Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Varoilla ruma metallinen ääni.
Miksi ei enää lauleta kun kaikki tuntuu huutavan. Tekee pahaa kuunnella. Ei ollut hyvä tääkään muikkeli.
Onko Juha Tapiolla viiksissä jotain satiaisia? Sen nenä nykii siihen malliin.
Olisin tämän Varpun tiputtanut kokonaan. Kova huutava ääni.
Mä en tajua että toi Varpu menni kakkoseksi. Mun mielestä huonoin tähän asti.
No ei tää iskelmämuijakaan iskenyt yhtään, niin perustasoa että vaihdoin kanavaa välillä.
Tulispa vielä jokin ohjelma, jossa ei kerrota näitä nyyhkytarinoita. Saahan sitä virren laulaa, jos tekopyhyyskin kelpaa. Tuoli oli väärin, ulos olis ollut oikein.
Saatan arvata kenet Juha laittaa 1:s penkille.
Maijalla hirvee hinku haastaa vääntöä aina jonkun kanssa. Tulee vähän sellanen vaikutelma, et tuskin on mikään kovin mukava ihminen. En ole ennen Maijasta mitään kuvaa saanut, mut nyt vähän sellanen hankalan oloisen vaikutelman saa.
Minulla on oikein myönteinen käsitys Maijasta. Hän on aina kannustava kaikille kilpailijoille.
Harmi kun noi kisaajat ei taktikoi kenen tiimiin menee. Rediltä putosi super hyviä, kun sillä oli niin monta huippu hyvää omassa tiimissä. Paljon parempia kuin mitä esim Juha Tapiolla on. Jos kaikki kääntyy, kannattais ottaa joku muu kuin Redi tai Tonin&Sipen tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Maijalla hirvee hinku haastaa vääntöä aina jonkun kanssa. Tulee vähän sellanen vaikutelma, et tuskin on mikään kovin mukava ihminen. En ole ennen Maijasta mitään kuvaa saanut, mut nyt vähän sellanen hankalan oloisen vaikutelman saa.
Tähdet tähdet -vierailevana tuomarina oli samanlainen. Veti pultit jostain biisivalinnasta, josta ei itse tykännyt.
Maija antaa myös järjestään naisille parempaa palautetta ja lempeämmin. Olen pannut merkille. Selvästi sattuu hampaisiin sanoa jotain kivaa miehille ja silloinkin pakko yleensä valittaa jostain kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa vielä jokin ohjelma, jossa ei kerrota näitä nyyhkytarinoita. Saahan sitä virren laulaa, jos tekopyhyyskin kelpaa. Tuoli oli väärin, ulos olis ollut oikein.
Laulaispa joku oikein ranttamurimuramurallaa laulun eikä vaikerois kaikkia murheitaan.
Tää punapukuinen on ihan hyvä
Minun mielestäni tänä Emilia ei ole kovinkaan kaksinen laulaja, vaikka laulaakin varsin puhtaasti, mutta en tykkää äänenväristä.
Mikä mollivoittoinen ilta nyt on menossa. Inhoan tätä biisiä.
Pakko nyt sanoa, että Redraman ilta oli paljon, paljon parempi tai oikeastaan paras.
kamera tunkee niin lähelle että tässä saa samalla tarkastettua takahampaatkin