Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisen pihvin miehenne syö ravintolassa?

Vierailija
20.01.2021 |

Usein on ravintolassa ne vaihtoehdot 100g ja 400g. Minun mieheni tilaa aina sen isomman pihvin tuplana, siten että tarjoillaan siis yksi 800g pihvi.
Aina menee hyvällä ruokahalulla koko pihvi kyytipoikineen :)
On siinä vierestä seuraavilla usein ihmettelemistä, varsinkin jos heidän miehensä on tilannut vain 100g pihvin =D

Millainen tapa teillä on?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmän ottaa. Hyvä mies, tulee halvaksi.

Vierailija
22/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole normiravintoloissa tuollaisia vaihtoehtoja.

On kyllä mielestäni useinkin se isompi vaihtoehto 400g. 

Tämä siis kylläkin ulkomailla, Suomessa ei koskaan käydä ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään nähnyt tuollaisia 100g ja 400g vaihtoehtoja. Yleensä on 120g tai 240g. Mun mies syö aina kuitenkin isomman, mutta tuskin mitään 400g söisi, saati 800g. Mun miehellä on käytöstavat. 

Miten käytöstavat siihen liittyy? Ei iso annos tarkoita huonoja ruokatapoja. Tietysti saattaa olla epäkohteliasta tilata kilon pihvi toisen laskuun, mutta jos itse maksaa tai toinen on sanonut, että ihan mitä haluut, niin mikäs siinä sitten. Syö sen, millä lähtee nälkä. Niin, ja omiin arvoihini ei sovi tarkoituksella tilata hirveästi liikaa, eli jos vaikutuksentrkomielellä tilaa kilon lihaa, niin se on paree sit syödä kans. 😂

Mjoo. Oma mies ottaa mielellään ison pihvin, ja saatan minäkin joskus ottaa. On niin harvinainen tilaisuus käydä kunnon hyvässä pihvipaikassa, että yleensä sen tietää etukäteen ja osaa säästää vatsaa, että voi sitten naatiskella. Tuo 400 g kyllä olisi minulle liikaa. Ähkyyn ei toki ole mukava joutua.

Vierailija
24/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana meni kevyesti 400g pihvi perunoineen ja jälkkäriksi kahvit XO konuineen. Osa huvista oli katsella sievistelijöiden ja ituhippien paheksuvia katseita, pahoittunut mieli on yksi parhaista ruokahalun kiihottajista.

Eipä tuon kokoisia pihvejä juur juurikaan missään enää tarjota, Goodwin taitaa olla harvoja poikkeuksia, mutta en ole kokeillut. Nykyisin se 200 g pihvi on sen kolmisen kymppiä joten tuosta voi laskeskella käypää hintaa kunnon pihville. 

Vierailija
25/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään nähnyt tuollaisia 100g ja 400g vaihtoehtoja. Yleensä on 120g tai 240g. Mun mies syö aina kuitenkin isomman, mutta tuskin mitään 400g söisi, saati 800g. Mun miehellä on käytöstavat. 

Tämä asia EI liity käytöstapoihin.

Ai että tilaa kaksi kpl pihviä, vaikka annokseen kuuluu yksi ja vielä naureskelee viereisiin pöytiin kun siellä syödään _normaalilla_ tavalla? Minusta aika huonoa (junttia) käytöstä. 

Vierailija
26/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tilaa kaksi kpl pihviä, vaikka annokseen kuuluu yksi ja vielä naureskelee viereisiin pöytiin kun siellä syödään _normaalilla_ tavalla? Minusta aika huonoa (junttia) käytöstä. 

Eikös ap sanonut että tilaa tuplakokoisen pihvin, ei kahta pihviä?

Vierailija
27/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimmän ottaa. Hyvä mies, tulee halvaksi.

Mutta eihän niin pienellä määrällä jaksa vaimoaan "auttaa".

Vierailija
28/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että isokokoinen mies ei saisi syödä itseään kylläiseksi? Nyt jotain rajaa näihin kateellisuuksiinkin.

Mistä tää kateellisuus nyt tähän tuli? Mun mies on kyllä isokokoinen duunari, jos sitä meinasit, mutta ei tarvitse, eikä halua ravintolaillallisella kiloa lihaa :D. Kukaan normaali ihminen ei tarvitse yhdellä aterialla tuollaista määrää lihaa. 

Vierailija
29/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 g hevosen ulkofilettä tekee kyllä aika ajoin hyvää.

N40

Vierailija
30/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimman.

Vierailija
31/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoimman.

Ja parhaimman.

Vierailija
32/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tilaa pihviä ravintolassa, koska ne eivät ole hintansa väärtejä. Hän tekee itse paljon paremmat pihvit kuin mitä ravintoloissa saa.

Mieheni tilaa lähtökohtaisesti ravintolassa aina kalaa, jos on muutakin kuin lohta tarjolla. Useimmiten syö kuhaa, siikaa tai vastaavaa.  

Vierailija
33/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on kasvissyöjä, joten ei syö pihviä. En syö minäkään. Vaikka lihaa jonkin verran syönkin, niin isot lihamäärät ei oikein maistu. 

Vierailija
34/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ap sanonut että tilaa tuplakokoisen pihvin, ei kahta pihviä?

Joo niin sanoikin. Perun siis kommenttini tuon kpl-määrän osalta. 

Vierailija
35/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on iso ja akateeminen. Tilaisi mieluiten jotain pitkään haudutettua, mutta jos ei ole kuin pihviä, niin ihan standardin, onko ne jotain 200g normiravintoloissa. Tuollaiset kilon mätöt on puhdasta barbariaa.

Vierailija
36/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei syö ravintolassa pihviä, kun sellaisia voi tehdä kotonakin ja hyvin.

Hän suosii kasvisruokaa raflassa. Sitä saa harvoin hyvää, mutta ravintoloissa se on yleensä edes jonkin makuista.

Vierailija
37/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käydään niin vähintään 500g, eli sama kuin päivittäinen suositus. Kotona vetää saman verran joka päivä.

Vierailija
38/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako nyrkiniskua miehesi antaa päivässä?

Emme käy "ravintola"ssa.

Vierailija
39/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimman tarjolla olevan tietysti, ja ainakin 3 tuoppia tummaa olutta. 

Minä otankin yleensä sen pienemmän pihvin, ja punaviinipullon josta mieskin ottaa vähän.

Vierailija
40/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä elvistelyllä, että mies tilaa annoksen, jota ei edes ole listassa Ap antaa kyllä varsin tyhmän kuvan itsestään. En myöskään elvistelis miehellä, joka on 100+ kilonen läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi