Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Seksikäs asu pyöreämmälle naiselle...

Miehenyllättäjä
22.01.2021 |

Tarvisin apua ! Millaiset seksikkäät mut tyylikkäät asut/alusvaatteet/hepeneet (makuuhuoneen puolelle) sopii vähän pyöreämmille naisille joilla on rintaa ja vähän mahaa mutta ei oikein pyllyä...? Kuvia ja linkkejä odotellessa😅

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä opiskelijana leikkasin flanelisiin yöhousuihin pienen reiän, josta pääsi nopeasti pesälle. Poikaystävä tykkäsi just niistä yöhousuista paljon.

Vierailija
42/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tuntuu todella käyvän jonkun hermoille, kun palsta tulvii läskiviha-aloituksia, jotka poistetaan saman tien :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä.

Vierailija
44/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista ihanista vinkeistä🥰❤️ Olen kokoa 44/46, ja Mulla ei ole oman painoni ja muhkujeni kanssa mitään ongelmaa, eikä miehellänikään:) eikä sen kummemmin ole tarkoitus peitellä mitään, kyllä se mies tietää mitä alta paljastuu😘 en vain koskaan ole mitään perus pitsipikkaria eroottisempaa koskaan päälleni pukenut niin siksi olen vähän ulapalla. Haussa on sellainen jossa itsekkin viihdyn ja uskon sen sitten myös miestäni viehättävän😉

45/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap'eelle vinkkiä että silmämeikki kuntoon, ei vaatetus:) Meitä miehiä monesti moititaan että ollaan vain ulkoisen hyvän perässä, no, niin kai noi nuoremmat onkin koska eivät ymmärrä :D 

Salaisuus on kuitenkin naisen oma tunne, itsestään. Jos nainen kokee olevansa kulmakunnan kuumin kinkku niin hän kyllä se on. Silloin on ihan sama mitä naisella on päällään koska mies kyllä vaistoaa että nyt kyllä ollaan jonkin hyvän äärellä :)  Ainakin mitä itse muistelen niin ei niitä vaatteita oikein edes muista mutta silmät ja silmämeikin kyllä muistaa. Siispä syntinen, seksikäs, leikittelevä katse on naisen seksikkäin vaate :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
46/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää, läskejä täällä vihaavat nälkäiset ja katkerat vanhat piiat sekä munakarvattomat jonnet, jotka eivät ole vielä naista nähneetkään.

Vierailija
47/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea rasti, jos siis hakusessa ei ole ainoastaan mikä tahansa päälle mahtuva seksiasu vaan vieläpä sellainen, josta syntyisi seksikäs kokonaisvaikutelma.

Vierailija
48/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki.

Vierailija
49/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli päälle ilman pikkareita ja märkä tai luikkarilla,kostutettu pillu. Ei siinä mies muuta tarvitse. Joko vähän pyllistät tai laitat miehen käden pillulle, jos se ei sinne muuten eksy. Halukas nainen on ainut mitä mies kaipaa. Kaikki muu on turhaa.

M62

Vierailija
50/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä oli rintava pyöreä nainen pienellä pepulla. Nuo kuvien naisilla on aivan upeat isot naiselliset peput. Sori ap. Olen itse samanlainen kropaltani ja vieläpä lyhyt. Ja voin kertoa ettei ole olemassakaan asua tai mitään mikä saisi sinut näyttämään seksikkäältä.

Vierailija
51/63 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä oli rintava pyöreä nainen pienellä pepulla. Nuo kuvien naisilla on aivan upeat isot naiselliset peput. Sori ap. Olen itse samanlainen kropaltani ja vieläpä lyhyt. Ja voin kertoa ettei ole olemassakaan asua tai mitään mikä saisi sinut näyttämään seksikkäältä.

No mun seksikkyys ei ole pepusta tai niistä hepeneistä kiinni😂 ole sinäkin tyytyväinen omaan kroppasi ❤️

Vierailija
52/63 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paituli päälle ilman pikkareita ja märkä tai luikkarilla,kostutettu pillu. Ei siinä mies muuta tarvitse. Joko vähän pyllistät tai laitat miehen käden pillulle, jos se ei sinne muuten eksy. Halukas nainen on ainut mitä mies kaipaa. Kaikki muu on turhaa.

M62

Tämä Herra se tietää kaiken naisten ja miesten tyydytyksestä. Mahtaa olla oikea gentlemanni. Käsi suoraan pilluun ja menoksi. Terve!

Vierailija
53/63 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot ihana, jatka vaan.

T. Ison naisen mies

Vierailija
54/63 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brazilian high- malliset alushousut on tosi hyvät tuohon vartalomalliin, saa pyllyn näyttämään pyöreämmältä ja kuitenkin peittää vatsanseutua. Sen päälle vain satiinikimono tms.

Vierailija
55/63 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä halvinta vaihtoehtoa, koska lopputulos on kuitenkin sama. Säästyneet rahat voit käyttää kunnon lenkkareihin.

Vierailija
56/63 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Tämä Herra se tietää kaiken naisten ja miesten tyydytyksestä. Mahtaa olla oikea gentlemanni. Käsi suoraan pilluun ja menoksi. Terve!

Se on muuten joskus ihan äärimmäisen kiihoittavaa ja johtaa hyvään seksiin.

N48

Vierailija
57/63 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että babydollit saa unohtaa. Ne peittävät heikkouksia ja lisäävät epävarmuutta. Reitevät eivät myöskään voi käyttää stay upeja.

Vyötärö näkyviin jotta saadaan kurveja. Vyötärökorsetti sukkanauhoilla, rinnat ylös ja yhteen sopivilla liiveillä, saumasukat, korkkarit, kenties satiinikäsineet ja kaulapanta...

Vierailija
58/63 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan kumppani mieltynyt millaiseen? Tissi vai peppumiehiä? Tykkääkö esileikeistä? Valot päällä vai pimeässä? Saako yleensäkään kicksejä alusasuista?

Vierailija
59/63 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa ap itse kokee olevansa seksikäs? Millaisessa asussa koet vielä itsevarmuutta?

Vierailija
60/63 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ketjua! Onko kellään kokemusta briteistä tilatessa että miten ne tullit ja verot ja muut… vähän se mietityttää… tai onko samallaista valikoimaa missään eukaupassa kuin tuola playful promisessa