Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Citroen DS4. Hyvin harvoin tulee samanlaisia vastaan.
Miksi kukaan enää ajaa dieselillä?
Nelivetoinen bensa-Subaru Forester 2008
Kyllä olemme olleet erittäin tyytyväisiä.
Vajaa vuoden vanha bmw 530e xdrive. Iha jees. Aika vähän tarvin kun asun Helsingissä kantakaupungissa ja duuniki vieressä. Kerran viikossa käytän. Mutta tyytyväinen olen sinänsä.
BMW 330e iPerformance (sedan).
Ihan uusi. Opettelen vasta toiminnallisuuksia. Vähemmän vakaa ja meluton motarilla kuin mieheni Audi, tosin renkaat eivät niin flatit. Sähköä menee heti kun kaupunkinopeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota yaris, sillä se Rovanperäkin ajaa.
Se ajaa Toyotan rahoittamalla Euroopassa kootulla Yariksen näköisellä kilpa-autolla. En tiedä onko siinä yhtään edes Toyotan valmistamaa osaa.
Mitä oikeaan Yarikseen tulee niin mietin tässä että miten TM: 60 000km:n kestotesti onkaan mennyt. Matkan varrella ollut kaikenlaista ongelmaa. Edellisen kerran kun Yarista testattiin, siinä oli niin pahoja ruostevaurioita että se olisi flopannut ensimmäisen katsastuksensa. Onkohan ruosteenestoa parannettu sen jälkeen?
Eurooppalaiset tehdään sinkkipellistä. Ei ruostu.
Myy kuitenkin. Omani on tilauksessa ja pitäisi saada syyskuussa, mutta pahoin pelkään, että myyjän puheet ovat liian optimistisia.
No tulee kun tulee Ranskasta, siis eurooppalainen.
Dacia Duster tietenkin, aj. 280000.
Järkyttävää miten moni ajaa vieläkin bensa/diesel- autolla. Hävetkää.
Mulla Mustang mach-e.
Yhdeksän vuotta menisi siihen, että sähköauto olisi halvempi kuin diesel jos tämän nykyisen dieselin vaihtaisi velkarahalla sähköautoon.
Ihan tyytyväinen. BMW X3 lisäherkuin.
BMW 320 GT. Hyvä ajaa. Minulle oikein sopiva.
Kuussatanen viatti. Hyvä kauppakassi ja kyllä sillä marjastusmatkatkin hoituu. Vielä lähdetään reissuunkin tänä kesänä ;)
Hyundai Kona electric 64kW 2022
Meillä BMW 545e xdrive, mutta haluaisin pienemmän auton. Turhan pitkä keula mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää miten moni ajaa vieläkin bensa/diesel- autolla. Hävetkää.
Mulla Mustang mach-e.
Sulla autona siis kuohittu ori.kuka kehtaa ostaa sähköisen mustangin.
Mulla ei oo autoa, mulla on Bemari!
Skoda Octavia vRS TDI farmari 2016.
Ostin tuon melko uutena, ei mitään vikaa ole ollut.
Halpa ostaa, ajaa ja pitää, rivakka ajaa.
Useita ominaisuuksia ja varusteita joita ei esim tuplasti kalliimmasta uudemmassa BMW/mersussa ole.
Todella tilava.
Kolme lasta lastenistuimissaan mahtuu taakse ja aikuiset eteen, vaunut ja matkatavarat konttiin.
M40