Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
MB C kirjoitti:
Kolmas Mersu, tietenkin. Nyt mittarissa 150 tkm.
Ihan omalla rahalla ostettu, eikä mikään autoliikeen/rahurin osamaksuauto.
Tielle sammui johtotähti kuski kävelemään lähti.
Vierailija kirjoitti:
Q5- loistava peli!
Audi ???
Tällainen harmaasta massasta poikkeava persu-mersu, vai millä nimellä ne äärivasemmistolaiset nyt sitä haukkuikaan.
Mercedes-Benz G 63 AMG, 4 litranen V8 tuplaturbo, 650 hv, 820 nm. neliveto, Borla performance putkisto, Mähösen virit, stage 3, Siekkisen vahvistama laatikko. AMG:n carbon paketti, valkoinen nahka sisusta. Ihan jepa.
Ammatti: insinööri/osaketreidaaja.
Meillä on kolme autoa ja neljäs tulee kohta ajokortin saavalle lapselle. Kateellisten junttien takia en kerro kuin litrat koneesta: 4ltr, 3.2ltr, 2ltr ja uusin tulee 2.4ltr diesel. Niin ja on myös iso moottorivene sekä hevoskuljetuskuorma-auto. Ikävä kyllä lentolupakirja on liian kallis, muuten olisi 50% pienestä lentokoneesta! Niin ja viherpunaiset ituhipit: köyhtykää kyykkyyn!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme autoa ja neljäs tulee kohta ajokortin saavalle lapselle. Kateellisten junttien takia en kerro kuin litrat koneesta: 4ltr, 3.2ltr, 2ltr ja uusin tulee 2.4ltr diesel. Niin ja on myös iso moottorivene sekä hevoskuljetuskuorma-auto. Ikävä kyllä lentolupakirja on liian kallis, muuten olisi 50% pienestä lentokoneesta! Niin ja viherpunaiset ituhipit: köyhtykää kyykkyyn!
No et sinäkään kovin varakkaalta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
20v vanha tojoota ja kulkee hyvin👍
Mitä vanhempi Toyota sitä parempi.
Rutinoff, made in VAG konsernin
Dacia Duster ja olen tyytyväinen. En tajua autoista mitään, tämmösen mies toi kaupasta kotiin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Dacia Duster ja olen tyytyväinen. En tajua autoista mitään, tämmösen mies toi kaupasta kotiin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Osti sitten Dacian ???
Vierailija kirjoitti:
Rutinoff, made in VAG konsernin
Suomenkieli vähän hakusessa? 😄
Matias Mäkynen SDP kirjoitti:
Demari biili, se kulkee velalla ja muuttaa mennessään velat tuloiksi ja sillä pääsee vieraitten naisten hameen alle . Tuloahan se on jos velasta jää osa käyttämättä
PS biili - lupailee ja puhkuu paljon, sitten kuuluu iso jythkähdys, meno pysähtyy ja yht'äkkiä kaikki on hiljaista?
Tesla Model Y. Olen tyytyväinen.
Matias Mäkynen SDP kirjoitti:
Demari biili, se kulkee velalla ja muuttaa mennessään velat tuloiksi ja sillä pääsee vieraitten naisten hameen alle . Tuloahan se on jos velasta jää osa käyttämättä
Demaribiilissä on tuulilasin paikalla vain pelkkää peltiä, sitä vastoin taustapeilit on hemmetin isot.
Vaihteita siinä on yksi eteen ja viisi taakse. Saatavilla ainoastaan punaisena.
Pösö 107 ( tojo aygo Citikka C1 ) Siis tojota joka on naamioitu
Pösöksi vuosimalli 06 , pieni hauska kaupunki kiituri .
Kaikin puolin toimiva vekotin kahdelle , ja lyhyelle kauppa
matkalle. Tuntuu kunnossa pysyvän !! Viisi kertaa
katsastanu tuon kirpun, ja joka kerta laakista hyväksytty !!
Edellinen oli "volsu" polo, maailman tylsin värkki !!
Mulla oli tuollainen, 1303S. Tuntuu uskomattomamalta että auto oli aikanaan kestävän maineessa vaikka kone piti käytännössä ainakin hoonata sadantonnin kohdalla. Lisäksi 1,6 litraisesta koneesta oli otettu vain 50hv ja silti se haukkasi keskimäärin 8-9 litraa sadalla. Nykyinen auto on 1, 5 litran hybridi, ja keskikulutus on 4, 8 ja tehoa on nelinkertainen määrä - tosin välillänpitäå vähän latailla. Nyt talvella en ole sitäkään jaksanut.