Onko olemassa yhtään miestä, jolle naisen kroppa ja ulkonäkö olisi sivuseikka?
Kommentit (38)
Varmaan moni rakastaa vaimoaan eikä päivittäin mittaile vain ulkonäköä.
Aika moni mies viis veisaa omasta ulkonäöstään.
Ei varmastikaan eikä pidäkään olla - tai no, ehkä aseksuaalit. Minusta on itsestäänselvää, että parisuhteessa, johon kuuluu seksi, ulkonäöllä on merkitystä. Se ei tarkoita "klassista" kauneutta tai komeutta, mutta jokainen haluaa olla seksi/parisuhteessa ihmisen kanssa, jota voi katsoa haluavasti ja rakastavasti.
Mulla on hyvä kroppa ja kauniit kasvot. Mulle elämäni miehet (on niitä pari ollut) ovat aina sanoneet, että ovat hulluina mun ulkonäköön, mutta silti tärkeimmät asiat on ihan muita. Se mitä on korvien välissä ja positiivinen asenne esimerkiksi. Eiköhän valtaosa ajattele samoin. Ulkonäkö on etu, mutta pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötki. Kai moni nainenkin ajattelee niin?
Ei varmaan ole, eikä se normaalille ihmiselle olekaan sivuseikka. Tuskin sinullekaan, vaikket sitä tunnusta/tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä kroppa ja kauniit kasvot. Mulle elämäni miehet (on niitä pari ollut) ovat aina sanoneet, että ovat hulluina mun ulkonäköön, mutta silti tärkeimmät asiat on ihan muita. Se mitä on korvien välissä ja positiivinen asenne esimerkiksi. Eiköhän valtaosa ajattele samoin. Ulkonäkö on etu, mutta pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötki. Kai moni nainenkin ajattelee niin?
Kyllä. Ulkonäkö herättää kiinnostuksen mutta jos luonne on sitä itseään, kiinnostus katoaa aika nopeasti. Molempien pitää olla kunnossa.
minulle se on sivuseikka, mutta vain tiettyyn rajaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole, eikä se normaalille ihmiselle olekaan sivuseikka. Tuskin sinullekaan, vaikket sitä tunnusta/tunnista.
Sillä tavalla se on sivuseikka, että minulle kelpaisi aivan tuiki tavallisen näköinen, fyysisesti valju, jos vaan luonne natsaa täysin ja kemiat kohtaa. Ei kelpaisi vain siinä tapaukesssa jos ulkonäössä jokin asia selvästi häiritsee.
Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan.
Voi naiiviutta ja epärealistisuutta.
Jos näin tuntuu olevan, niin voi taas tehdä Prisma-testin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan.
Olenko outo kun ihastun miehissä ensimmäisenä hajuun, tai paremminkin sanottuna tuoksuun? Se on siis ensimmäinen asia mitä huomaan ja saa minut kiinnostumaan. Ei ulkonäkö, ei luonne vaan tuoksu.
On. Mun mies on sapioseksuaali eli ihastuu naisessa älyyn, ja ulkonäkö sivuasia. Olen melkoisen ruma ja hän komea, joten ihan todistettavasti on tosissaan 😁
Isolle osalle miehistä, kun näkee paljon pareja, joissa nainen on lihonnut. Ja ei näe vaivaa yhtään ulkonäkönsä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla se on sivuseikka, että minulle kelpaisi aivan tuiki tavallisen näköinen, fyysisesti valju, jos vaan luonne natsaa täysin ja kemiat kohtaa. Ei kelpaisi vain siinä tapaukesssa jos ulkonäössä jokin asia selvästi häiritsee.
Kovin suhteellista joku "tuikitavallinenkin" kun jokainen tuppaa pitämään tavallisena hieman erinäköisiä ulkonäköjä...
Mun mies ei ollut edes nähnyt minua ennen kuin oli jo tulisesti rakastunut minuun.
Netissä aikana ennen digikameroita, pitkään jultetiin - myös puhelimessa - ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Isolle osalle miehistä, kun näkee paljon pareja, joissa nainen on lihonnut. Ja ei näe vaivaa yhtään ulkonäkönsä vuoksi.
Ihan yhtä paljon näkee lihavia miehiä.
Kyllä. Mulla on onni olla naimisissa sellaisen kanssa. Muunlainen olisikin varmaan jättänyt vakavan sairauden kohdatessa.
Vierailija kirjoitti:
Sanovat suureksi osaksi niin, koska haluavat pitää sinut tyytyväisenä ja siten sängyssään.
Sokeat ehkä?