Mitä ajatuksia herättää 4-5 -kymppinen komistus ladulla tyylikkäässä spandex hiihtoasussa, kun suhahtaa ohi ylämäessä?
Varmaan nuoremmillakin naisilla kiinnostus vähän herää? Harva vanhempi kettu on kuitenkaan noin sporttinen ja vetreä enää.
M48
Kommentit (71)
Mietin että hyi, hiihtopelle. Kohta se varmaan raivoaa pienille lapsille laturaivossansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo nähnyt enkä kuullut, vaikea sanoa. Nuoret neidot eivät viihdy hiihtoladulla, siellä on niin kiukkuista porukkaa.
Haaveilu on mielelle hyväksi, sitä kannattaa jatkaa.
Vanheneminen taitaa olla kova paikka tälle tyypille,tekee jatkuvasti aloituksia "mitä mieltä noin viiskymppisestä "jne. Tulee sääli kun ajattelee miten epävarma voi olla vielä noin vanhana, hakee jatkuvasti pönkitystä hauraalle itsetunnolleen. 😞
Minusta nämä hopeakettu-avaukset on hauskoja, ja päinvastoin ajattelen, että niiden tekijä on poikkeuksellisen vahvaitsetuntoinen ja huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo nähnyt enkä kuullut, vaikea sanoa. Nuoret neidot eivät viihdy hiihtoladulla, siellä on niin kiukkuista porukkaa.
Haaveilu on mielelle hyväksi, sitä kannattaa jatkaa.
Vanheneminen taitaa olla kova paikka tälle tyypille,tekee jatkuvasti aloituksia "mitä mieltä noin viiskymppisestä "jne. Tulee sääli kun ajattelee miten epävarma voi olla vielä noin vanhana, hakee jatkuvasti pönkitystä hauraalle itsetunnolleen. 😞
Minusta nämä hopeakettu-avaukset on hauskoja, ja päinvastoin ajattelen, että niiden tekijä on poikkeuksellisen vahvaitsetuntoinen ja huumorintajuinen.
Samaa mieltä. Nämä ja kilttimiestarinat ovat harmittomia ja hauskoja.
Kun mies täyttää yli 35, muuttuu hän minulle lähes näkymättömäksi. Tai menee samaan kategoriaan pallomeressä mölyävien lasten kanssa. Tiedän, että he ovat olemassa, mutta en välitä.
N30
Suhahtaa ohi ylämäessä. Onko sillä raketti suksissaan?
Ajattelen, että miehillekin tulee keski-iän kriisi.
Pidän hiukan raamikkaammista miehistä, en himourheilevista luikuista.
Tuli mieleen, että pitäis varmaan itsellekin tilata huiput ja kivat tuulennopeat vehkeet vaikka vauhtia ei niin olisikaan.
Olisiko pitänyt suhauttaa pilkkihaalareissa vai?
Kertaan mielessäni elvytyksen periaatteet
Minä käyn hiihtämässä juuri näiden miesten vuoksi, kiihotun aivan valtavasti kun tiukoissa spandekseissa karpaasi hiihtää ohi. Kiihottumisen vuoksi joudun itse käyttämään löysempiä vaatteita, niin ei erektio erotu niin hyvin.
noin kovalla kiireellä voip olla rähämällään seuraavasa alamäesä
😮
Säälin pikkuisen ja unohdan nopeasti,
Kovasti epäilen tietäväni kuka tää aloittelija on.
Säälittävä tapaus, ei kelvannut seura/ ystävyys. Terkut Spandexille :)
On kroppa joo kunnossa mut naamassa ikä näkyy. Ja aineita vuosien mittaan käytetty.
Aattelen että onneksi on puhelin matkassa ja asennettuna 112-appi, jossa paikannus. Tommoselle ukkoraiskalle pitää alkaa ihan just tilata ambulanssia.
ei mitään, aha, joku meni ohi, olipa tuollakin hoppu jonnekin....ei pitäisi tulla hiihtelemään jos on noin kiire.
Ajattelisin että voi että, miksen ole koskaan opetellut lassoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn hiihtämässä juuri näiden miesten vuoksi, kiihotun aivan valtavasti kun tiukoissa spandekseissa karpaasi hiihtää ohi. Kiihottumisen vuoksi joudun itse käyttämään löysempiä vaatteita, niin ei erektio erotu niin hyvin.
Täällä sama!
Moni sen ikäinen mies on ihan hyvässä kunnossa. Eli en kiinnittäisi huomiota. Mun lapsi sanoi joskus hyvin: kaikki vanhat miehet,jotka täällä hiihtää näyttää ihan teräsvaareilta. Että sitten kiinnitetään huomiota kun on 70+
No hyvä, käy liputtamassa vaimollesi.