Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tietämäsi pettämistapaus

Vierailija
20.01.2021 |

Tälläisia ketjuja on ollut joskus aiemminkin, ja näitä on ainakin musta ollut hauska kauhistella. Eli kerro kauhein tietämäsi pettämistapaus!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että tarjotaan viinaa ja ehkä terästetään sitä jollain muullakin, lupaa ei kysytä, tietenkään. Pidetään hauskaa jne ja sitten ohjaillaan juomaa nauttinutta naista tai miestä, jotta saadaan heidän elämänsä sekaisin. Silleen yritetään häväistä joku nainen tai mies. Yritetään rikkoa välejä. Sellainen on aika syvältä. Paskiaiset saatte kyllä takaisin mitä ansaitsette.

Vierailija
22/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden illan juttu tosi mukavan ulkopaikkakuntalaisen miehen kanssa, aika vähän puhuttiin perheistä kun vapaalla oltiin, minä sinkku ja hänkin sanoi eronneensa ja heillä exän kanssa kaksoset. Aamulla kun mies lähti, katsoin heti Facesta - kaksoset olivatkin alle viikon vanhat vauvat, ja vaimo erittäin paljon hänen vaimonsa edelleen.  Aika pian lähtönsä jälkeen mies laittoikin profiilinsa yksityiseksi, eipäs arvannut että olin jo ehtinyt nähdä totuuden. Melkoisen ällöä... Terveiset vaan S-miehelle! >:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli viimeisillään raskaana. Mieheen iski pakokauhu, kun ei kokenut olevansa valmis isäksi. Tapasi baarissa naisen, alkoi käydä tämän luona kokemassa loppunuoruuttaan pikakelauksella. Suhde jatkui lapsen syntymän jälkeen, oli ylpeä isä, mutta tykkäsi käydä edelleen mun luona.

Vierailija
24/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm joku on päättänyt alapeukuttaa aika paljonkin kommentteja täällä. Eikö näitä pettämistapauksia pidetä pahoina, vai onko niin että ihmiset eivät usko että tämmöistä tapahtuu? Niin törkeitä juttuja olen itsekin sivusta katsellut että ihmettelen kyllä naiiviutta jos luulee että yksikään tässäkään ketjussa on mitenkään epätavallinen...

Vierailija
25/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on lähtökohtaisesti hauskaa, ei törkeää.

Ei ole. Se on julmaa toista ihmistä kohtaan. Mutta sitähän ei tuollainen narsisti psykopaatti ymmärrä. Jos pystyy toista ihmistä pettämään ja vielä nauttii siitä voi hyvillä mielin sanoa olevansa psykopaatti. Yksikään normaali ihminen ei nauti kenenkään satuttamisesta. Se on tunnevammaisten ja persoonallisuushäiriöisten puuhaa. Kun mitään ei ole korvien välissä eikä ole aitoa tunne-elämää niin pettäminen sujuu tuosta vaan.

Vierailija
26/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkäri pisti hoitonsa paksuksi samaan aikaa kun vaimo raskaana, ja jätti vaimonsa (joka on muuten aivan ihana). En nyt laita enempää yksityiskohtia vaikka kyllä tästäkin jo tunnistetaan.

Vierailija
27/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri rakennutti aikoinaan taloa. Kotiäitinä ollut vaimonsa paneskeli rakennusprojektin aikana timpurin kanssa, kun mies oli töissä.  Kun talo aikanaan valmistui lähti vaimo timpurin matkaan. 

Sitä tarina ei kerro miten kävi viimeisen palkan kanssa. Maksettiinko rahalla vai kuitattiinko emännällä ja sen työmaa-aikaisella käytöllä.

Vierailija
28/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45-vuotias vaativaa työtä tehnyt ja paljon kotoa poissa ollut mies petti vaimoaan noin 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Vaimonsa kanssa miehellä oli useampi lapsi, joista vanhin oli juuri täysi-ikäinen ja nuorin erityislapsi. Erityislapsen syntymän jälkeen vaimo joutui jäämään kokonaan kotiäidiksi. Vaimo sairastui nopeasti edenneeseen sairauteen ja joutui sairaalaan, josta ei enää palannut kotiin. Mies näki tämän tilaisuutena muuttaa uuden raskaana olleen naisensa luokse jättäen lapsensa tuon vanhimman vastuulle. Vanhin lapsi joutui tilanteen takia mm. lopettamaan koulunsa ja myymään ensin omat tavaransa ja sitten kodin tavaroita. Mies onnistui ilmeisesti valehtelemalla välttämään tilanteeseen puuttumisen. Varsin nopeasti mies kuitenkin virallisestikin hylkäsi lapsensa, laittoi ilmeisesti omissa nimissään olleen perheen kodin myyntiin ja aloitti uudet kotileikit uuden naisensa kanssa. Huhujen mukaan mies myös käski uutta naistaan tekemään lasun hylkäämistään lapsista. Tässä vaiheessa sossutkin puuttuivat tilanteeseen.

Vierailija
29/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän sstakertaa pahempia pettämisjuttuja. Mä tiedän ne törkeimmistä törkeimmät pettämisjutut. 

Esim. Mies petti vaimoaan. Vaimolla oli syöpä ja sitten hermoromahdus. Vaimo kuoli yllättäen (en tiedä syöpään vai mihin, muut tietää). Vaimon hautajaisissa siunaustilaisuuden jälkeen mies pani reikänaistaan hautausmaan parkkipaikalla ennen arkun hautaan laskua. Muut näki. Hirvittävää kauhistelua. Pettäjäukko tuli hulluksi ja reikänaiselle tuli mt-ongelmia, mutta ehti synnyttää äpärän.

Vierailija
30/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaisrouva sairastui vakavasti kuopuksensa syntymän jälkeen. Raukka riutui vuoden ennen kuin nukkui pois. Tässä vaiheessa isäntä oli jo saanut palkkaamansa kodinhoitajan paksuksi ja tämä muutti tupaan suurin piirtein samalla ovenavauksella kun vainaja kannettiin ulos.

En ole koskaan kuullut, enkä ole tohtinut kysyä, tiesikö edesmennyt rouva ukkonsa puuhista. Luonnollisestikin tämä on etenkin parin vanhemmille lapsille (jotka olivat tuolloin esiteinejä) arka paikka ja heistä jokainen muutti kotoaan heti kun mahdollista eivätkä nyt jo edesmenneen isänsä kanssa juuri olleet tekemisissä.

Vierailija
31/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taka-aasikko yritti pummia lompakolle,mutta pummittin pois sen sydän.

Vierailija
32/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso raskaana, mies pettää yhden yön juttu.

Tää yhden yön juttu tulee myös raskaaksi.

Molemmat naiset jättävät miehen ennen vauvan syntymää.

Vierailija
33/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Se on julmaa toista ihmistä kohtaan. Mutta sitähän ei tuollainen narsisti psykopaatti ymmärrä. Jos pystyy toista ihmistä pettämään ja vielä nauttii siitä voi hyvillä mielin sanoa olevansa psykopaatti. Yksikään normaali ihminen ei nauti kenenkään satuttamisesta. Se on tunnevammaisten ja persoonallisuushäiriöisten puuhaa. Kun mitään ei ole korvien välissä eikä ole aitoa tunne-elämää niin pettäminen sujuu tuosta vaan.

Sen verran tähän, ettei se pettämisestä saatu nautinto perustu millään tavalla mihinkään sadistiseen haluun satuttaa omaa kumppania, siinä nautinnon keskiössä on pelkästään jännitys, vaihtelun halu ja ”kielletyn hedelmän puraisu”.

Päinvastoin, vastuullinen puolisoaan rakastava ja kunnioittava pettäjä näkee todella paljon vaivaa peittääksen jälkensä niin hyvin ettei jää kiinni.

Ja se mitä se oma kumppani ei tiedä, ei myöskään häntä satuta eikä loukkaa.

Vierailija
34/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaimon siskoa illanvieton jälkeen olohuoneen sohvalla, kun vaimo nukkui humalaansa pois makuuhuoneessa.

Oli vähän kiusallista istua aamiasella samassa pöydässä :-|

Vierailija
35/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha oli kaksi vanhempaa koulussa: toinen naimisissa ja toinen yksinhuoltaja. Vanhempainillassa ilmeisesti vähän vilkuilivat toisiaan ja supattivat, ja sitten poistuivat vaivihkaa kesken kokouksen jonnekin. Tulivat sitten molemmat takaisin puoli tuntia myöhemmin posket punaisina. Kuulemma kellekään ei jäänyt epäselväksi mitä oli tapahtunut, vaikka luulivatkin olleensa diskreettejä...

Olin itse lapsi vielä kun tämä tapahtui ja kuulin tästä vuosia myöhemmin. Näiden vanhempien lapset olivat kavereita keskenään, ja toivon etteivät he ikinä kuulleet tästä.

Höpö-höpö, nevö häpönd.

Vierailija
36/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli sängyssä äitini kanssa. 2017 juhannus. Jäivät kiinni serkulleni, joka kertoi minulle aamulla. Menin herättää miestäni ja sanoin onko totta. Vastasi, että onpahan saanut molemmat. Äitini otti veneen ja lähti järvelle ja mies kysyi erotaanko. Sanoin mitäs luulet, kun tuhosit aivan kaiken. Mies sanoi tuhosin mitä.. En sentään pettänyt sinua. Olin mitvit. Välit meni äitiini ja ex mieheeni.

Vierailija
37/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan syntymän jälkeen menin nukkumaan ryhmähuoneeseen ja vauva oli ensimmäisen yön tehovalvonnassa. Ex oli panemassa toista naista.

Vierailija
38/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tähän, ettei se pettämisestä saatu nautinto perustu millään tavalla mihinkään sadistiseen haluun satuttaa omaa kumppania, siinä nautinnon keskiössä on pelkästään jännitys, vaihtelun halu ja ”kielletyn hedelmän puraisu”.

Päinvastoin, vastuullinen puolisoaan rakastava ja kunnioittava pettäjä näkee todella paljon vaivaa peittääksen jälkensä niin hyvin ettei jää kiinni.

Ja se mitä se oma kumppani ei tiedä, ei myöskään häntä satuta eikä loukkaa.

Niinhän sä luulet. Mä kestin tasan siihen saakka kun lapset olivat valmiita eroon. Sitä ennen piilotin käteistä tuhansia euroja. Irtisanoi vuokrasopimuksen ja muutin päivää ennen pois. Ukon tavarat jäivät sinne.

Vierailija
39/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petin mun rakastajatarta vaimoni kanssa.

Vierailija
40/69 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli sängyssä äitini kanssa. 2017 juhannus. Jäivät kiinni serkulleni, joka kertoi minulle aamulla. Menin herättää miestäni ja sanoin onko totta. Vastasi, että onpahan saanut molemmat. Äitini otti veneen ja lähti järvelle ja mies kysyi erotaanko. Sanoin mitäs luulet, kun tuhosit aivan kaiken. Mies sanoi tuhosin mitä.. En sentään pettänyt sinua. Olin mitvit. Välit meni äitiini ja ex mieheeni.

Mulle kävi vähän sama, mutta eri järjestyksessä...

Lipsahdin vaimoni tyttäreen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme