Miten tämä keskustelupalsta voi olla näin suosittu?
Modet poistaa mielivaltaisesti keskusteluja, keskustella ei saa klo 23 jälkeen, yläreunassa lukee isoilla kirjaimilla vauva, 90% kirjoituksista on veetuilua ja provoja.
No itsekin täällä pyörin kun muutakaan yhtä vilkasta keskustelupalstaa ei ole.
Kommentit (39)
Välillä oon nauranut ihan katketakseni täällä, monta unetonta ja synkkää yötä pelastunut av:n hulvattomilla keskusteluilla. Esim. Hassuinta mitä luulit lapsena tjsp
Ajatelkaa, jos palstan nimi olisi AIKUINEN. Nousisikohan juttujen taso?
Tulisi ehkä rimakauhu. Pitäisi miettiä sanomisiaan. Kauhea skenario.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos palstan nimi olisi AIKUINEN. Nousisikohan juttujen taso?
Tulisi ehkä rimakauhu. Pitäisi miettiä sanomisiaan. Kauhea skenario.
Tän palstan nimeksi vois laittaa MÄDÄTTÄJÄ.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä koukuttaa. Palstalla vuodesta 2002 alkaen 😬.
Niin minäkin 😄 sain silloin esikoiseni. Ja muistan olleeni yleensä aina nuorin "ikäpinoissa". No se ongelma on poistunut...
Täältä löytää hämäriä juttuvinkkejä jotka tosin yleensä poistetaan. Viimeisin kiinnostava juttu oli se kasvihuoneilmiöelisa josta täällä ei saa keskustella.
Hei, voisiko nyt joku pliis tehdä sen Munsalan kansallispuvun? Olen odottanut jo yli 10 v. Ei ole kansallispukua vielä näkynyt. Mutta ikuisessa toivossa, että ehkä jonain päivänä. Siksi vielä tällä palstalla olen. Ja selkeesti ikuisessa limbossa....
Aktiivisia keskustelupalstoja ei ole lopulta kovinkaan montaa.
Eikö sinulle ole se Munsalan kansallispuku tarjottu jo aikoja sitten melkein ovelle asti tuotuna? 😄
Koska täällä saa suoltaa mielivaltaisesti pskaa
Moderoinnin myötä kävijämäärät on kyllä jo vähentyneet huippuajoista. Enkä ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Välillä oon nauranut ihan katketakseni täällä, monta unetonta ja synkkää yötä pelastunut av:n hulvattomilla keskusteluilla. Esim. Hassuinta mitä luulit lapsena tjsp
Mulla oli ollut alakulo-päivä. En saanut unta, tällä palstalla oli menossa joku "vaihda otsikkoon sana appiukko yhden sanan tilalle".
Nauroin itseni uneen😄
TRUMP TRUMP TRUMP!!!!!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
We allLOVE YOU HERE PÅ VAUVIS
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko tähän kovin ihmeellistä selitystä. Ihan silkkaa viihdettä :)
Nuo nyt ei naurata ketään. Palstan parhaat provoilijat taas ovat paikoin uskomattoman hauskoja!
Koska tämä muistuttaa hyvällä tavalla työpaikan kahvipöytäkeskusteluja. Aiheet vaihtelee molemmissa laidasta laitaan. Kysyt mistä tahansa, aina on jengillä tietämystä tai ainakin joku mielipide asiaan. Ja tiedät aina, mitä maailmassa tapahtuu juuri tänään, olet ajan tasalla kaikesta. Jos kuulet minkä tahansa mieltä järkyttävän juorun tai uutisen ja kaipaat lisätietoa, niin tänne vaan vauvapalstalle, täällä on taatusti joku jo tehnyt siitä keskustelunavauksen. Ja lisäbonuksena: jollain palstalaisella on taatusti sisäpiirin tietoa aiheesta! Tämä on melkoinen uutistoimisto. Voisi jopa väittää, että jos haluat hyvän yleissivistyksen, lue vain tätä palstaa, et tarvitse mitään muuta. Että vieläkö joku ihmettelee miksi täällä käydään?
Av keskustelun mahdollistaja/ylläpitäjä ansaitsee mielestäni kiitoksen. 🥰 Kiitos.
Palstan käyttäjille olisi toivomus, laaditaan aiheotsikko huolella, jotta ketjun löytää mikäli aihe jäi muuten mieleen. Useimmat otsikoi, "miksi, en ymmärrä, ketä kiinnostaa," 👎. Aiheen sisältö pliis kunnolla otsikkoon, silloin sen avaaminen tapahtuu (ehkä) juuri heidän kesken joita aihe kiinnostaa. Usein selaan vaan eteenpäin ja harmittelen ettei mitään kiinnostavaa ole aloitteissa. No itsestänne on kiinni, poistuuko viestinne tai aloitteenne, ylläpitäjällä on päätösvalta. Nyt karanteenissa kotona olevana tiedän mistä puhun, käyn palstalla useimmin kuin normipäivinä.
Tämä palsta on mielenterveyden avohoitoa. Siitä pitäisi Sanoma-yhtiöt palkita suurin palkinnoin!
Veit ripulit suustani. Täsmälleen samaa mieltä.