Törkein tietämäsi pettämistapaus
Tälläisia ketjuja on ollut joskus aiemminkin, ja näitä on ainakin musta ollut hauska kauhistella. Eli kerro kauhein tietämäsi pettämistapaus!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Joku petti vissiin jossain jnkn kaa vaimoaan.
Tosi törkee.
Voin itse aloittaa. En itse tunne tapauksen yksityiskohtia, mutta olen kotoisin pieneltä kylältä, jossa on julkinen salaisuus, että yhden suuren paikallisen firman toimari petti vaimoaan pitkään sihteerinsä kanssa. Törkeän tästä tekee mielestäni se, että näillä pettävillä osapuolilla oli samanikäiset lapset, jotka ovat molemmat olleet luokkakavereitani. Tuntuu hassulta, että kaikki tietävät heidän vanhemmillaan olleen salasuhde paitsi nämä lapset (nykyään aikuiset) itse
Mies haaveili toisesta naisesta oman naisensa ollessa sairaalassa synnyttämässä, ja toivoi toisen naisen pystyvän tulemaan puskapanolle sairaalan pihaan :D
nainen ei mennyt, mutta pettämiskuvio jatkui melkein 2 vuotta, kunnes mies jäi kiinni. Vaimo antoi anteeksi, ja ovat edellen yhdessä. Vaimo saa aina jotain "pettämislahjoja" :D joten kai se materia kiehtoo.
Temppaisessa se joku fitnesmimmi yritti painaa välipäivinä salaa sitä yhtä tyyppiä.
Aika paha oli kaksi vanhempaa koulussa: toinen naimisissa ja toinen yksinhuoltaja. Vanhempainillassa ilmeisesti vähän vilkuilivat toisiaan ja supattivat, ja sitten poistuivat vaivihkaa kesken kokouksen jonnekin. Tulivat sitten molemmat takaisin puoli tuntia myöhemmin posket punaisina. Kuulemma kellekään ei jäänyt epäselväksi mitä oli tapahtunut, vaikka luulivatkin olleensa diskreettejä...
Olin itse lapsi vielä kun tämä tapahtui ja kuulin tästä vuosia myöhemmin. Näiden vanhempien lapset olivat kavereita keskenään, ja toivon etteivät he ikinä kuulleet tästä.
Pariskunta oli yhdessä n. 20 vuotta. Mies petti suhteen aikana naista mm. naisen parhaan ystävän kanssa. Lopulta miehen petollisuus paljastui kun 20 vuotta yhdessä oltuaan mies pani erään toisen naisen paksuksi. Naisystävälleen kertoi pettämisestä ja toisen naisen raskaudesta 3 viikkoa ennen laskettua aikaa.
Pettäminen on lähtökohtaisesti hauskaa, ei törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha oli kaksi vanhempaa koulussa: toinen naimisissa ja toinen yksinhuoltaja. Vanhempainillassa ilmeisesti vähän vilkuilivat toisiaan ja supattivat, ja sitten poistuivat vaivihkaa kesken kokouksen jonnekin. Tulivat sitten molemmat takaisin puoli tuntia myöhemmin posket punaisina. Kuulemma kellekään ei jäänyt epäselväksi mitä oli tapahtunut, vaikka luulivatkin olleensa diskreettejä...
Olin itse lapsi vielä kun tämä tapahtui ja kuulin tästä vuosia myöhemmin. Näiden vanhempien lapset olivat kavereita keskenään, ja toivon etteivät he ikinä kuulleet tästä.
Lukenut liikaa Punahilkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö anteeksi mitä? En oikein ymmärrä miten Grimmin satu liittyy tähän tarinaan. Valitettavasti tämä tarina on tosi: en usko että he seurustelivat hetkeäkään, kunhan hetken huumassa päätyivät johonkin siivouskoppiin tai vessaan. Myöhemmin toisellekin parille tuli ero.
En tiedä onko erityisen törkeä, vaan aika tavanomainen, mutta sitäkin surullisempi. Mies petti naisystäväänsä käyttämättä ehkäisyä, toi mukanaan kotiin klamydian, mutta oli niin säälittävä ettei kertonut asiasta tyttöystävälle. Asia selvisi vuosia myöhemmin kun pariskunta yritti lasta ja nainen oli pysyvästi lapseton kun munatorvet olivat arpeutuneet(?). Mies lähti, etsi uuden vaimon ja perusti perheen sen uuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko erityisen törkeä, vaan aika tavanomainen, mutta sitäkin surullisempi. Mies petti naisystäväänsä käyttämättä ehkäisyä, toi mukanaan kotiin klamydian, mutta oli niin säälittävä ettei kertonut asiasta tyttöystävälle. Asia selvisi vuosia myöhemmin kun pariskunta yritti lasta ja nainen oli pysyvästi lapseton kun munatorvet olivat arpeutuneet(?). Mies lähti, etsi uuden vaimon ja perusti perheen sen uuden kanssa.
Olipa surullinen :/ Itsekin olen valitettavasti kuullut vähän samanlaisesta jutskasta, vaikka hedelmättömyys tulikin esille vasta seuraavan kumppanin kanssa.
Entinen koulukaveri baarissa nuoleskeli silloisen kihlattunsa kaverin kanssa. Oli pettänyt miestään ainakin 4 kertaa. Muutenkin meni varattujen miesten perässä. Muunmuassa entisen vuokranantajansa kanssa oli pettänyt sen avokkia ja kehuskeli miehen peniksen koolla yms. Oli silloin joku 20.v ja hässinyt jonkun 56.v ukon kanssa. Laitoin välit poikki, ei tuommoisia miessekoiluita jaksanut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö anteeksi mitä? En oikein ymmärrä miten Grimmin satu liittyy tähän tarinaan. Valitettavasti tämä tarina on tosi: en usko että he seurustelivat hetkeäkään, kunhan hetken huumassa päätyivät johonkin siivouskoppiin tai vessaan. Myöhemmin toisellekin parille tuli ero.
Monet kuvittelevat tietävänsä toisten asioista enemmän kuin he itse. Hauskaa viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Kliseinen juttu
Eräs pettäjä mies lukitsi vaimonsa sisälle taloon ja meni itse paneskelemaan toista naista pihan leikkimökkiin..
Heh. Aika paha oli myös yksi sukulainen. Ukko pisti vaimonsa nuoremman sisaruksen paksuksi, ja lapsen syntymän jälkeen sai vaimo hoitaa "serkkulasta" omanaan. Tästä on jo vuosikymmeniä aikaa, ja asia tuli ilmi luettuamme läpi kuolinpesän kirjeenvaihtoa...
Vierailija kirjoitti:
Eräs pettäjä mies lukitsi vaimonsa sisälle taloon ja meni itse paneskelemaan toista naista pihan leikkimökkiin..
..sitten hän heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kuvittelevat tietävänsä toisten asioista enemmän kuin he itse. Hauskaa viihdettä.
Totta tuokin, mutta en usko että tässä tapauksessa oli paljoakaan epäselvyyksiä. Miespuolinen oli vähän tunnettukin huorinpukkina, ja naispuolisen moraali muissakaan asioissa ei ollut ihan kohdallaan. Vaikea kuvitella mitään muuta skenaariota kun olivat täysin eri ikäluokista, piireistä ja harrastuksista.
Miksi mä tiedän näitä juttuja niin paljon :D Yksi opettaja vietteli naimisissa olevan työtoverinsa, ja sitten lapsen synnyttyä toi tätä työpaikalleen (kouluun) ja kehitti raivokohtauksia oppilaitten edessä "Kuinka et edes omaa lastasi tunnusta ja hoida!!!". Jostain syystä ei tämäkään riittänyt aviopuolisoitten eroon, vaikka kaikki koulun lapset tuosta puhuivat (ja kertoivat tietty kotonaankin). Kumpikaan opettaja ei myöskään saanut potkuja asiattomasta käytöksestä johtuen, vaan edelleen porskuttavat...
Joku petti vissiin jossain jnkn kaa vaimoaan.