet ovat auki maailmanmenestykseen.
Eikö se Lambert löytynyt Idolsista tai jostain? On vähän toinen taso maailmalla.