Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Haaveena Evoque!
Kaunis auto, aina bongataan liikenteessä.
Bottas laittoi myyntiin MB AMG GT S Coupe my 2018 auton.On myynyt auton tai poistanut myynnistä.
Mulla myös Citroen, C4, vm 2014. En voisi olla tyytyväisempi. Hyvä ajaa, edullinen, kaikki toimii, sopivan tilava. Koeajoon monia, sitikka oli ylivoimainen mun makuun. Tarkoitus on mennä tällä niin pitkään kuin auto vaan kestää alla.
Mopoauto, ja se sanoo nönnönnöö.
Tesla Model 3 vm. 2018. Käytettynä puoli vuotta sitten ostettu. Olen erittäin tyytyväinen koska ajan joka päivä ohikulkutien rampeissa ruuhkaliikenteessä ja auto kiihtyy hyvin. Edullinen käyttökuluiltaan kun lataan sen öisin kotiekosähköllä ja ajan n. 30 km:n suuntaansa työmatkaa päivittäin. Polttoainekulu n. kolmasosan bensakuluista.
Eniten käytän Citroen jumpy 2.0hdi vm.2000
Täys paska "auto", mutta perheessä enää 3henkeä, pitkät matkat ja suht paljon aina tavaraa mukana, sivu ovi liinalla kiristetty ettei tuuli suhise, sähkövikaa koko kottero täynnä, mutta tarkoituksiinsa sopiva.
Toinen auto Audi A6 2,7biturbo quattro vm2000, meillä pää asiassa huonoille keleille ja asuntovaunun/veneen vetoon.
Ollaan tykätty.
Kesäauto Chevrolet Impala 327cid V8 vm1968. Alunperin oli hääauto, mutta nyt kesäautona. Ollaan tykätty.
Volkswagen Passat 2.8 vr6 vm 1996.
Iso tankki, kaikki toimii.
Loput autoistamme odottaa kuntoon laittoa, mikä milläkin tavalla.
N
Ihmetyttää että vasta sivulla 11 mainittiin omaksi autoksi Skoda (Octavia). Meillä joka tapauksessa näitä kaksi, molemmat jostakin 2006-2008 vuosilta, en muista tarkkaan. Toinen yli 400t ajettu, toinen melkein 300t. Hyvin toimivia, hyvin vähän ollut vikoja, hyviä ajaa. Ja taakse mahtuu kolme lastenistuinta.
Tesla Dual motor. Akun varaustaso aamulla 46%.
Talviautona farkku-Volvo V40 + Renault Trafic paku. Kesäautona Mazda RX7 4-rotor.
Volvo XC60 T8 Hybridi. vm2019.
Aikaisemmin oli diesel-Skodia automaattivaihteilla useampi (Octavia ja Suberb). Hyviä autoja olivat nekin.
Seuraava auto ehkä kuitenkin on Volvon maasturi hybridinä tai täyssähkönä.
W201 mersu, automaatilla ja kattoluukulla tottakai. Kuuluu viimeisiin oikeisiin mersuihin w124 ohella.
Audi Q3, hyvin pelannut jo monta vuotta.
Helppo astua sisään ja pois, mukava istua vähän korkeammalla.
Eikä ole velkarahalla ostettu!
Vierailija kirjoitti:
W201 mersu, automaatilla ja kattoluukulla tottakai. Kuuluu viimeisiin oikeisiin mersuihin w124 ohella.
Siis Tenavatähti. Minusta tuo oli sarjan hivenen vaatimattomampia malleja, onnistuneita olivat W202 ja W204.
W124:stakaan en ole ihan samaa mieltä, viimeinen oikea mersu kromatuilla listoilla oli minusta w123.
Minulla muuten nyt C200 EQ Boost 4-matic T-model. Tätä ennen nuo mainitut w204 ja w202.
Arkiautona toiminut loistavasti Audi Q5.
Kesäautona taas muutaman vuoden vanha Audi TT. Molempiin ollut kyllä tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai perkkkele. Onnittelut ja hyviä kesäajeluja!
Henkilöauto. Olen tyytyväinen.
Citroën. Ei ole romu, velkaa 0 euroa. Viimeiset 14 vuotta tällä merkillä. Todellakin olen tyytyinen.