Teen tästä lähtien joka kerta lasun, kun näen jonkun lapsukaisen talvikelissä paljaissa nilkoissa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks sulle ei kuulu pätkääkäänko asia.
Miten niin onneksi? Ei sillä ole väliä kuuluuko asia minulle vai ei. Lasun voin tehdä silti. Ap
Teethän sen vielä nimettömänä?
Ja miksi teet? Miksi puutut nuorten pukeutumiseen? Kyttäiletkö muitakin ihmisten tekemisiä? Stalkkaatko esim ikkunoissa?
En ole ap enkä tee ilmoituksia, mutta miksi ylipäätään sitten puututaan nuorten mihinkään käytökseen? Miksi lasuja tehdään ollenkaan silloin, kun nuoren terveys on vaarassa? Olen ymmärtänyt, että jos vaikkapa poliisi kuskaa sammuneen nuoren turvaan, siitäkin lähtee jonkin sortin ilmoitus. Tai jos nuori tulisi kouluun risaisissa kesävaatteissa talvipakkasilla hädin tuskin tajuissaan kylmästä, siitäkin varmaan koulu tekisi jokin huoli-ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sosiaalipäivystys lähde paikalle pelkkien nilkkojen vuoksi. Meillä on vähän suuremmat ongelmat hakusassa!!
Tyhmyys korreloituu.Ottakaa huomioon,myöhemmin suuremmat ongelmat.
Minä teen lasun, jos kuulen yhdenkin kerran enää lasta lyötävän, kuristettavan tai sille tunteja kestäviä huutamisia. Jos lapset ravaa edestakaisin kotonaan, riehuvat ja eivät elä normaalisti, se on sosiaalihuollon paikka tulla paikalle. Vähintään. Jollei poliisit tule ensin paikalle. Ärsyttää niin paljon nämä äidit ketkä riehuvat itse ja tuhoavat toisten asumis- ja mielenrauhan!
Miksi pitäisi tulla nimen kanssa esiin, kun sitä ei kukaan vaadi?