Mitä ajatuksia herättää 4-5 -kymppinen komistus ladulla tyylikkäässä spandex hiihtoasussa, kun suhahtaa ohi ylämäessä?
Varmaan nuoremmillakin naisilla kiinnostus vähän herää? Harva vanhempi kettu on kuitenkaan noin sporttinen ja vetreä enää.
M48
Kommentit (71)
Keski-ikäisiä hyväkuntoisia miehiä suhahtaa ohi niin usein, etten kiinnitä heihin mitään huomiota. Itse kun nautiskelen hitaalla vauhdilla perinteisestä, niin kilometrejä kerääviä ohittajia on paljon.
Tätä tapahtuu koko ajan. Jos ohittaa ihan normaalissa tilanteessa minu vasemmalta, en ajattele mitään.
Mutta sitten on näitä tilanteita, joissa ajatukseni eivät ole niin kauniita. Minä ohitan vasemmalta nelivuotiasta ja äitiään, jotka ovat oikeanpuoleisella ladulla. Sen sijaan, että tämä spandex-ukko odottaisi, että saan heidät ohitettua ja palaan oikealle, hän suhahtaa pientareen puolelta nelivuotiaan OIKEALTA puolelta tuhatta ja sataa. Ja tämä sama tapahtuu myös kesällä kevyen liikenteen väylällä, jolloin spandex-ukko on pyörällä tai rullasuksilla. Nyt haloo!
Toinen tilanne: minä sekoan sauvoissani ja kaadun turvalleni. Lähellä ei ole ketään muita. Spandex-ukko kiertää minut kuin jonkun maassa lojuvan roskan sanomatta sanaakaan. Ei mitään ”Oletko kunnossa” tai siihen viittaavaakaan. Ne käytöstavat!
Vinkkinä setämiehille. Jos kiinnostus on nuorissa naisissa, niin heitä kiinnostavat viisikymppiset miehet yleensä vain siinä tapauksessa, että tällä on reilusti varallisuutta ja/tai asemaa. Silloin ei ole väliä miten suksilla suhahtelee tai istuuko spandexit.
Hiihtäjäkomistukset ovat herrasmiesurheilijoita, eivätkä pukeudu spandexeihin.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtäjäkomistukset ovat herrasmiesurheilijoita, eivätkä pukeudu spandexeihin.
Tämä on muuten totta. Sitten kun ohi puskee Sven-Erik villapaidassa, puusuksissa ja sarkahousuissa joiden päälle on puettu säärystimet, sitten saattaisivat minunkin alahuuleni jo pullistua! Trimmattu parta kuuluu tietysti kokonaisuuteen ja vanaveteen jää hienoinen savusaunan aromi.
Hullu. Noita näyttämisenhaluisia putoaa polvilleen Finlandia - hiihdoissa aina välillä pumpun pettäessä ja lihakärry käy sitten hakemassa pois.
"Apua, spandexkiitäjä! Mitä helvettiä oikein teen täällä, onko tämä TIA-kohtauksen seurausta?"
Pitää olla todella tyhmä jos luulee että aloittaja on mies.
Olen hiihtämässä, enkä silloin katsele miehiä sillä silmällä. Keskityn itseeni.
T. N27
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla todella tyhmä jos luulee että aloittaja on mies.
Eiköhän siellä jälleen kerran seko mamma esiinny miehenä.
Mikä riivaa päätä?
Ihanaa, varsinkin jos on sellainen söpö pikku pömppömasu ja tyylikkäät kalapuikkoviikset sekä sarvisankalasit. Panisin.