Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisen pihvin miehenne syö ravintolassa?

Vierailija
20.01.2021 |

Usein on ravintolassa ne vaihtoehdot 100g ja 400g. Minun mieheni tilaa aina sen isomman pihvin tuplana, siten että tarjoillaan siis yksi 800g pihvi.
Aina menee hyvällä ruokahalulla koko pihvi kyytipoikineen :)
On siinä vierestä seuraavilla usein ihmettelemistä, varsinkin jos heidän miehensä on tilannut vain 100g pihvin =D

Millainen tapa teillä on?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on kasvissyöjä, joten ei syö pihviä. En syö minäkään. Vaikka lihaa jonkin verran syönkin, niin isot lihamäärät ei oikein maistu. 

Kasvissyöjä<->mies, valitse toinen .. Meillä syö aina vähintään lautasen kokoisen, en edes päästä häntä ravintolasta ulos alle puolen kilon annoksella. Pitää syödä hyvin, että jaksaa..

Vierailija
42/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150g. Se on aivan riittävä alkuruuan jälkeen. 

Juuri totesimme ettemme koskaan voi matkustaa Usaan kun siellä on niin eläimelliset annokset. Leivän välissä 400g suolalihaa ja melkein kilon pihvit! Aikoinaan kun kaverimme asuivat Houstonissa he tilasivat 1 t-luupihviannoksen 4 aikuiselle:) Mun silmissä noi määrät on pelkkää sikailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka- ja mediumpihveissä on lisäks usein loisia seuralaisena. EI kiitos!

Vierailija
44/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syö pihviä. Tilaa jotain muuta.

Sellainen vinkki että ravintolassa kannattaa syödä jotain sellaista mitä ei kotona malta tai osaa tehdä. 

Ravintolassa sen kalliin ja halvan aterian hintaero on suhteessa pienempi, koska suuri osa kuluista tulee muusta kuin itse ruoasta. Sama pätee siis juomiin myös, ei kannata ravintolassa tilata mitään Karjalaa.

Vierailija
45/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin kyllä silmät päästäni jos mieheni tilaisi ravintolassa jonkun lasten 100g pihvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme