Törkein tietämäsi pettämistapaus
Tälläisia ketjuja on ollut joskus aiemminkin, ja näitä on ainakin musta ollut hauska kauhistella. Eli kerro kauhein tietämäsi pettämistapaus!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdimme tyttöporukalla baariin, kolme meistä sinkkuja ja yksi naimisissa.
Jatkoille baarista tarttui samanmoinen porukka jätkiä, heidän porukan varattu ja meidän porukan varattu panivat äänekkäästi yksiön sängyllä kun me sinkut siinä pisteltiin pitsaa ja kebabia naamaan.Saanko kysyä?!?!
Miten te sinkut kehtasitte katsoa tämän varatun miestä silmiin, kun seuraavan kerran tapasitte porukalla?Tai annapa kun arvaan...
Kirkkain silmin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, eikös?Kaikki eivät koe että toisten asiat kuuluu itselle. Muiden parisuhteet on muiden parisuhteita, joihin mulla ei ole oikeutta eikä velvollisuutta puuttua.
Sitä paitsi tässä tapauksessa lojaalisuus muutenkin olisi sille omalle kaverille, ei hänen puolisolleen.
En mä myöskään käräyttäisi kaveria poliisille jos kertoisi varastaneensa kaupasta tai tehneensä jotain pientä verokikkailua. Ihan sama mitä siitä itse ajattelisin.Eri
No ihan totta joo.
Ummistat silmäsi ihan yhtä sujuvasti, kun kaverisi lähtee kännissä auton rattiin, eikös?
Oksettaa lukea näitä tarinoita. Miten käsittämättömän törkeitä ja itsekkäitä voi ihmiset olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on julmaa toista ihmistä kohtaan. Mutta sitähän ei tuollainen narsisti psykopaatti ymmärrä. Jos pystyy toista ihmistä pettämään ja vielä nauttii siitä voi hyvillä mielin sanoa olevansa psykopaatti. Yksikään normaali ihminen ei nauti kenenkään satuttamisesta. Se on tunnevammaisten ja persoonallisuushäiriöisten puuhaa. Kun mitään ei ole korvien välissä eikä ole aitoa tunne-elämää niin pettäminen sujuu tuosta vaan.
Sen verran tähän, ettei se pettämisestä saatu nautinto perustu millään tavalla mihinkään sadistiseen haluun satuttaa omaa kumppania, siinä nautinnon keskiössä on pelkästään jännitys, vaihtelun halu ja ”kielletyn hedelmän puraisu”.
Päinvastoin, vastuullinen puolisoaan rakastava ja kunnioittava pettäjä näkee todella paljon vaivaa peittääksen jälkensä niin hyvin ettei jää kiinni.
Ja se mitä se oma kumppani ei tiedä, ei myöskään häntä satuta eikä loukkaa.
Ja tässä, hyvät ihmiset, näette malliesimerkin ihmisestä, joka on jopa pettäessään tikahtua omaan erinomaisuuteensa.
Oikeesti, tää on häiriintyneintä mitä oon hetkeen lukenut. 798
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on julmaa toista ihmistä kohtaan. Mutta sitähän ei tuollainen narsisti psykopaatti ymmärrä. Jos pystyy toista ihmistä pettämään ja vielä nauttii siitä voi hyvillä mielin sanoa olevansa psykopaatti. Yksikään normaali ihminen ei nauti kenenkään satuttamisesta. Se on tunnevammaisten ja persoonallisuushäiriöisten puuhaa. Kun mitään ei ole korvien välissä eikä ole aitoa tunne-elämää niin pettäminen sujuu tuosta vaan.
Sen verran tähän, ettei se pettämisestä saatu nautinto perustu millään tavalla mihinkään sadistiseen haluun satuttaa omaa kumppania, siinä nautinnon keskiössä on pelkästään jännitys, vaihtelun halu ja ”kielletyn hedelmän puraisu”.
Päinvastoin, vastuullinen puolisoaan rakastava ja kunnioittava pettäjä näkee todella paljon vaivaa peittääksen jälkensä niin hyvin ettei jää kiinni.
Ja se mitä se oma kumppani ei tiedä, ei myöskään häntä satuta eikä loukkaa.
Ja tässä, hyvät ihmiset, näette malliesimerkin ihmisestä, joka on jopa pettäessään tikahtua omaan erinomaisuuteensa.
Oikeesti, tää on häiriintyneintä mitä oon hetkeen lukenut. 798
Jep. Tuo teksti on muuten kuin suoraan sen mynttisen kynästä, joka tapasi provoilla lähes kaikissa pettämisketjuissa täällä viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri rakennutti aikoinaan taloa. Kotiäitinä ollut vaimonsa paneskeli rakennusprojektin aikana timpurin kanssa, kun mies oli töissä. Kun talo aikanaan valmistui lähti vaimo timpurin matkaan.
Sitä tarina ei kerro miten kävi viimeisen palkan kanssa. Maksettiinko rahalla vai kuitattiinko emännällä ja sen työmaa-aikaisella käytöllä.
Jos on mennyt tuon jälkimmäisen vaihtoehdon mukaan, niin mitenkähän on hoidettu ennakonpidätyksen ja eläkevakuutuksen maksut.
Synnytyslaitoksella onnellinen isä katsoi kun vaimorakas punnersi ulos mulattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdimme tyttöporukalla baariin, kolme meistä sinkkuja ja yksi naimisissa.
Jatkoille baarista tarttui samanmoinen porukka jätkiä, heidän porukan varattu ja meidän porukan varattu panivat äänekkäästi yksiön sängyllä kun me sinkut siinä pisteltiin pitsaa ja kebabia naamaan.Saanko kysyä?!?!
Miten te sinkut kehtasitte katsoa tämän varatun miestä silmiin, kun seuraavan kerran tapasitte porukalla?Tai annapa kun arvaan...
Kirkkain silmin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, eikös?
En ole koskaan tavannut miestä, ei ollut minulle niin läheinen kaveri. Mutta mitäs tuo tilanne mulle muutenkaan kuuluisi.
Kaverin poikaystävä petti kaveriani kaverin kaksi vuotta vanhemman isosiskon kanssa. Rikkoi lopulta koko perheen kun ihmiset valitsivat puoliaan.
Kaikki eivät koe että toisten asiat kuuluu itselle. Muiden parisuhteet on muiden parisuhteita, joihin mulla ei ole oikeutta eikä velvollisuutta puuttua.
Sitä paitsi tässä tapauksessa lojaalisuus muutenkin olisi sille omalle kaverille, ei hänen puolisolleen.
En mä myöskään käräyttäisi kaveria poliisille jos kertoisi varastaneensa kaupasta tai tehneensä jotain pientä verokikkailua. Ihan sama mitä siitä itse ajattelisin.
Eri