Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa yhtään miestä, jolle naisen kroppa ja ulkonäkö olisi sivuseikka?

Vierailija
20.01.2021 |

Ja pitäisi tärkeämpänä luonnetta ja älyä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ollut edes nähnyt minua ennen kuin oli jo tulisesti rakastunut minuun.

Netissä aikana ennen digikameroita, pitkään jultetiin - myös puhelimessa - ennen tapaamista.

Mul sama. Sanoi ettei välii miltä näytän :D

Vierailija
22/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni rakastaa vaimoaan eikä päivittäin mittaile vain ulkonäköä.

Aika moni mies viis veisaa omasta ulkonäöstään.

Näin. Oli kyllä kaunis ja hyvä kroppainen 25 vuotta sitten. Oi niitä aikoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä niin hän valehtelee. Jokaisella on rajansa, jollakin se voi olla vakava epämuodostuma, jollekin tatuoidut kasvot, jollekin fyysisen harjoittelun puute, jollekin liian pienet tissit, jollekin liian pieni heppu, jollekin väärän väriset hiukset ja jollekin liian iso nenä. Yleensä kuvio menee niin, että mitä korkeammalle itsensä mitoittaa, sitä enemmän vaaditaan toiselta.

Vierailija
24/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isolle osalle miehistä, kun näkee paljon pareja, joissa nainen on lihonnut. Ja ei näe vaivaa yhtään ulkonäkönsä vuoksi.

Ihan yhtä paljon näkee lihavia miehiä.

Näkee toki ja mielestäni on hassua, että erittäin monesti toinen on iso ja toinen hoikka. 

Vierailija
25/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Arvostan kaveri naiseni luonnetta ja älyä kyllä yli kaiken. Haittaako se, että hän on myös hoikka ja kaunis?

Ei ainakaan minua.

Vierailija
26/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ihastui mun luonteeseen.

Luonteesi vuoksi saa kankensa kovaksi sänkypuuhissa? Uskot kaiken miehen kertoman :D

Vierailija
27/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ollut edes nähnyt minua ennen kuin oli jo tulisesti rakastunut minuun.

Netissä aikana ennen digikameroita, pitkään jultetiin - myös puhelimessa - ennen tapaamista.

Mul sama. Sanoi ettei välii miltä näytän :D

Vedätti sua saadakseen sänkyyn kun ei ketään muuta saanut. Kaikkien vuosien jälkeen vieläkin siis jatkaa valehteluaan.

Vierailija
28/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä enkä välitä, itselleni nyt on vaan tärkeää viehättyä naisen ulkonäöstä jollain tapaa edes.

Vierailija
29/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sukupuolet ovat yhtä pinnallisia, vaikka toivovatkin aavistuksen erilaisia asioita toisiltansa. Jos olisi olemassa jotain sielujen sympatiaa ja feromonirakkauksia niin mm. kauniit naiset ihastuisivat todella rumiin miehiin, mutta näinhän ei ole.

Vierailija
30/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa yhtään miestä, jolle naisen kroppa ja ulkonäkö olisi sivuseikka?

Onko olemassa yhtään naista joka hyväksyisi sen, että illan päätteeksi mies toteaisi, että ei ulkonäöllä ollut väliä vaan sillä, että sai reikää?

Vierailija
31/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku on, mutta sitten on turha odottaa mitään kiihkeää seksielämää. Sehän juuri perustuu fyysisyyteen.

Muuten, ihme kaksoisstandardeja palstalla: oman kropan ja naaman ei pitäisi olla tärkeitä kumppanille, mutta seksiä pitäisi kuitenkin saada säännöllisesti.

Vierailija
32/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mulla on onni olla naimisissa sellaisen kanssa. Muunlainen olisikin varmaan jättänyt vakavan sairauden kohdatessa. 

En ole ikinä ihastunut ja ryhtynyt suhteeseen naisen kanssa, jonka ulkonäkö ei olisi miellyttänyt. Se ei kuitekaan tarkoita, että rakastuttuani jättäisin naisen, vaikka hän esimerkiksi sairauden vuoksi lihoisi tai vaikka kaljuuntuisi.

Vierailija
33/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mulla on onni olla naimisissa sellaisen kanssa. Muunlainen olisikin varmaan jättänyt vakavan sairauden kohdatessa. 

En ole ikinä ihastunut ja ryhtynyt suhteeseen naisen kanssa, jonka ulkonäkö ei olisi miellyttänyt. Se ei kuitekaan tarkoita, että rakastuttuani jättäisin naisen, vaikka hän esimerkiksi sairauden vuoksi lihoisi tai vaikka kaljuuntuisi.

Niin, sellaistahan se rakkaus on. Toivottavasti löydät omasi.

Vierailija
34/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoo, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä niin hän valehtelee. Jokaisella on rajansa, jollakin se voi olla vakava epämuodostuma, jollekin tatuoidut kasvot, jollekin fyysisen harjoittelun puute, jollekin liian pienet tissit, jollekin liian pieni heppu, jollekin väärän väriset hiukset ja jollekin liian iso nenä. Yleensä kuvio menee niin, että mitä korkeammalle itsensä mitoittaa, sitä enemmän vaaditaan toiselta.

Liian pieni heppu :D Heppu-sanan ensimmäisen kirjaimen voisi korvata kirjaimella p, tai viimeisen i:llä, ja kumpikin kävisi järkeen.

Vierailija
35/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin kauheaa, jos haluaa sellaisen kumppanin jonka ulkonäkö miellyttää silmää? Ja oli kumppani tai ei, katselen mielelläni silmää miellyttäviä ihmisiä vaikka kadulla kulkiessa.

Vierailija
36/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, niitä kutsutaan homoiksi.

Vierailija
37/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin jo 20 vuotta sitten.

Vierailija
38/38 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin jo 20 vuotta sitten.

Vielä konditionaali? Teillä on tuuria. Meilläkin, ollaan elossa. Vähän enemmän matkaa takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi