Miten ajattelisit, jos Tinder-mies tulisi treffeille vaaleanpunaisella sähköautolla?
Kommentit (81)
Tesla tinder-miehellä olisi oikein jees :)
M30
En huolisi kundikaverii polttisautolla.
t. Jere
Onks tässä nyt pointti siinä, että se auto on sähköauto vai se että se on vaaleanpunainen? Mitä jos se sama mies tulee hakemaan seuraaville treffeille maastokuvioidulla amerikanraudalla jossa on ainakin tositosi iso bensakone? Niinku joku veekasi?
Vierailija kirjoitti:
Onks tässä nyt pointti siinä, että se auto on sähköauto vai se että se on vaaleanpunainen? Mitä jos se sama mies tulee hakemaan seuraaville treffeille maastokuvioidulla amerikanraudalla jossa on ainakin tositosi iso bensakone? Niinku joku veekasi?
Pointti on molemmat ja tietäjät tietää?
Veisiko se minut DTMään sillä?
Jari
Niin? Autosta? Väristä?
En mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Autosta? Väristä?
En mitään.
Mitä ajattelisit siitä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, ettei ole oma auto.
Kenen sitten ja miksi mies tulisi treffeille jonkun toisen pinkillä autolla?
Vierailija kirjoitti:
Veisiko se minut DTMään sillä?
Jari
Miksi otetit heti, se on homo?
Varmaan olisi alkottomat treffit sitten, kun autolla tuli.
Kysyisin, onko se v.pun. joku hauskanpitoon tarkoitettu kesäauto ja mitä autoa hän ajaa tavallisesti. Jos v.pun. olisi vakiauto, niin en kyllä sellaisen miehen kanssa treffailisi. On feminiininen puoli miehessä silloin liian vahva omaan makuuni. Sähkökäyttöisyydellä ei ole merkitystä.
Vaatisin maalauttamaan tai teippauttamaan auton toisen väriseksi tai vaihtamaan kokonaan. Haluan aikuisen miehen enkä mitään Barbien Ken-nukkea.
Seksuaalisesti epävarmojen suomimiesten rinkirunkut menossa
Yyyy-yyy en uskalla käyttää pinkkii ku joku luulee mua viel homoks
Aika hauska. Ainakin miehellä on itsetunto kohdillaan ja huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
No katokku miehisyys on niin haurasta että se on tämmösistä asioista kiinni
Tykkään! Itse ajelen kukkakuvioidulla pikku sitikalla!
T. M25
Nauraisin itseni tärviölle. Jos mies tuon kestäisi ja ehkä nauraisi itsekin, ajattelisin, että tästä voi tosiaan tulla jotain. Mulla on ollut vaaleanpunainen polttomoottoriauto, se oli hyvä rajanvetäjä.
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin itseni tärviölle. Jos mies tuon kestäisi ja ehkä nauraisi itsekin, ajattelisin, että tästä voi tosiaan tulla jotain. Mulla on ollut vaaleanpunainen polttomoottoriauto, se oli hyvä rajanvetäjä.
Sehän olisi hyvä, jos saisit naurut, huumori on tärkeää parisuhteessa. :)
Tykkäisin 😍
M35