Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää 4-5 -kymppinen komistus ladulla tyylikkäässä spandex hiihtoasussa, kun suhahtaa ohi ylämäessä?

Vierailija
22.01.2021 |

Varmaan nuoremmillakin naisilla kiinnostus vähän herää? Harva vanhempi kettu on kuitenkaan noin sporttinen ja vetreä enää.

M48

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella miehellä pysyy myös iästä huoilimatta "lippu tangossa".Tiedän koska olen itse vastaava viriili sporttinen ikämies.

No hyvä, käy liputtamassa vaimollesi.

Vierailija
42/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että hyi, hiihtopelle. Kohta se varmaan raivoaa pienille lapsille laturaivossansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo nähnyt enkä kuullut, vaikea sanoa. Nuoret neidot eivät viihdy hiihtoladulla, siellä on niin kiukkuista porukkaa.

Haaveilu on mielelle hyväksi, sitä kannattaa jatkaa.

Vanheneminen taitaa olla kova paikka tälle tyypille,tekee jatkuvasti aloituksia "mitä mieltä noin viiskymppisestä "jne. Tulee sääli kun ajattelee miten epävarma voi olla vielä noin vanhana, hakee jatkuvasti pönkitystä hauraalle itsetunnolleen. 😞

Minusta nämä hopeakettu-avaukset on hauskoja, ja päinvastoin ajattelen, että niiden tekijä on poikkeuksellisen vahvaitsetuntoinen ja huumorintajuinen.

Vierailija
44/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo nähnyt enkä kuullut, vaikea sanoa. Nuoret neidot eivät viihdy hiihtoladulla, siellä on niin kiukkuista porukkaa.

Haaveilu on mielelle hyväksi, sitä kannattaa jatkaa.

Vanheneminen taitaa olla kova paikka tälle tyypille,tekee jatkuvasti aloituksia "mitä mieltä noin viiskymppisestä "jne. Tulee sääli kun ajattelee miten epävarma voi olla vielä noin vanhana, hakee jatkuvasti pönkitystä hauraalle itsetunnolleen. 😞

Minusta nämä hopeakettu-avaukset on hauskoja, ja päinvastoin ajattelen, että niiden tekijä on poikkeuksellisen vahvaitsetuntoinen ja huumorintajuinen.

Samaa mieltä. Nämä ja kilttimiestarinat ovat harmittomia ja hauskoja.

Vierailija
45/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies täyttää yli 35, muuttuu hän minulle lähes näkymättömäksi. Tai menee samaan kategoriaan pallomeressä mölyävien lasten kanssa. Tiedän, että he ovat olemassa, mutta en välitä.

N30

Vierailija
46/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhahtaa ohi ylämäessä. Onko sillä raketti suksissaan?

Vierailija
47/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että miehillekin tulee keski-iän kriisi.

Vierailija
48/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukan raamikkaammista miehistä, en himourheilevista luikuista.

Vierailija
49/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että pitäis varmaan itsellekin tilata huiput ja kivat tuulennopeat vehkeet vaikka vauhtia ei niin olisikaan.

Vierailija
50/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt suhauttaa pilkkihaalareissa vai?

Vierailija
51/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaan mielessäni elvytyksen periaatteet

Vierailija
52/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn hiihtämässä juuri näiden miesten vuoksi, kiihotun aivan valtavasti kun tiukoissa spandekseissa karpaasi hiihtää ohi. Kiihottumisen vuoksi joudun itse käyttämään löysempiä vaatteita, niin ei erektio erotu niin hyvin.

Vierailija
53/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kovalla kiireellä voip olla rähämällään seuraavasa alamäesä

😮

Vierailija
54/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin pikkuisen ja unohdan nopeasti,

Vierailija
55/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti epäilen tietäväni kuka tää aloittelija on.

Säälittävä tapaus, ei kelvannut seura/ ystävyys. Terkut Spandexille :)

On kroppa joo kunnossa mut naamassa ikä näkyy. Ja aineita vuosien mittaan käytetty.

Vierailija
56/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että onneksi on puhelin matkassa ja asennettuna 112-appi, jossa paikannus. Tommoselle ukkoraiskalle  pitää alkaa ihan just tilata ambulanssia.

Vierailija
57/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään, aha, joku meni ohi, olipa tuollakin hoppu jonnekin....ei pitäisi tulla hiihtelemään jos on noin kiire.

Vierailija
58/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että voi että, miksen ole koskaan opetellut lassoamaan.

Vierailija
59/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn hiihtämässä juuri näiden miesten vuoksi, kiihotun aivan valtavasti kun tiukoissa spandekseissa karpaasi hiihtää ohi. Kiihottumisen vuoksi joudun itse käyttämään löysempiä vaatteita, niin ei erektio erotu niin hyvin.

Täällä sama! 

Vierailija
60/71 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sen ikäinen mies on ihan hyvässä kunnossa. Eli en kiinnittäisi huomiota. Mun lapsi sanoi joskus hyvin: kaikki vanhat miehet,jotka täällä hiihtää näyttää ihan teräsvaareilta. Että sitten kiinnitetään huomiota kun on 70+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi