Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mua rupeaa aina naurattamaan kun mieheni rupeaa puhumaan syvällisiä :D

Vierailija
20.01.2021 |

Mä en vaan kestä mitään rakkauslässytystä. Yritä siinä nyt olla totinen ja vastata jotain tyyliin joo joo vai niin ok. :) Monesti myös saan naururyöpsähdyksiä kun rakastelemme. Siis mieheni mielestä rakastelemme, mulle se on pelkkää panoa joka ei tunnu oikeastaan miltään. Kutittaa vaan vähän alapäästä ja that's it. :D
Mies haluaisi lapsen. Mä en TOD!
En rupea mitään riippakiviä hommaamaan. Siinähän menee rinnat ja alapää tohjoksi. Jatkuva imettäminenkään mitään hyvää nänneille tee. Nehän nännit venyykin sellasesta imemisestä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, ymmärrän mitä tarkoitat. Sellainen kirjoista ja elokuvista kopioitu rakkauslässytys on puistattavaa, ei sovi suomalaisen suuhun ne fraasit. On niin ylinäyteltyä ja runollista. En voi ilman puistatusta kuunnella edes mitään rakkausrunojakaan. Omin sanoin kun sanoo  lurittelematta että toinen on rakas ja tärkein ihminen elämässä, se riittää, teoilla voi näyttää loput ja kosketuksella, mutta ei kiitos mitään "olet elämäni valo ja silmäsi loistaa kuin tähdet...." XD Syvällisiä voi puhua myös ilman runonlausuntaa. Ja julkiset kosimiset...ei ei ei, mauttominta mitä tiedän.

Pidän vähän tyhminä ihmisiä, joille syvällisten puhuminen on yhtä kuin rakkauslässytykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla