Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin yksinäinen että olen keksinyt keinon miten tavata ihmisiä edes pienen hetken

Vierailija
22.01.2021 |

Nyt pari kertaa oon tavannut nettiostamisen kautta kivoja ihmisiä.
Saa sen pienen hetken puhua kun ostaa jotain.
Viimeksi puhuttiin useampi lause.
Nyt etsin kohta taas ostettavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku? Yritä löytää itsellesi puoliso jos olet. Tai hanki kissa tai koira.

Olen.

Vierailija
22/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita johonkin random-numeroon ja kysy jotain Maija Virtasta ja intä että onko nyt ihan varma, että tämä ei ole Maijan puhelinnumero ja olisin vaan Maijalta halunnut kysyä laitetaanko tulppaanit lämpimään vai viileään veteen. Osaatko sinä muuten sanoa, että miten se on . Joko olet ostanut tulppaaneja tänä vuonna, minkä värisistä pidät jne.

Meitä on monta yksinäistä, jotka mielellään kotvan juttelee ihan tuntemattoman kanssa.

Mulle soitti joskus vanha mies ja kyseli ihan outoa tyyppiä.

Jotenkin sen aloituksesta kävi ilmi, ettei se etsinyt kuin puhekumppania.

Juteltiin niitä näitä puolisen tuntia ja molemmat lopetettiin ihan tyytyväisinä puhelu.

Tapahtumasta on jo vuosia aikaa, enkä enää edes muista mistä puhuimme, mutta muistan sen hyvän mielen tunteen kun hän oletettavasti soitti johonkin random numeroon saadakseen puhua ja mulla oli hyvä tilanne, eikä kiirettä minnekään.

Muistin vielä toisenkin tapahtuman yli 10 vuoden takaa.

Olin juuri eronnut ja yövyin työpaikkani pannuhuoneessa riippumatossa.

Olin niin rikki kuin olla voi ja selailin puhelinta ja yritin keksiä jotakin muuta ajateltavaa.

Eksyin harrasteautosaitille, jonka jäsen olin ja melkein tiedostamattani aloin kertoa kuinka vituttaa ja kuinka väsynyt olen kaikkeen ja valivalitin oikein urakalla.

Lopetin kirjoittamisen ja hetken kuluttua mulle uppo-outo tyyppi soitti, esitteli itsensä erääksi nimimerkiksi palstalta ja alkoi juttelemaan kuin vanhalle ystävälle.

EI käsitellyt tilannettani sanallakaan, kertoi kissastaan, autostaan jota rakensi ja jatkoi jutteluaan kauan.

Lopetimme puhelun ja purskahdin itkuun, sillä se puhelu taisi pelastaa henkeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua pientä. Etkö pääse työkkärin kurssille jos ei sinulla mitään muita kontakteja ole? Myöskin kirkon porukoissa on jotain tapahtumia jonne on luontevaa mennä yksinkin käymään.

Yksinäisyyden poistamiseen  tarvitaan muutakin kuin vaan jotain työkkärin kursseja.

Sanoisitko tuon saman jollekin yksinäiselle vanhukselle? Että mene työkkärin

kurssille.

Vierailija
24/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita johonkin random-numeroon ja kysy jotain Maija Virtasta ja intä että onko nyt ihan varma, että tämä ei ole Maijan puhelinnumero ja olisin vaan Maijalta halunnut kysyä laitetaanko tulppaanit lämpimään vai viileään veteen. Osaatko sinä muuten sanoa, että miten se on . Joko olet ostanut tulppaaneja tänä vuonna, minkä värisistä pidät jne.

Meitä on monta yksinäistä, jotka mielellään kotvan juttelee ihan tuntemattoman kanssa.

Mulle soitti joskus vanha mies ja kyseli ihan outoa tyyppiä.

Jotenkin sen aloituksesta kävi ilmi, ettei se etsinyt kuin puhekumppania.

Juteltiin niitä näitä puolisen tuntia ja molemmat lopetettiin ihan tyytyväisinä puhelu.

Tapahtumasta on jo vuosia aikaa, enkä enää edes muista mistä puhuimme, mutta muistan sen hyvän mielen tunteen kun hän oletettavasti soitti johonkin random numeroon saadakseen puhua ja mulla oli hyvä tilanne, eikä kiirettä minnekään.

Muistin vielä toisenkin tapahtuman yli 10 vuoden takaa.

Olin juuri eronnut ja yövyin työpaikkani pannuhuoneessa riippumatossa.

Olin niin rikki kuin olla voi ja selailin puhelinta ja yritin keksiä jotakin muuta ajateltavaa.

Eksyin harrasteautosaitille, jonka jäsen olin ja melkein tiedostamattani aloin kertoa kuinka vituttaa ja kuinka väsynyt olen kaikkeen ja valivalitin oikein urakalla.

Lopetin kirjoittamisen ja hetken kuluttua mulle uppo-outo tyyppi soitti, esitteli itsensä erääksi nimimerkiksi palstalta ja alkoi juttelemaan kuin vanhalle ystävälle.

EI käsitellyt tilannettani sanallakaan, kertoi kissastaan, autostaan jota rakensi ja jatkoi jutteluaan kauan.

Lopetimme puhelun ja purskahdin itkuun, sillä se puhelu taisi pelastaa henkeni.

Onpa ollut hyvä juttu että noin kävi.

Vierailija
25/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina työn puolesta soittanut paljon tuntemattomille ja kartoittanut henkilöitä jotka haluaa korona rokotteen. Jotkut puhelut kestää tunninkin ja lähes koko elämänkaari on kerrottu mulle. Yksinäisiä on paljon! On myös aika liikuttavaa kuinka jotkut ilahtuu kun soittaa vaikka ei tunneta toisiamme.

Vierailija
26/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerro mistä päin olet, jos löytyisi vaikka seuraa läheltä sinua ilman ostettavaa :) itsekin voin vaikka lähteä lenkille seuraksi jos olet kohtuu läheltä (itse Porvoosta, minkä nimen palsta kyllä täysin pilannut....)

Porvoosta halojata taas :D Taidat olla joku pervo setä, joka elättelee toivoa pill*sta tai pepusta.

Vierailija
27/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerro mistä päin olet, jos löytyisi vaikka seuraa läheltä sinua ilman ostettavaa :) itsekin voin vaikka lähteä lenkille seuraksi jos olet kohtuu läheltä (itse Porvoosta, minkä nimen palsta kyllä täysin pilannut....)

Porvoosta halojata taas :D Taidat olla joku pervo setä, joka elättelee toivoa pill*sta tai pepusta.

Ihan päälle 30v perheen äiti joka on sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja empaattinen. Ja jokseenkin täysin kyllästynyt kaltaisiisi.

Vierailija
28/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan päälle 30v perheen äiti joka on sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja empaattinen. Ja jokseenkin täysin kyllästynyt kaltaisiisi.

Niinhän minäkin sanoisin, jos oisin pervo ukko. Siinähän sitten ihmettelemistä ap:lla, kun paikan päälle tulee karvainen ja lihava ukko.