Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys äänikirjojen kuuntelijoille

Vierailija
22.01.2021 |

Jos kuuntelet paljon äänikirjoja, niin tässä tulee kysymys sinulle. Oletko antanut palautetta lukijoista ja jos olet, niin kenelle? Minusta tuntuu että haluaisin antaa, mutta pelkään ettei siitä ole hyötyä. Haluaako joku edes palautetta näistä? Tietääkö kukaan?

Kommentit (1286)

Vierailija
1001/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin Kuunnella Emma Stonexin Majakanvartijoita. Lukijana nuoren ja naivin kuuloinen Mili Kaikkonen, kun kohtauksissa on karskeja merimiehiä.

Katsoin sitten Milin lukemien kirjojen listaa, ja siellä oli monia teoksia joihin hänen äänensä ei ole tarpeeksi kypsä, esim. Salli Saaren kirjan kriiseistä selviytymisestä sekä useita Minna Canthin teoksia .

Sitten näin hänen lukeneen myös Nietzschen Näin puhui Zarathustran!!! Siis mitä???

Tämä taitaa olla se iltasatuääninen nainen. Sopii hyvin self helpiin ja meditaatiokirjoihin, mutta dekkareihin ei.

Vierailija
1002/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin Kuunnella Emma Stonexin Majakanvartijoita. Lukijana nuoren ja naivin kuuloinen Mili Kaikkonen, kun kohtauksissa on karskeja merimiehiä.

Katsoin sitten Milin lukemien kirjojen listaa, ja siellä oli monia teoksia joihin hänen äänensä ei ole tarpeeksi kypsä, esim. Salli Saaren kirjan kriiseistä selviytymisestä sekä useita Minna Canthin teoksia .

Sitten näin hänen lukeneen myös Nietzschen Näin puhui Zarathustran!!! Siis mitä???

Tämä taitaa olla se iltasatuääninen nainen. Sopii hyvin self helpiin ja meditaatiokirjoihin, mutta dekkareihin ei.

Mites nihilistisen filosofian klassikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites nihilistisen filosofian klassikko?

Siihen tarvittaisiin vanha ja kärisevä miesääni.

Onko kukaan esittänyt lukijatoiveita kustantamoille? Ottavatko niitä vastaan?

Vierailija
1004/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut enkä kuunnellut Harry Pottereita. Olen kuullut tosi paljon kehuja suomenkielisestä lukijasta, mutta tykkään yleensä englanninkielisistä kirjoista. Mitä mieltä av:n asiantuntijat ovat, kumman valitsen? Suomenkielisen vai englanninkielisen version?

Vierailija
1005/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen juuri Jari Järvelä: Minä, kaupunginjohtaja: Kontiolasta kajahtaa. Lukijana on näyttelijä Ville Myllyrinne. Mielestäni hän sopii lukijaksi hyvin, ääni on luonteva. En ole koskaan antanut palautetta, mutta ärrä- ja ässävikaiset lukijat ärsyttävät, samoin kuin jotkin muut maneerit.

Vierailija
1006/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kirjaa ja tuli esiin nimi Tzitzero, kyllä piti hetki miettiä, että arvasi nimen olevan Cicero. 

Vierailija
1007/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lukijat ovat mielestäni Erja Manto ja Jukka Pitkänen. Uutta kuunneltavaa valitessani katson aina niitä pisteitä, joita kukin lukija on saanut. Jos on huonot pisteet, niin en kuuntele ko. kirjaa.

Vierailija
1008/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut enkä kuunnellut Harry Pottereita. Olen kuullut tosi paljon kehuja suomenkielisestä lukijasta, mutta tykkään yleensä englanninkielisistä kirjoista. Mitä mieltä av:n asiantuntijat ovat, kumman valitsen? Suomenkielisen vai englanninkielisen version?

Vierikko on ok, Fry on huippu.

Vierailija
1009/1286 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat lukijat ovat mielestäni Erja Manto ja Jukka Pitkänen. Uutta kuunneltavaa valitessani katson aina niitä pisteitä, joita kukin lukija on saanut. Jos on huonot pisteet, niin en kuuntele ko. kirjaa.

Mitkä ovat huonot pisteet?

Minusta on outoa että koko ajan 1-2 pistettä saavat lukijat voivat jatkaa töitään. Kuukausipalkallako ne ovat siellä töissä?

Vierailija
1010/1286 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Erja Manto ei lue enää Enni Mustosen kirjoja? :( En kestä näitä huonolaatuisia korvikkeita kuten Fanni Noroilaa.

Vierailija
1011/1286 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä heti katsomassa ja on se totta! Ovat laittaneet Noroviruksen lukemaan kaikki tulevat Mustoset! Mitä v*ttuilua kuuntelijoille tämä on olevinaan?

Vierailija
1012/1286 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1013/1286 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat huonot pisteet?

Minusta on outoa että koko ajan 1-2 pistettä saavat lukijat voivat jatkaa töitään. Kuukausipalkallako ne ovat siellä töissä?

Nuo huonoja pisteitä saaneet nuoret näyttelijät ovat varmaankin halpoja lukijoita. Krista Kosonen ym. tähdet ovat kalliita eikä heitä voida käyttää kaikissa kirjoissa.

Vierailija
1014/1286 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisten klassikko romaanien hyviä lukijoita? En muuten keksi juuri mittään kirjaa jonka kuuntelisin. Olen nuorempana lukenut paljon hyviä kirjoja paljonkin tarpeeksi mutta nyt ei kiinnosta enää. Syyt: Näkö heikentynyt,liki + ikänäkö. Näen kyllä lähelle ilman laseja hyvin. Netistä olen seurannut monia asioita viime vuodet ja se on ollut tärkeämpää. Äänikirjat on minulle vieras juttu.

Vierailija
1015/1286 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläisten klassikko romaanien hyviä lukijoita? En muuten keksi juuri mittään kirjaa jonka kuuntelisin. Olen nuorempana lukenut paljon hyviä kirjoja paljonkin tarpeeksi mutta nyt ei kiinnosta enää. Syyt: Näkö heikentynyt,liki + ikänäkö. Näen kyllä lähelle ilman laseja hyvin. Netistä olen seurannut monia asioita viime vuodet ja se on ollut tärkeämpää. Äänikirjat on minulle vieras juttu.

Klassikoilla on yleisesti ottaen huonot lukijat. Lukisipa joskus vaikkapa Jukka Pitkänen niitä.

Vierailija
1016/1286 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Areenassa Satu Silvo lukee hyvin oikealla miellyttävällä tavalla Raamatun Mooseksen 1. kirjaa. Joenpelto ja Hotakainen voisi olla kiinnostaa kuunnella,en ole saanut luettua edes Hoon 2 pokkaria. On niin montaa asiaa ollut menossa viime ajat.

Vatikaani on piilottanut muuten monta osaa alkuperäisiä raamatun kirjoituksia mutta niitä on saatu pois ja tullee uusittu kirja. Elämme mielenkiinntoisia aikoja ja on käytetty sanaa biblical times.

Vierailija
1017/1286 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin malttamattomana, että kehuttu Juhlat Malibussa ilmestyy äänikirjana. Nyt on ilmestynyt ja pettymys oli valtava. Lukija on Outi Vuoriranta tuttuun tyyliinsä. Lopetan koko paskan kuunteluharrastuksen, koska aina joutuu pettymään.

Vierailija
1018/1286 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1019/1286 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele siis englanniksi :)

Vierailija
1020/1286 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Erja Manto ei lue enää Enni Mustosen kirjoja? :( En kestä näitä huonolaatuisia korvikkeita kuten Fanni Noroilaa.

Luulen, että näille vanhemmille ns. keveämmille teoksille ei löydy niin paljon kuulijoita, joten on siksi valittu amatöörilukijat. 

Mustonen luki kyllä uusimman , toukokuussa ilmestyneen Syrjästäkatsoja-sarjan viimeisen osankin, kuten aiemmatkin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan