Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Vierailija kirjoitti:
Ostin vähän käytetyn Lexus 460 hybridi LS :n ja naapurin Audimies tuli naureskelemaan, että sulla on nyt sitten pelkkä Toyota, johon vastasin että sulla on sitten pelkkä paska autona. Ei ole naapurin äijän kanssa tarvinnut senjälkeen jutella. No ainahan se äijä on naapureitaan haukkumassa, kun jotain joku hankkii, elikkä pikku näpäytys meni varmasti perille.
Ei lexuksella ole mitään 460 hypridi LS:ää tuo 460 on pelkällä 4.6 l v8 ja hypridimalleja on 600h ja uudempi 500h.
Meillä on Mini Cooper SE (sähköauto), BMW 545e xDrive (plug-in hybridi) sekä bensasyöppö BMW 650i cabrio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porche Boxter 2001
Bmw 335D 2013
Mini clubman JW 2011Tekee mieli vaihtaa bemu MB C350e hen. mutta ei järkeä kun ei tuossa bemussa ole muuta vikaa kuin ettei ole hybridi.
Boxerinkin haluaisin vaihtaa BMW Z4seenMikään ei ole nolompaa kuin se että joku kehuu omistavansa "Porchen".
Etenkään jos on mies ja omistaa Boxterin joka on tyttöjen porschen ellei sitten sateenkaari poikia.
Audi A4 Avant Land of quattro Edition 2,0 TFSI 165 kW quattro S tronic. Tuommosen ostin keväälläja olen kyllätykännyt kovasti. :)
Kia Picanto automaatti vm.2021.Pieni ruokanen ja sopiva yhdelle ihmiselle.
Volvo Xc60 t8 2021vm ja Volvo xc70 d5 2012vm.
Toyota Corolla Verso, pakettiautoksi rekisteröity.
Vierailija kirjoitti:
Iso amerikkalainen, 7 litran bensakoneella, tottakai.
Sama. 429 cadillac
Vierailija kirjoitti:
Rutinoff
Ehdottomasti.Paras auto ikinä.
Pösö vm. 2004 1.6. Mulle riittävä. Ilmatointi on ja toimii mikä.on mulle tärkein asia autossa turvavarusteiden jälkeen. Vie paikasta toiseen. Ohi ehdin ilman ongelmia enkä muutenkaan jalkoihin jää :) Kuskista se on myös kiinni että miten auto liikkuu :)
Minulla on vuoden 2019 hybridi-Mini :)
Volvo V70 D5 vm. 2006, hyvä käyttöauto ja oikein mieluinen, vaikka jo on ikääkin autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin vähän käytetyn Lexus 460 hybridi LS :n ja naapurin Audimies tuli naureskelemaan, että sulla on nyt sitten pelkkä Toyota, johon vastasin että sulla on sitten pelkkä paska autona. Ei ole naapurin äijän kanssa tarvinnut senjälkeen jutella. No ainahan se äijä on naapureitaan haukkumassa, kun jotain joku hankkii, elikkä pikku näpäytys meni varmasti perille.
Ei lexuksella ole mitään 460 hypridi LS:ää tuo 460 on pelkällä 4.6 l v8 ja hypridimalleja on 600h ja uudempi 500h.
Hybridi, ei "hypridi".
Vierailija kirjoitti:
Iso amerikkalainen, 7 litran bensakoneella, tottakai.
heh heh, haaveissa ehkä koska muutkin älyllisesti vajaat....
Mikään ei ole nolompaa kuin se että joku kehuu omistavansa "Porchen".