Mitä ajatuksia herättää 4-5 -kymppinen komistus ladulla tyylikkäässä spandex hiihtoasussa, kun suhahtaa ohi ylämäessä?
Varmaan nuoremmillakin naisilla kiinnostus vähän herää? Harva vanhempi kettu on kuitenkaan noin sporttinen ja vetreä enää.
M48
Kommentit (71)
Ei ole teoriassakaan mahdollista, että suhahtaisi mun ohi.
Suurinpiirtein yhtä realistinen skenaario kuin että vaaleanpunainen elefantti hiihtäisi ohi tyylikkäässä mankinissa joten varmaan herättäisi ällistystä sekä epäilyksen siitä että joku on sujauttanut aamukahviin jotain hallusinaatioita aiheuttavaa.
Onkohan puuskuttajalla nitropurkki mukana?
Tuollaisella miehellä pysyy myös iästä huoilimatta "lippu tangossa".Tiedän koska olen itse vastaava viriili sporttinen ikämies.
Tuollaiset etsii itselleen kisailuun ja lenkin päälle suihkuun seuraksi samanlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella miehellä pysyy myös iästä huoilimatta "lippu tangossa".Tiedän koska olen itse vastaava viriili sporttinen ikämies.
Joo, on kyllä tullut huomattua mitä te viriilit sporttiset ikämiehet tykkäätte keskenänne touhuta siellä saunan miestenpuolella.
Pointsit sulle, että sä se vaan jaksat yrittää. :DD
Useimmiten ajattelen keski-ikäisistä suhahtelijoista, että onpas huono hiihtotekniikka.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että Onpas naurettavan näköinen
N25
Taukopaikalla kuitenkin vaihdat vietteleviä hymyjä vanhemman miehen kanssa?
jos se hiihtää turussa niin se tapansa mukaan kiroilee kovasti ja hakkaa sinua selkään suksensauvalla. sitten tönäisee sinut kumoon ohittaessa ja huutelee vielä mennessään
Eipä ole moista osunut kohdalle. Hiihdänköhän liian kovaa?
Olen iloinen hänen puolestaan.
Itse vaihdoin luistelusukset pertsaan ihan vain voidakseni hiihtää mahdollisimman hitaasti ja nauttia maisemista. Suorituskeskeisyys vei omasta liikunnastani ilon.
M45
Huonot kotiolot, kun on ihan liian paljon aikaa ja halua urheilla. En ottaisi omaksi, miksi tuollaista odottaa kotona, jos viihtyy ladulla paremmin.
Mulla on tuolla makkarissa just tuommonen spurttipertti.
Oi, tulee oma isä mieleen. Ukkomies oli, ladulla ja kesäisin pyöräillessä vokotteli muita naisia. Yksilöurheilija, tarkka ulkonäöstään, tykkäsi että pitää olla tiukka hiihtoasu ja kesällä pyöräilyshortsit ja ilman paitaa paras...
Eli mieleen tulee, vanha kukko keski-iän kriisissään. Hilpeä seurattavaa kun ei omalle kohdalle osu.
Lähinnä sellaisia ärsytyksen ajatuksia herää, kun Spandex liiskaa mennessään myös perinteisen ladut, koska luistelusuksien mittoja on selvästikin hankala hahmottaa. Yritän siinä sitten spandexin jäljiltä hakea rikotulta ladulta pitoa.