Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa yhtään miestä, jolle naisen kroppa ja ulkonäkö olisi sivuseikka?

Vierailija
20.01.2021 |

Ja pitäisi tärkeämpänä luonnetta ja älyä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeat ehkä?

Vierailija
2/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni rakastaa vaimoaan eikä päivittäin mittaile vain ulkonäköä.

Aika moni mies viis veisaa omasta ulkonäöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ihastui mun luonteeseen.

Vierailija
4/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan eikä pidäkään olla - tai no, ehkä aseksuaalit. Minusta on itsestäänselvää, että parisuhteessa, johon kuuluu seksi, ulkonäöllä on merkitystä. Se ei tarkoita "klassista" kauneutta tai komeutta, mutta jokainen haluaa olla seksi/parisuhteessa ihmisen kanssa, jota voi katsoa haluavasti ja rakastavasti.

Vierailija
5/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä kroppa ja kauniit kasvot. Mulle elämäni miehet (on niitä pari ollut) ovat aina sanoneet, että ovat hulluina mun ulkonäköön, mutta silti tärkeimmät asiat on ihan muita. Se mitä on korvien välissä ja positiivinen asenne esimerkiksi. Eiköhän valtaosa ajattele samoin. Ulkonäkö on etu, mutta pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötki. Kai moni nainenkin ajattelee niin?

Vierailija
6/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole, eikä se normaalille ihmiselle olekaan sivuseikka. Tuskin sinullekaan, vaikket sitä tunnusta/tunnista.

Vierailija
7/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä kroppa ja kauniit kasvot. Mulle elämäni miehet (on niitä pari ollut) ovat aina sanoneet, että ovat hulluina mun ulkonäköön, mutta silti tärkeimmät asiat on ihan muita. Se mitä on korvien välissä ja positiivinen asenne esimerkiksi. Eiköhän valtaosa ajattele samoin. Ulkonäkö on etu, mutta pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötki. Kai moni nainenkin ajattelee niin?

Kyllä. Ulkonäkö herättää kiinnostuksen mutta jos luonne on sitä itseään, kiinnostus katoaa aika nopeasti. Molempien pitää olla kunnossa.

Vierailija
8/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle se on sivuseikka, mutta vain tiettyyn rajaan asti.

Vierailija
9/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole, eikä se normaalille ihmiselle olekaan sivuseikka. Tuskin sinullekaan, vaikket sitä tunnusta/tunnista.

Sillä tavalla se on sivuseikka, että minulle kelpaisi aivan tuiki tavallisen näköinen, fyysisesti valju, jos vaan luonne natsaa täysin ja kemiat kohtaa.  Ei kelpaisi vain siinä tapaukesssa jos ulkonäössä jokin asia selvästi häiritsee.

Vierailija
10/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. 

Vierailija
11/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naiiviutta ja epärealistisuutta.

Vierailija
12/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin tuntuu olevan, niin voi taas tehdä Prisma-testin.

Vierailija
13/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan. 

Olenko outo kun ihastun miehissä ensimmäisenä hajuun, tai paremminkin sanottuna tuoksuun? Se on siis ensimmäinen asia mitä huomaan ja saa minut kiinnostumaan. Ei ulkonäkö, ei luonne vaan tuoksu. 

Vierailija
14/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mun mies on sapioseksuaali eli ihastuu naisessa älyyn, ja ulkonäkö sivuasia. Olen melkoisen ruma ja hän komea, joten ihan todistettavasti on tosissaan 😁

Vierailija
15/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolle osalle miehistä, kun näkee paljon pareja, joissa nainen on lihonnut. Ja ei näe vaivaa yhtään ulkonäkönsä vuoksi.

Vierailija
16/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla se on sivuseikka, että minulle kelpaisi aivan tuiki tavallisen näköinen, fyysisesti valju, jos vaan luonne natsaa täysin ja kemiat kohtaa.  Ei kelpaisi vain siinä tapaukesssa jos ulkonäössä jokin asia selvästi häiritsee.

Kovin suhteellista joku "tuikitavallinenkin" kun jokainen tuppaa pitämään tavallisena hieman erinäköisiä ulkonäköjä...

Vierailija
17/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ollut edes nähnyt minua ennen kuin oli jo tulisesti rakastunut minuun.

Netissä aikana ennen digikameroita, pitkään jultetiin - myös puhelimessa - ennen tapaamista.

Vierailija
18/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolle osalle miehistä, kun näkee paljon pareja, joissa nainen on lihonnut. Ja ei näe vaivaa yhtään ulkonäkönsä vuoksi.

Ihan yhtä paljon näkee lihavia miehiä.

Vierailija
19/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla on onni olla naimisissa sellaisen kanssa. Muunlainen olisikin varmaan jättänyt vakavan sairauden kohdatessa. 

Vierailija
20/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanovat suureksi osaksi niin, koska haluavat pitää sinut tyytyväisenä ja siten sängyssään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme