Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mio " vaikea" nimi?

03.08.2006 |

Mitä tuo mieleen? Onko selkeästi pojan nimi? En todellakaan halua, että vieraat joutuvat nimen kuullessaan kysymään lapsen sukupuolta. Kiitos mielipiteistä =)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O sole mio...

Onko pakko perseillä lapsen kustannuksella..??

Vierailija
22/28 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O sole mio...

Onko pakko perseillä lapsen kustannuksella..??

Lapsestahan se alkaa se tottuminen siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Mio voi olla tytön tai pojan nimi. Kuulostaa minusta ehkä vähän enemmän pojan nimeltä. Itselläni on Pullip malliltaan Pullip mio kit. On ollut vasta tuli minulle. Annoin hänelle nimeksi Mio vaikka onkin tyttö puolinen. Mutta tottakai kaikki saavat itse päättää.

Vierailija
24/28 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä pojan mutta vähemmän selkeä miehen nimi sanoisin.

Vierailija
25/28 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

admin kirjoitti:

Mitä tuo mieleen? Onko selkeästi pojan nimi? En todellakaan halua, että vieraat joutuvat nimen kuullessaan kysymään lapsen sukupuolta. Kiitos mielipiteistä =)

Tiedän kanssa yhden Mion. Hyvin monet lausuvat sen muodossa "Mii-o". Siis en tarkoita lausuntaa "miio", vaan juuri o tulee pienellä viiveellä.

Lausuessa Miio se kuulostaa usein korvaan kuin joku sanoisi Miia.

Nimi on ruma, jos sitä ei saa lausua niin kuin se kirjoitetaan.

Vierailija
26/28 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mio on pojan nimi, mutta on niin lyhyt, että lausuessa saattaa sekottua Miaan tai Miuhun tai muuhun vastaavaan. Moni saattaa myös luulla, että lapsen nimi on Miro, mutta R-vian takia sanoo sen Mio. En henk. koht itse tykkää nimestä yhtään, sopii mielummin kissalle.

Vierailija
27/28 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välitätte missään asioissa muiden mielipiteistä? Antakaa lapsillenne ne nimet mitkä itse haluatte ja viis kenen mielestä ne on rumia tai mitä tahansa. Ja mun mielipide on Mio on selkeästi pojan nimi ja mitä vieraiden tarvitsee toisten sukupuolta kysellä ylipäätään.

Vierailija
28/28 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mio täällä hei :)

Ihan asiallinen nimi, ei tuu kauheesti ongelmia. Nyt lukiossa vasta jokku opettajat lausuu tosiaan "Miio", mutta kun kerran pari korjaa lausumisen niin hyvin pahoittelevasti korjaavat virheensä :)

Ei oo sekotettu kun kerran ipanana Miiaksi, eikä kyllä oo kukaan ainakaan kasvotusten tullu kyseenalaistamaan mitä meikäläisen housuista löytyy. Kaunis ja harvinainen nimi ja ylpeänä sitä kannan hamaan tappiin asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi