Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä keskustelupalsta voi olla näin suosittu?

Vierailija
20.01.2021 |

Modet poistaa mielivaltaisesti keskusteluja, keskustella ei saa klo 23 jälkeen, yläreunassa lukee isoilla kirjaimilla vauva, 90% kirjoituksista on veetuilua ja provoja.
No itsekin täällä pyörin kun muutakaan yhtä vilkasta keskustelupalstaa ei ole.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suurin provoyleisö on täällä.

Vierailija
2/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se, että täällä saat aina vastauksia nopeasti. Se on seuraa vaikka useinkin huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen sanoit viimeisessä lauseessa.

Vierailija
4/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että suomi24 keskustelijamiehet karkasivat tälle palstalle, varsinkin maailmanmenoa palstalta. 

Vierailija
5/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri se, että täällä saat aina vastauksia nopeasti. Se on seuraa vaikka useinkin huonoa.

Määrä korvaa laadun

Vierailija
6/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein muita jossa voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä tai kirjautumista. Ei täällä oikein keskustelua synny, mutta kunpahan kirjoitellaan, tyhjää parempi sekin.

Vierailija
7/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin tämän palstan provoista ja provoilen itsekin aikani ratoksi. Miksikö? Koska elämäni on tylsää, varsinkin korona-aikana.

Vierailija
8/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa rauhassa anonyymina kirjoittaa ihan mitä sattuu mieleen tulemaan. Se rentouttaa.

Vierailija
9/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani karanteenisss tämä palsta on alkanut minulla täyttää tietynlaista tyhjiötä. Ei hyvin, mutta tyhjää parempi kuitenkin.

Vierailija
10/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä että saan täällä provoilla rekisteröitymättä ja kirjautumatta, ja monella eri keksimälläni persoonalla.

Vierailija
11/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kuinka suosittu tämäkin palsta olisi, jos ei provoiltaisi ja ala-arvoisesti toisia puhuteltaisi. Ihmisten määrä voisi olla huikeaa luokkaa.

Vierailija
12/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut vauvatekstin pois. :D

Tämä on ihan viihdyttävä paikka, jossa kaiken kuonan alla on viisaitakin kirjoittajia. Täällä saa apua ja tukea jos vaikka mihin.

Vierailija
13/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin tämän palstan provoista ja provoilen itsekin aikani ratoksi. Miksikö? Koska elämäni on tylsää, varsinkin korona-aikana.

Sama täällä. Välillä saa aikaan pitkiäkin (ja viihdyttäviä) keskusteluja. Pyrin kuitenkin olemaan loukkaamatta ketään ja mun tarinoissa on aina joku tositarina pohjalla, vähän vaan laitan sekaan lisämausteita. Joskus teen aloituksia ihan tosissanikin ja ne on useimmiten niitä, joita luullaan provoiksi. Ja jos joku vaikuttaa voivan huonosti, niin laitan ystävällisen tsemppikommentin. Mitään vi ha puhetta tai ra sis mia en silti haluaisi täällä nähdä, ne jutut ei ikinä oo hauskoja.

Vierailija
14/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vi ha puhetta tai ra sis mia en silti haluaisi täällä nähdä, ne jutut ei ikinä oo hauskoja.

Samaa mieltä, BLM on ihan syvältä.

Vierailija
15/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku osasi kerran selvittää mun korvamato kappaleen aivan paskasta aloituksestani. Oli vielä vähemmän tunnettu kappale.

Jotkut osaavat olla täällä aivan huippuja.

Kuvitelkaa se tunne, kun mieltä askarruttanut asia raukeaa. Yli kymmenen vuotta olin pähkäillyt sitä kappaletta.

Vierailija
16/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muualla tulee vastaus 2 tunnin päästä, niin ei se oikein keskustelua ole ..

Sincc

Vierailija
17/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole muuta tekemistä. Ennen ulkoiltiin, luettiin kirjoja, kudottiin sukkia, siivottiin ja käytiin kylässä. (ennen nettiä).

Vierailija
18/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko tähän kovin ihmeellistä selitystä. Ihan silkkaa viihdettä :)

Vierailija
19/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tämä koukuttaa. Palstalla vuodesta 2002 alkaen 😬.

Vierailija
20/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sivusto on (enemmän tai vähemmän tarkoituksella?) hienosti suunniteltu niin että koko juttu on koukuttava kuin hedelmäpeli. Kun klikkaa takaisin keskusteluun, aiheet vaihtavat paikkaa ja uusia pulpahtaa esiin, bling bling bling!

Ja infoakin saa nopeasti jos tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme