En tiedä kiinnostako ketään mut yritän silti. (Maitohappobakteereista asiaa).
Vuosia sitten kärsin virtsatientulehduksista, hiivasta, turvonneesta olosta. Epätoivossa sitten tilasin IHerbista erittäin arvostetun maitohappobakteeri valmisteen. Söin sitä pitkään mutta olin huomannut että 6kk jälkeen vatsani oli hävinnyt, limakalvot parantuneet ja aivosumukin oli kadonnut.
Tämä valmiste oli pelastanut elämäni. Turvonnut vatsa, uupumus ja muut oireet katosivat.
Harmillisesti sitä ei ole enää saatavilla. Onko kellään mitään tietoa että saako Suomesta jotain yhtä tehokasta?
Nää Relat ja Gefilukset ei tee mitään.
Kommentit (25)
Ruuansulatus entsyymit ovat ennen ruokailua vanhuksille, joilta puuttuu syljen erittämää entsyymiä, kun sylkeä ei ole suun kuivuuden vuoksi.
Nuoret ihmiset voivat syödä viiliä ja juoda lasillisen piimää päivässä, niin ruoka sulaa hyvin.
Jumalauta olisin vaikka voinut vannoa että Pirkka Pekan äänellä kerroit vitsihuumoria esittävän ketsin,mutta ilmeisesti et .
Otin joku 4 päivää sit puhdistamon 30mrd maitohapot käyttöön. Olin lukenu vuotavasta suolesta aka leaky gut. Tarkoittaa sitä että suolisto vuotaa, eikä ravintoaineet imeydy kunnolla. Tää saattaa syntyä kuulemma traumasta, paskasta ruokavaliosta, sairastumisesta jne. Heti tuli melkein elektrolyytti överit mhb alotuksen jälkeen koska ne lähti nyt imeytyyn tehokkaammin. Mulla oli neste ja elektrolyytti balanssin kaa ongelmia aiemmin ja elektrolyyttejä meni aika reilusti. Nyt saanu pudottaa niitä pois aika huolella. Nolliin jopa nyt pariks päivää. Kaliumia oon ottanu koska kuivat/rasittuneet silmät tarvii, mut en paljoo. Kandee elektrolyytit myös ottaa jokanen purkistasn erikseen ni tietää kuin paljo niitäki menee ja tarvii 👍 mut joo, nää ainaki toimii nää maitohapot. En ostais mitää perusmerkkejä, ellen ois varma et just se muoto toimii ja imeytyy. Aina kandee tehä vähän nettitutkimusta lisäravinteista ja tarkastaa et saa ne hyvässä muodossa. Joskus menee noiden halpojen kamojen kans rahat hukkaan. Ehkä otan noit maitohapoobakteerejakin nyt vaan joka 2 pv, vedän kuurina ton tötsän loppuun. Eihän niit koko ajan vissiin tarvii. Älkää uskoko trolleja, vaik ne nyt muutenki melkein tunnistaa kirjoitusasusta ja ihan älyttömistä provo viesteistä
Ainiin, ei oo myös koko ajan nyt nälkä ku tota mhb syö 👍 ehkä mulla on viimeset 10 vuotta suoli vuotanu ku oireet sopii nii hyvi
Apua ole saanut jatkuvaan ripuliin näistä ja ab piimästä. Kaikki maitohappobakteerit ei tosiaan auta yhtään mitään. Kannattaa ostaa sellaista mikä on kapselissa niin hajoaa vasta suolistossa. Näistäkin saa etsiä sen itselleen parhaiten soveltuvan jos ei heti tärppää. Itselle sopi Prismasta ostamani basic gefilus valmiste aika hyvin. Täytyy kokeilla vielä tuota apteekista myytävää kun tuntuu niin hyvältä valmisteelta.