Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
MIten tuo Jutta on vieläkin tuolla ylhäällä? ;o Kaameeta ulinaa. Toivottavasti tippuu pian
Vierailija kirjoitti:
Huono oli Emilia.
Mutta top-4:ssä oli vielä huonompi.
Mutta oli Emilia kuitenkin parempu kuin Jutta, joka eksyi nuotista liian monta kertaa. Juhan joukkueesta vielä ainakin Kallen pitäisi päästä jatkoon ja sitten se vaaleahiuksinen nainen jonka nimeä en muista mutta odottelee myös vielä vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
MIten tuo Jutta on vieläkin tuolla ylhäällä? ;o Kaameeta ulinaa. Toivottavasti tippuu pian
Koska muut ovat olleet häntäkin huonompia.
Kaunis ihana ääni Emilialla. Harmi suuri kun putosi.
Olen ihmetellyt että Behmiä on niin vähän esitetty. Sillä on montakin sellaista biisiä, jotka toimisivat tuolla hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikein myönteinen käsitys Maijasta. Hän on aina kannustava kaikille kilpailijoille.
...kuten hänen outo "minä olen Bruce Dickinson" -räyhäämisensä Nisse Nordlingin vedon jälkeen?
Se paha paha iron maiden laukkakomppi :D Tosin se kappalehan oli bruce dickinsonin soololevyiltä.
Miksiköhän maijalla on tuosta laukkakompista traumoja?
Se ykköstuolilla istuva kundi on Juhan joukkueen paras ja Kalle myös jos osaa muutakin kuin oopperaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska muut ovat olleet häntäkin huonompia.
Ei tämänpäiväisellä esityksellä kyllä pitäisi kun se ei tosiaan mennyt putkeen. Juha taitaa antaa etumatkaa vanhoilla suorituksilla. Esim. partaukon olisi pitänyt olla ainakin jutan edellä.
Tällä Kallella on tietty hyvä ääni, mutta persoona on jotenkin outo, jopa vähän pelottava ja lisäksi vähän ylimielisen oloinen.
Mikä Maijan anti tähän ohjelmaan on ollut? Tulee jopa Annaa ikävä. Pidän Maijaa artistina ja lauluntekijänä huomattavasti Annaa parempana, mutta ikävä kyllä on ollut suuren suuri pettymys valmentajana. Maijan porukan tasokin selvästi alhaisin.
Ihanan värinen mekko Maijalla kummiskin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä Kallella on tietty hyvä ääni, mutta persoona on jotenkin outo, jopa vähän pelottava ja lisäksi vähän ylimielisen oloinen.
Veikkaan et on vaan tosi ujo, jonka täytyy pystyä näyttämään varmalta, eikä siinä onnistu. Sillä on selvästi ujon maneerit. Ylimielisyys näyttäytyisi eri tavalla.
En pitänyt tästä Kaikesta. Periaatteessa komea ääni, mutta mutta.
Nojoo, kummallinen tauko tuossa värssyn alussa. Ei tuo parantanut esitystä.
Mikä tuo Vilkkumaa on arvostelemaan väärin laulamisesta kun oma esiintyminen on karmeeta määkimistä.
Maija on iloinen kun saa kritisoida miehiä. Hän on luonteeltaan ja habitukselta kuin ilkeä cruella de vil
Tinni on jotenkin herännyt elävien kirjoihin, hyvä energia tänään.
Toi Kalle on ku Putouksesta karannut. 😆
...kuten hänen outo "minä olen Bruce Dickinson" -räyhäämisensä Nisse Nordlingin vedon jälkeen?